Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 3 van 7]

31 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 29 okt 2012, 21:05

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Er staat wel dat hij voor Tuffie is, maar goed Razz

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

32 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op di 30 okt 2012, 14:07

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Dit bericht is misschien een beetje lang, maar ik probeer een beetje een plottwist aan het verhaal te geven Razz .

T.G ziet Fisico op de grond liggen. 'W... Wat gebeurt hier?!' stamelt hij. Ook Tuffie is geschokt. Ze kijken in de richting van waar ze de pijl vandaan hebben zien komen. In de duisternis van de inmiddels gevallen nacht wordt bovenaan een vrij steile heuvel een gestalte zichtbaar. 'Wie is daar?' roept T.G. 'Laat jezelf zien!' Langzaam komt de gedaante iets dichterbij. Tuffie's mond valt open. 'T... Timtamtom?!' Nu ziet T.G het ook. Het is inderdaad hun eigen teamgenoot. Hij wist niet eens dat hij al uit zijn zak bevrijd was. 'Het spijt me...' stamelt Timtamtom. 'Ik had geen keus... ze hebben me gedwongen!' 'Wie dan?!' brult T.G. 'Dat waren wij.' T.G schrikt zich dood. Hij had niet verwacht dat er nog een tweede persoon bij zou zijn. Maar het is wel zo: naast Timtamtom doemt de omtrek van een tweede persoon op. 'Het is fascinerend om te zien hoe je mensen kan manipuleren, als je beseft dat ze altijd de meeste waarde hechten aan hun eigen leven.' Die woorden kunnen maar van één iemand zijn: Tosti legt zijn hand op Timtamtom's schouder. 'Dat is even schrikken, hé?' De leider van Team rood heeft een teamlid van T.G gedwongen om zich bij hen aan te sluiten. T.G krijgt een ijzig gevoel.

T.G kijkt van het lichaam van Fisico naar Lucoshi, die zenuwachtig achter hem staat, en weer terug. Hij trekt zijn bijl. 'Jij...' sist T.G, 'Jij hebt ons in de val gelokt!' 'Ik zei toch dat hij niet te vertrouwen was.' zegt Tuffie. 'Wacht, ik wist helemaal nergens van!' zegt Lucoshi. 'Ik wist niet eens dat Timtamtom was overgelopen. Hoe kan ik hebben meegewerkt aan een val waar ik niks van weet?' 'Je liegt.' zegt T.G. Para gaat voor hem staan, en beweegt zijn hand naar het handvat van zijn zwaard. 'Ik zou me maar inhouden als ik jou was, voordat ik vind dat je te ver gaat.' Dan horen ze ineens nog een stem. 'Kijk kijk kijk, daar hebben we onze kleine verrader.' Het is WM. Hij is naast Tosti komen staan. 'Vertel eens, heb je het een beetje leuk met jouw broer?' Lucoshi kijkt bang naar hem op. 'Zo te zien wel.' Zonder op Tosti's order te wachten trekt WM zijn zwaard, en valt hij Lucoshi aan. Para ziet het gebeuren, en pareert zijn slag voordat hij doel kan treffen. ‘Wat moet je van me?!’ reageert WM geïrriteerd. ‘Waag het niet om je met mijn zaken te bemoeien!’ ‘Dit zijn ook mijn zaken.’ Zegt Para. ‘Hij is mijn broer, en ik laat niet toe dat jullie hem pijn doen!’ Ze engageren in een zwaardgevecht. T.G houdt zich in. Een verstijvende gedachte schiet door zijn hoofd. Als WM Lucoshi een verrader noemt, dan opereerde hij dus toch niet namens Team rood. Zijn verdenking klopte niet, en hij heeft hem dus onterecht bedreigd. Maar aan de andere kant kan hij het hem ook niet vergeven dat hij Tuffie zo toegetakeld heeft. Dus wat moet hij nu over hem denken? Hij weet het niet meer.

Als T.G weer alert wordt, ziet hij Tuffie op Lucoshi afstappen. ‘Sorry T.G, maar ik ga dat mannetje een lesje leren.’ Lucoshi krijgt Tuffie in de gaten, en wil zijn mes trekken. In een fractie van een seconde dringt tot T.G door wat Tuffie wil gaan doen. Hij stort zich boven op hem, en drukt hem tegen de grond. ‘Wat doe je?!’ roept Tuffie. ‘Hij hoort niet bij ons team. Als we willen winnen, dan moet hij toch dood.’ ‘Beheers jezelf nu eens, Tuffie!’ zegt T.G ‘Sorry, maar ik denk… dat we verkeerd bezig zijn.’ Terwijl hij Tuffie in toom probeert te houden, hoort hij dat Tosti bovenaan de heuvel een bevel geeft: ‘Timtamtom, schiet ‘m neer.’ Even denkt T.G dat Tosti hem bedoeld, en dat hij er is geweest. Dat jaagt de paniek door zijn lijf. Maar de pijl die Timtamtom afschiet mist Lucoshi op een haar na: hij was dus voor hem bedoeld. Lucoshi glijdt uit van de schrik. ‘Nee!’ brult Para, die nog steeds met WM in gevecht is. In zijn ontlading slaat hij met zijn zwaard zo hard tegen WM’s dekking, dat deze achterover valt, en plat met zijn rug in de sneeuw komt te liggen. Para zou hem nu kunnen doden, maar zijn aandacht is verschoven naar Timtamtom, die zijn boog opnieuw aanspant. Hij vuurt een tweede pijl af, maar in de duisternis kan hij niet goed zien waar hij mikt. ‘Ga dan iets dichterbij staan, klootzak!’ schreeuwt WM naar Timtamtom. Aarzelend, maar tegelijkertijd ook bang om verraad te plegen, komt hij dichterbij. Hij spant zijn derde pijl aan, en voelt zich nu zekerder van zichzelf, aangezien hij zijn doelwit nu beter kan zien. Para gaat zelfverzekerd in zijn pad staan. Even lijkt het erop alsof Para zichzelf opoffert, maar dan gooit Lucoshi onverwachts een mes achter hem vandaan. Het werpmes treft Timtamtom recht in zijn hoofd. Zonder huivering of kreet valt hij om. Dood.

‘Onderschat mij niet!’ zegt Lucoshi. ‘Ik ben er ook voor mijn broer!’ WM ziet Timtamtom liggen. ‘Nu maakt je het al helemaal bond!’ Hij heft vastberaden zijn zwaard en probeert nog een keer om Lucoshi aan te vallen, maar dat lukt niet: Para stampt zijn hoofd hard tegen de grond. Tosti geeft een brul. 'WM! Wees voorzichtig!' Para pakt de boog en de pijlenkoker die Timtamtom heeft laten vallen, en gooit die naar Lucoshi. ‘Ik weet dat jij jezelf hiermee het beste kan verdedigen, dus deze zijn voor jou. Ga hier zo snel mogelijk weg! Jij hebt niets te zoeken tussen deze heethoofden.’  Lucoshi knikt er rent weg. Met zijn nieuwe wapen voelt hij zich een stuk zekerder van zichzelf.

Para gaat plechtig voor de rest staan. Alle aandacht is nu op hem gericht, maar niemand valt hem aan. Tuffie zou wel willen, maar T.G verhindert hem nog steeds om aan te vallen. WM ligt in de sneeuw, en kan even niet meer staan vanwege de pijn. Tosti staat nog steeds alleen bovenaan de heuvel, en steekt geen vinger uit. Overdonderd door wat er zojuist is gebeurd, kan hij geen pijl meer afvuren. Para doet zijn mond open. ‘Luister,’ zegt hij, ‘ik rebelleer nu tegen jullie. Ik ben van Team blauw, Lucoshi is van Team rood. Maar er is niets dat onze broederlijke band kan opheffen. Ik zal hem verdedigen zolang er mensen zijn die hem willen vermoorden, en als jullie daar niet mee kunnen leven – en dan bedoel ik vooral jullie, T.G, Tuffie, WM en Tosti – dan voel ik me ook niet langer geroepen om met Team blauw of Team rood mee te doen. Vanaf nu vorm ik, samen met Lucoshi, een apart team. Wij zullen samen de overwinning bereiken.  Ik vind het jammer dat het zo moet, maar jullie hebben het er zelf toe gebracht. Bij dezen, T.G, neemt jouw sterkste teamlid officieel ontslag. Dus... met uw permissie, baas.’ Hij maakt nog een sarcastisch buiginkje naar T.G, en dan gaat hij Lucoshi achterna. Al snel verdwijnt hij in de duisternis.

T.G laat Tuffie los. ‘Waarom deed je dat?’ vroeg Tuffie. ‘We hadden een stap dichter bij de overwinning kunnen komen.’ Maar T.G luistert niet. De laatste woorden van Para hebben T.G geraakt. Hij houdt hem deels verantwoordelijk voor de situatie waarin Lucoshi zich nu bevindt, en daarom heeft hij zijn team verraden. Maar hij vraagt zich af of hij dat wel gedaan zou hebben als hij zou weten dat T.G nu zijn mening ten aanzien van Lucoshi veranderd heeft. WM probeert weer overeind te komen. Tosti schiet hem te hulp, en geeft hem een hand. ‘Het lijkt erop…’ zegt WM tegen Tosti, ‘dat we er een nieuwe vijand bij hebben.’ Momenteel wordt er even niet gevochten. iedereen is verbaasd over wat er gebeurd is.

Ondertussen wordt de vorming van een nieuw team, die door de spelmakers al gauw ‘De Rebellen’ wordt genoemd, in het Capitool met belangstelling gevolgd. President Snow kijkt met een brede grijns naar zijn scherm. ‘Moeten we er iets aan doen?’ vraagt een van de spelmakers. ‘Nee, ik vind dit wel een interessante ontwikkeling.’ Antwoord Snow. ‘Laten we eens kijken hoe onze rebellen het er samen vanaf brengen.’

Laatst aangepast door T.G op wo 13 jan 2016, 16:44; in totaal 5 keer bewerkt

Profiel bekijken

33 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op di 30 okt 2012, 14:49

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Lucoshi kijkt op een afstandje naar wat er aan de hand is op de plek waar hij nog net bijna werd vermoord, meerdere keren. Dit kan 2 dingen betekenen: Of hij heeft heel veel geluk gehad om nog niet dood te zijn, of hij is gewoon een geboren vechter. Een ding was zeker: Hij ging samen met zijn broer deze spelen winnen! Hij ziet Para weglopen bij de 2 teams. Lucoshi houd zijn ogen goed op Tosti gericht, voor het geval hij Para in zijn achterhoofd wil schieten. Er gebeurd niets, ze zijn te verbaast om iets te doen. Hun plan had gewerkt. Ze hebben samen een nieuw team gevormd, het capitool zal het wel begrepen hebben, want hoewel de camera's onzichtbaar zijn, ze maken nog wel geluid. Er zweven minstens 4 camera's om Lucoshi heen. Para komt aan lopen "Dat ging stukken beter dan verwacht" zegt hij. "Ja, inderdaad" antwoord Lucoshi. "Oké, we hebben allebei wat ons het sterkste maakt, wat gaan we doen?" zegt Para. "Zal ik hem neerschieten?" vraagt Lucoshi met zijn boog nogsteeds gespannen op Tosti gericht. "Nee, laat ze het dadelijk zelf maar uitvechten". "Maar wat als zij nu ook een team vormen?" vraagt Lucoshi terwijl hij toekijkt hoe Tosti en WM in discussie zijn. "Doen ze niet, geloof me". Ze lopen verder en komen al snel bij een bekende plek aan: de hoorn. Er is niemand. "Dit zou misschien wel de perfecte plek zijn om een basis op te zetten" zegt Lucoshi. "Maar dat is toch te voorspelbaar?" zegt Para terwijl hij vragend naar zijn broertje kijkt. "Laat ze maar komen, ik heb meer dan genoeg pijlen waarmee ik zo dit zwakke ijs kan laten inzakken." zegt Lucoshi lachend terwijl hij een pijl op een stuk ijs verderop schiet dat inzakt. "Oké, slim bedacht" zegt Para. "Ik zal even kijken of ik ergens vis kan vinden". "Kijk wel uit, weet je nog wat er met Hiawata is gebeurd?" zegt Lucoshi waarschuwend. "Ja, ik zal niet met een vis boven het water gaan zwaaien" zegt Para lachend en hij gaat op zoek naar vis in gaten rond om de hoorn. "Hoe lang denk je dat het duurt totdat het feestmaal komt?" vraagt Para terwijl hij zoekt naar vis. Hier heeft Lucoshi eigenlijk nog niet over na gedacht bij deze plek, het feestmaal is vaak bij de hoorn. "Zou die er wel zijn?" vraagt Lucoshi. "Ik weet het niet, maar ik weet wel dat als het er is, het waarschijnlijk hier niet zal zijn.". Daar had hij wel een punt, waarschijnlijk zullen ze wel een andere plek zoeken. Net op dat moment ziet Lucoshi iemand in de verte komen aanrennen...

Profiel bekijken

34 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 16:00

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tuffie maakt eindelijk van de gekgenheid gebruik om onder T.G's armen te duiken en WM aan te vallen. Al dat gedoe om Para en Oshi boeide hem niet zo, als team Rood maar uitgemoord werd. Hij pakt snel een mes van de grond en schampt daarmee WM, die nog net weg kon duiken. Wm is alleen te zwak oom zich er tegen te verweren, en Tuffie maakt zich al klaar voor een tweede stoot, als SMF uit de duisternis komt rennen en beukt Tuffie omver. Met het laatste mes wat ze hebben gaat hij voor WM staan om hem te verdedigen. Tuffie kijkt naar T.G, maar die let niet echt op het gevecht. Hij is wat verder weg gaan lopen en kijkt naar Tosti, die nog steeds Oshi en Para achternakijkt. Hopenlijk dood hij Tosti, dan zijn we daar ook weer vanaf.
SMF zag net op tijd dat WM in groot gevaar was en duwde Tuffie omver. Ze hadden nog maar 1 mes, en daarmee zou hij WM verdedigen. WM was een van de beste strijders die ze nu nog hadden, hij zou hem niet in de steek laten! Hij ziet dat Tuffie alweer opkrabbelt en zijn mes pakt, die uit zijn hand is gevlogen. SMF 64 duikt erop af, maar is te laat. Nu is het SMF die in de sneeuw ligt. Tuffie trapt hem hard tegen zijn been en steekt met zijn mes in SMF's schouder, waarna SMf het uitschreeuwt van pijn, maar hij komt weer overeind "Als je denkt me zo makkelijk uit te schakelen, dan heb je het mis!" schreeuwt hij en doet een plotselinge uithaal met zijn mes, die in een oude wond van Tuffie blijft steken. Tuffie heeft duidelijk veel pijn, en dreigt al op de grond te vallen. SMF pakt zijn mes op voor de laatste slag.

Tuffie is hard geraakt, hij heeft moeite gekregen te blijven staan. Als hij zich realiseerd dat hij bijna doodgaat, wordt hij woedend. Zo makkelijk komen ze niet van hem af! Met eenschreeuw komt hij overeind en hakt SMF op alle plekken die hij kan zien. Het bloed gutste uit hun beiden lijven, want SMF blijft op Tuffie instekene, maar Tuffie voelt er bijna niets van. Met een enorme zwaai maait hij tenslotte SMF's arm eraf, en zakt hij ineen. Hij is gestorven, hij had teveel wonden. Ook SMF kan al deze wonden niet aan, maar hij heeft het magische alfje van Tuffie kunnen berieken, en ongezien spuit hij dit op zichzelf. Iedereen denkt dat hij dood is, maar dat is hij niet. Zo stil mogelijk luistert hij eht gesprek af.

“Zo.” Zegt Tosti. “Daar staan we dan. Allebei een teamgenoot minder. Jullie zijn nu in het voordeel, lijkt me. Wij hebben alleen nog maar Kevin en Goomuin.” Die laatste woorden sprak Tosti wat spottend uit. “Jullie hebben daarintegen BLF en Adje, twee erg geode strijders. En dan hebben we nog onze verraadertjes, de “Rebellen”. Die lijken me nog het gevaarlijkst. Als wij het dan uitvechten, zullen zij ons erg makkelijk kunnen doden en winnen. Het publiek zou het geweldig vinden natuurlijk, maar ik heb andere plannen.” Hij richtte zich nu tot T.G. “Daarom lijkt me het het verstandigst als we ze gewoon doden. Ik zeg we, en dat bedoel ik ook. Gewoon wij, Watermeloentje, jij en ik. Een tijdelijk bondgenootschap, alleen om onze Rebellen te vermoorden. En misschien daarna als klein team te winnen, wat jij wil. Neem je dit aanbod aan?” Tosti wist eigenlijk dat T.G dat niet zou doen. T.G zou er niet veel mee opschieten, hij en zijn team zouden de Rebellen alleen misschien ook wel kunnen uitschakelen. En inderdaad zag hij dat T.G aarzelde en voorzichtig naar zijn bijl greep. Daarom voegde Tosti nog wat toe. “Je mag het natuurlijk ook weigeren. Dan krijg je leuk een pijl door je kop. Geloof me, ik weet wel waar je kop zit, zelfs in het donker.” T.G trok zijn hand verschrikt terug en keek naar beneden. Tosti grijnsde. Dit had hij toch maar mooi voor elkaar gekregen. Op het eind zou hij hem ook wel kleinkrijgen.

Laatst aangepast door Tosti op wo 31 okt 2012, 18:34; in totaal 2 keer bewerkt

Profiel bekijken http://google.nl

35 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 17:14

Prins Para Vanilla

Tosti, Raceneus en Fisico 2 leven ook nog ergens als het goed is, als ze tenminste nog niet gestorven zijn van het al 3 pagina's lang in een zak in de sneeuw liggen zonder iets te eten (zelfde geldt voor Kevin btw). Razz

36 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 17:42

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Tosti, niet om lullig te doen of zo, maar volgens mij mocht er maar één tribuut per post doodgaan. En bij jouw gaan Tuffie en SMF-64 allebei dood, dus misschien moet je er eentje alsnog in leven laten. En T.G draagt geen zwaard bij zich, maar een bijl. Just sayin' Razz .

Profiel bekijken

37 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 17:56

Gast

Gast
OMGGGG HACKS!11

38 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 18:34

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Para, idd, maar ik noemde gewoon "goede strijders". Idd, je kan het opvatten alsof ze poef weg zijn, maar misschien even ze nog ergens zo. En T.G, dat was ik vergeten Razz Dat met die bijl ook, heb eigenlijk geen idee wie/welke teams nou welke wapens heeft/hebben :")

39 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 19:26

Gast

Gast
Lees even terug tosti

40 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 19:27

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Ja maar het is wat ingewikkled, en volgens mij zijn er zelfs messen te veel. Misschien meoten we dat voortaan bijhouden, zeker met maar 10 wapens.

41 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 19:47

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Lucoshi pakt zijn boog, spant een pijl aan en wil schieten, maar op dat moment word degene die aan kwam rennen getackelt door iemand die van de zijkant aan kwam rennen en de 2 verdwijnen achter een heuvel. "Wat was dat?" vraagt Para. "Ik weet het niet, maar laten we hier maar weg gaan, ze zijn al met minstens 2 man nu". "Ja, en we kunnen beter de tributen gaan opzoeken, we winnen toch wel" zegt Para lachend. "Ja, kom. Laten we gaan". Ze pakken hun spullen en gaan op pad. Ze kijken regelmatig achter zich om zeker te zijn dat ze niet achtervolgt worden of worden aangevallen. "Moet je daar eens kijken!" zegt Para terwijl hij ergens op af rent: een tributenzak. "Hallo?" zegt Para terwijl hij zijn zwaard pakt. "Geen antwoord? Ook niet erg sociaal". Hij begint in de zak te steken. Bij de eerste steek klinkt het kanonschot al, maar hij blijf door steken alsof hij het niet gehoord heeft. "Zo, nog een tribuut minder voor onze vijanden" zegt Para. "Ja, uhm. Wie, denk je dat het, ehm, was?" vraagt Lucoshi terwijl hij naar het plas bloed kijkt dat uit de zak stroomt. "Weet ik niet, maakt het uit?". "Ja, is ook zo". Ze lopen weer verder, in de hoop misschien nog wel zo'n zak te vinden...

Profiel bekijken

42 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 21:33

Prins Para Vanilla

Die wapens moet iemand (en dat zal ik als host wel worden) idd even bijhouden. Het idee van dat beperkte aantal wapens is leuk, maar het is zo'n gedoe om het bij te houden :")

43 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 22:04

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
T.G staat aan de grond genageld. Als hij Tosti's verzoek weigert, dan moet hij betalen met zijn leven. Daar zit hij niet op te wachten. Eigenlijk ziet hij een samenzwering tegen de rebellen best zitten. Als Para en Lucoshi de wapens bezitten waar ze goed mee zijn (respectievelijk een zwaard en een boog) zijn het al sterke individuen, maar samen vormen ze echt een bedreiging voor de overwinning van ook maar één van de andere tributen. Als er niet effectief tegen ze wordt samen gespannen, dan worden ze in feite op handen en voeten naar de overwinning gedragen. En dat mag niet gebeuren. Het enige wat T.G ervan weerhoudt om een complot te beginnen, is dat hij drie tributen eigenlijk te weinig vind om Para en Lucoshi samen te lijf te gaan. Bovendien voelt hij zich niet veilig: hij is hier nu nog de enige van Team blauw, nu Tuffie en SMF64 dood zijn (hij weet niet dat SMF64 nog leeft), en om te voorkomen dat Tosti en WM hem gaan verraden, zou hij er eigenlijk iets meer man van zijn team bij willen hebben. Dat maakt wat meer indruk. Dus gaat hij proberen of hij nog een compromis kan sluiten met Tosti.

'Z... zijn drie tributen niet een beetje weinig om de bedreiging van de Rebellen teniet te doen?' zegt hij. 'Ik denk dat het beter is als we eerst nog even gaan zoeken naar nog wat meer teamgenoten van ons. Hoe meer assistentie in ons offensief, hoe beter.' Tosti is eigenlijk niet blij met dit verzoek, maar als hij dat letterlijk zou zeggen, dan zou hij zijn plannen voor na afloop van het bondgenootschap verraden, dus besluit hij het deels te accepteren. 'We zoeken exact één kwartier naar versterking.' zegt hij. 'Als we dan niemand hebben gevonden, dan moeten we het maar zonder doen. Misschien klinkt dat ondoordacht, maar hoe langer Para en Lucoshi samen blijven, hoe minder kans de rest heeft om te winnen. Het kan dus niet anders.' T.G is het er niet mee eens. 'Een kwartier? Weet je hoe weinig dat is!' Maar Tosti gooit opnieuw roet in het eten. 'Langer wil ik niet. Het is dát of niks.' 'Kijk anders of je nog iemand via je walky talky kan bereiken.' vult WM hem aan.

T.G was Raceneus helemaal vergeten. Misschien hebben BLF en Adje hem al wel gevonden. Hij haalt zijn walky talky tevoorschijn, en hij hoort gerommel door de walky talky heen. 'Raceneus, ben jij er nog?' vraagt T.G een beetje onzeker. Er klinkt geen antwoord. Wel hoort hij nog steeds gerommel. 'Raceneus?!' zegt hij nu iets harder. Dit keer wordt er gereageert. 'Hallo, dit is Baby Luigi-Fan,' hoort hij door de walky talky heen. 'Ben jij dat T.G?' 'Ja, ik ben het.' antwoordt T.G. 'Ik dacht dat ik alleen met Raceneus contact kon hebben. Hebben jij en Adje hem gevonden?' 'Ja, die hebben we net gevonden.' antwoordt BLF. 'Maar ik heb slecht nieuws: Adje en ik zagen van een afstandje hoe Para in de zak prikte waar Raceneus in zat. Toen we er in keken, bloedde hij hevig, en hij heeft dringend hulp nodig. Adje draagt hem nu over zijn schouder. Fisico 2 zat ook bij hem in de zak, en zij is, spijtig genoeg, doodgestoken.' Er gaat een ongeruste rilling over T.G's rug. 'Goed dan, zorg dat je ons zo snel mogelijk opspoort! Met de walky talky moet dat kunnen. Wij hebben hier een middel waarmee we Raceneus misschien kunnen helpen.' Hij loopt naar het lichaam van SMF64 toe (dat denkt hij tenminste), en trekt het zalfje van Tuffie uit zijn hand. SMF64 blijft ondanks dat toch roerloos liggen. 'Begrepen.' zegt BLF. 'We komen er zo snel mogelijk aan. Trouwens, waarom zou Para zijn eigen teamgenoten om zeep helpen? Weet jij daar iets van?' 'Ja, daar weet ik iets van.' antwoord T.G. 'Maar dat is een lang verhaal. Probeer ten eerste maar eens zo snel mogelijk naar ons toe te komen.' Dan verbreekt T.G het contact, en wendt zich tot Tosti. 'Ik heb versterking geregeld.' Tosti doet alsof hij er blij mee is, maar van binnen voelt hij ook een beetje teleurstelling.

Na een paar minuten komen BLF en Adje aan, samen met een gewonde Raceneus. T.G voelt zich nu iets veiliger, met wat meer van zijn teamgenoten om zich heen. 'Dit is het middeltje dat ik bedoelde.' zegt T.G tegen BLF. 'Je moet het op zijn wonden smeren, dan zal het bloeden op den duur stoppen.' 'Hoe snel werkt het?' vraagt BLF. 'Geen idee,' antwoordt T.G, 'maar het heeft Tuffie aanvankelijk ook gered, dus het moet een vrij krachtig middel zijn.' BLF gaat er direct mee aan de slag. Zijn kennis van het menselijk lichaam maakt hem geschikt voor dit soort taakjes. 'Goed, laten we dan nu belangrijkere zaken bespreken.' zegt Tosti een beetje ongeduldig. 'We moeten een tactiek bepalen voor als we de Rebellen aanvallen.' 'Mag ik een suggestie doen?' vraagt T.G. Tosti knikt. 'Dan stel ik voor dat Ik en WM Para gaan aanvallen. Wij dragen allebei namelijk een slagwapen bij ons, en hij ook. Daarom kunnen wij hem waarschijnlijk het beste bevechten. Tevens stel ik voor dat jij en Adje met Lucoshi afrekenen. Lucoshi is een goede boogschutter, dus het heeft geen zin om hem met een slagwapen aan te vallen. Jij bent ook een goede boogschutter, dus dat maakt jou denk ik de beste opponent voor hem. Daarnaast is Adje goed met werpmessen. Die kunnen ook over de lange afstand gebruikt worden.' 'Maar ik heb nu geen messen bij me.' zegt Adje. 'Maar die liggen hier wel in de buurt.' antwoordt T.G. Hij pakt de messen die Tuffie en SMF64 tijdens hun worsteling gebruikten. Nog steeds blijft SMF64 roerloos liggen. 'Perfect' zegt Adje. 'Daar kan ik wel mee overweg.' 'Mooi zo.' zegt T.G. 'Voor BLF moet ik nog iets verzinnen, maar ben jij het tot zover eens met dit plan, Tosti? Of heb jij nog iets toe te voegen?'

Het duurt even voordat Tosti reageert. 'Ik denk er een paar minuten over na.' zegt hij uiteindelijk. T.G besluit dan even met Adje en BLF apart te gaan zitten. 'Moeten we ze wel op hun woord vertrouwen?' vraagt Adje zich af. 'Dat weet ik ook niet.' zegt T.G. 'Ik neem in ieder geval voor om me gewoon aan het plan te houden. Ik ben geen verrader. Maar ik stel voor dat we, ondanks onze samenwerking, toch op onze hoede voor een eventuele verrassingsaanval van onze rode collega's. Blijf hoe dan ook alert als we dadelijk op zoek gaan naar Para en Lucoshi.' Ondertussen gaat Raceneus er al op vooruit. Het zalfje werkt blijkbaar erg snel. 'Gaat het weer een beetje, Raceneus?' vraagt T.G. 'Het gaat wel.' antwoordt hij. 'Maar in mijn huidige toestand kan ik niet vechten.' 'Geeft niet, daar had ik al rekening mee gehouden.' zegt T.G. Hij wacht nog steeds op Tosti's beslissing om uiteindelijk de handen te kunnen schudden. Als de tactiek wordt uitgevoerd zoals hij het in gedachten heeft, moeten ze de Rebellen wel kunnen overwinnen, denkt hij.

Laatst aangepast door T.G op wo 31 okt 2012, 22:12; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

44 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 22:10

Prins Para Vanilla

Ok, een overzichtje van de wapens:
Zwaard 1 - Sinds het begin al in het bezit van Para
Zwaard 2 - Eerst in het bezit van Sel, nu van WM
Boog 1 - Tosti
Boog 2 - Eerst BLF, Daarna Timtamtom, nu Lucoshi
Bijl - Eerst Sander Koopa, toen Hiawatha, toen Para en momenteel in het bezit van T.g.
Mes 1 - Lucoshi
Mes 2 - Eerst Tosti, toen WM, toen Hiawatha en momenteel samen met Hiawatha in de maag van een Orka
Mes 3 - Was van Sel, is na Sel's dood niet meer gezien, maar in het bezit van ofwel de Rebellen (meest waarschijnlijk), ofwel team Blauw
Mes 4 - Eerst van Hitomi, daarna Roosjuh, daarna WM, en als laatste gezien in het bezit van Tuffie
Mes 5 - Nog niet gezien, maar niet in het bezit van team rood
Zakmes 1 - Tuffie - Adje
Zakmes 2 - SM64 - Adje

De zakken:
team Rood
Goomuin & Roosjuh - Al bevrijd, samen (Al is Goomuin spoorloos verdwenen)
SM64 - Al bevrijd, zakmes bij zich
Kevin - Nog niet bevrijd

Team Blauw
Raceneus & Fisico2 - Samen, al bevrijd. Fisico2 is dood
Tuffie - Al bevrijd, zakmes bij zich, dood
Timtamtom - Al bevrijd, en dood

Zo, nu kunnen jullie weer vooruit.

EDIT: snel geüpdate na het verhaal van T.g. Razz

Laatst aangepast door Para op wo 31 okt 2012, 22:16; in totaal 2 keer bewerkt

45 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 22:14

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik wist niet eens dat er twee bijlen waren, ik dacht dat het er maar één was Razz .

Profiel bekijken

46 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 22:15

Prins Para Vanilla

Mijn fout, er is idd maar 1 bijl. De enige missende wapens op dit moment zijn dus 2 messen.

47 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op do 01 nov 2012, 07:49

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Ah, dat is wel wat fijner ja happy

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: