Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 7]

16 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 27 okt 2012, 12:36

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Lucoshi zit achter een berg verscholen, voor het vuurtje dat hij even hiervoor gezien had. hie ziet Tuffie zitten, hij had met de zak waar hij mee gedropt was een kampvuur gemaakt. Lucoshi wil net zijn werpmes gooien als hij ziet dat Tuffie ook een wapen heeft: een scherp zakmes. Shit, hier had hij niet op gerekend. Als de worp niet fataal is, word het zijn eigen einde. Lucoshi kijkt om zich heen om te kijken of er misschien nog iemand is, nee, niemand. Jammer. Lucoshi wil het er toch op wagen. Hij pakt het mes in zijn rechterhand vast en gaat van hurken rustig naar staan. Hij haalt uit en gooit het mes. Tuffie schreeuwd het uit van de pijn: Het mes zit in zijn schouder geklemd. SHIT, MIS! Tuffie had van de schrik/pijn zijn mes laten vallen. Lucoshi rent er naartoe en pakt het vast. "Jij! Jij klootzak, ik ga je vermoorden rotjoch!" schreeuwt Tuffie terwijl hij op zoek is naar zijn mes. "Zoek je iets?" zegt Lucoshi. Nog voor Tuffie iets kan zeggen steekt Lucoshi met het mes in Tuffies voorhoofd. Hij schreeuwt het uit van de pijn. Lucoshi haalt nog eens uit, recht in Tuffies schouder waar ook het werpmes in zat, die ook losschiet, samen met een stuk uit Tuffies arm. Lucoshi pakt het werpmes op en doet het in zijn zak. Hij kijkt naar Tuffie, die nogsteeds met een gat in zijn voorhoofd zit te twijfelen waar hij zijn arm heen met doen om de pijn te verzachten: Zijn schouder of zijn voorhoofd. Tuffies ogen zitten dicht geslagen door het gat in zijn voorhoofd. "AAAAAH, LAAT HET STOPPEN! ALSJEBLIEFT!" schreeuwt Tuffie terwijl hij in het rond zit te grijpen in een poging Lucoshi te pakken. Lucoshi wil met het zakmes steken in Tuffies hart, als er zwaard terecht komt in zijn linker been. Lucoshi valt op de grond van de pijn. "Ach Lucoshi, leuk je te zien." hoort Lucoshi achter zich. Als hij opkijkt ziet hij Hiawata staan met een zwaard. Sel komt erachteraan rennen samen met Sushi. "Geef me mijn zwaard terug jij ku..." ze ziet Lucoshi liggen. "Ow, goed gedaan!" zegt Sel lachend. Lucoshi kijkt bang naar Sel, die het zwaard weer over neemt om de genadeslag te maken (wat vreemd is, aangezien Lucoshi in haar team zit, ze zal wel zijn overgestapt). Lucoshi duikt in elkaar en hoort Sel gillen. Als hij zijn ogen weer open doet ziet hij een zwaard door haar maag heen, achter haar staat Para, Lucoshi's grote broer. "Para!" roept Lucoshi. "What the Fuck doe jij nou?!" schreeuwt Hiawata. "Ze wilde mijn broertje vermoorden, dat laat ik niet gebeuren" zegt Para terwijl hij Lucoshi oppakt. "Dus je wil hem meenemen? De andere zullen hem vermoorden!" zegt Sushi verward. "Beter dan dat hij hier sterft van de kou of zijn verwondingen, ik laat hem hier niet achter!" zegt Para. "Maar wat als..." begint Sushi, maar Hiawata onderbreekt hem. "Para, weet je zeker dat dit het beste is?" zegt Hiawata. "Ik... zal overstappen..." zegt Lucoshi terwijl hij kijkt hoe erg de verwonding op zijn been is, niet een heel diepe snee, maar toch zeker twee centimeter diep. "Zie je, zeg het maar tegen ze via dat apparaat van je, Lucoshi hoort bij ons!" zegt Para. "Ben je gek? dan weten ze dat wij er een hebben!" zegt Hiawata. "Oke dan, maar jullie zijn het er mee eens dat hij bij ons hoort?" zegt Para. Sushi en Hiawata kijken elkaar vragend aan. Hiawata knikt, na een tijdje Sushi ook. "Oke dan, laten we gaan" zegt Sushi. "Trouwens, Lucoshi, heb jij Tuffie vermoord?" vraagt Hiawata. "Uhm... Weet ik niet... Ik heb hem in iedersgeval zwaar verwondt." zegt Lucoshi. "Ach, laat hem maar hier, hij sterft wel aan zijn verwondingen" zegt Para en ze lopen verder.

Profiel bekijken

17 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 27 okt 2012, 13:06

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
'Waar ben je, Raceneus?' vraagt T.G. 'Vertel mij jouw locatie, dan kunnen wij jou...' 'Dat lijkt mij niet verstandig.' onderbreekt Para hem. 'Als Sander dat communicatie middel bij zich droeg, dan moet Team rood er ook minstens één hebben. Dan kunnen ze hem misschien eerder vinden dan wij.' Daar heeft T.G niet aan gedacht. 'Dat is waar. We gebruiken 'm alleen als we zeker weten dat we eerder bij hem zijn dan Team rood.' Hij draait zich om. 'Ik stel voor dat we... He, Hiawatha, wat doe je?!' zonder T.G's toestemming zet hij de achtervolging in op Sel en Sushi. Die jongen is te eigenwijs om naar anderen te luisteren, denkt T.G. 'Zal ik maar achter hem aan gaan?' biedt Para aan. 'Ik heb het idee dat hij niet veel goeds van plan is.' 'Goed idee.' zegt T.G onmiddellijk. Hij weet dat Para op zijn best is wanneer hij niet afhankelijk hoeft te zijn van anderen. 'Ik vertrouw erop dat jij het aankan.' Onmiddellijk gaat Para achter Hiawatha aan.

T.G wendt zich tot andere tributen van zijn team. BLF is, net als hij, een voormalig Hongerspelen winnaar, en is een redelijk goede boogschutter. Bij het gevecht bij de hoorn hebben ze een boog en een paar pijlen weten te bemachtigen, dus die kan hij mooi gebruiken. 'Ik stel voor dat jij samen met Adje op veldtocht gaat. Hij kan namelijk ook redelijk boogschieten.' BLF en Adje vertrekken zo snel als ze kunnen verder de ijzige vlakte op. 'Dan zijn wij over.' zegt T.G tegen Fisico. 'Wij gaan naar Raceneus op zoek. Met dit apparaatje kunnen we hem allicht sneller vinden. BLF en Adje dekken ons als we in aanvaring komen met Team rood.' Iedereen vetrouwt meteen op T.G. Ze accepteren hem duidelijk als een goede leider. De leden van Team blauw vertrekken op T.G's orders ieder hun eigen kant op, met verschillende doelen. In een groep zouden ze te kwetsbaar blijven, dus dit moet wel goed uitpakken.

Profiel bekijken

18 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 27 okt 2012, 21:47

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Er was afgesproken dat Oshi op zoek naar gaan naar zakken en ze leeg zou halen. Aangezien Tosti en WM hem een mes hadden gegeven, en Oshi redelijk ervaren was, hadden ze wel verwacht dat hij heelhuids terug zou komen. Maar het bleek heel anders gegaan te zijn. Tosti en WM zitten verscholen achter een steen, als WM Oshi terug ziet komen. Maar Oshi is niet alleen. Rond Oshi lopen nog veel mensen, ze herkenden Para, Sushi en Hiawatha. Oshi lijkt met zijn been te slepen. "Wat is er gebeurd met hem? Is hij gevangen ofzo?" vraag Tosti aan WM. "Ik denk eerder dat hij is overgelopen... Ik dacht dat we hem konden vertrouwen." WM knarst met zijn tanden. Dit was een zware klap, aangezien Oshi een van hun beste vechters is. Nou ja, was. Ze komen nu zo dichtbij dat Tosti en WM kunnen horen wat ze zeggen; "Ja, hier ergens zittenn Tosti en WM verborgen. Toen ik wegging tenminste. Kijk eens onder die grote rots daar". Dat is overduidelijk Oshi. Tosti schrikt als hij ontdekt dat ze deze rots bedoelen. Ze zullen ons ontdekken, en we hebben bijna geen wapens om te verdedigen! Snel vertelt hij dit aan WM. WM heeft ondertussen gekeken wie er bij de groep horen en wie het makkelijkste slachtoffer zou zijn. Dat was niet moeilijk, Sushi. Sushi loopt wat achter de groep, en heeft als enige wapen een pijlenkoker met pijlen. Dat zou heel handig zijn... Maar Hiawatha heeft nu de rots al bereikt en ziet hen al bijna, ze moeten snel handelen... Als Hiawatha de rots om kijkt ziet hij hen meteen en schreeuwt iets naar de rest. Tosti geeft ondertussen het mes aan WM en beukt Hiawatha omver. De groep heeft gelukkig geen boog, en hij rent te snel om geraakt te worden door een mes. WM mikt snel en gooit het mes vliegensvlug naar Sushi. Sushi heeft nog niet in de gaten wat er aan de gang is, hij kijkt naar Tosti en probeert zich te verbergen. Met ene gedempte plof treft het mes doel, precies in zijn hart. Tosti trekt de pijlenkoker van Sushi af, en schiet tijdens het rennen een pijl naar de groep, die Hiawatha schampt. Nog voor de groep in de gaten heeft wat er is gebeurd, zijn WM en Tosti al ver weg gerend, dit keer met een wapen erbij.

Laatst aangepast door Tosti op zo 28 okt 2012, 11:19; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken http://google.nl

19 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 27 okt 2012, 22:10

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Tosti: Sel is dood

*Flashback allert!*

Lucoshi kan ondertussen al weer lopen en loopt naast zijn broer. Hij kan niet geloven dat hij dit gedaan heeft. Tijdens de start van de spelen leek het nog zo alsof ze zich van elkaar af hadden geschud, maar dat was dus niet zo. Lucoshi heeft zijn zelfvertrouwen weer terug, ookal doet zijn linkerbeen het niet helemaal meer zoals het hoort, misschien krijgt hij wel een sponsor. Hij een wapen: Het werpmes, het zakmes moet nog ergens bij Tuffie liggen (als hij er nog ligt, waarschijnlijk niet, want Tuffie zal wel zijn opgehaald door de Hovercrafts. Hij zal het niet overleefd hebben). Hiawata en Sushi zitten nogsteeds te klagen over het feit dat hij mee ging, maar Para herinnerd Hiawata eraan dat hij voor de verwonding in Lucoshi's been heeft gezorgd, waarna Hiawata wel stil wordt. Ze komen aan bij een heuvelachtig sneeuwgebied met een aantal grote rotsen. "Weet je zeker dat het hier is?" vraagt Sushi aan Lucoshi. "Ja, dit is de plek waar we hadden afgesproken bij de trainingen.". Bij de trainingen had Lucoshi's oude team een heel plan uitgestippeld en dit was de schuilplek, want ze kregen een (redelijk onduidelijke) kaart van het gebied. Watermeloentje en Tosti, de twee oudsten van het team, waren nog zo blij met hem, maar dat maakt niet uit, Lucoshi is nu bij zijn broer en samen gaan ze winnen. Dat staat vast. "Kijk anders een onder die rots" zegt Lucoshi. Hiawatha loopt naar de rots toe en roept iets naar hen toe, dat zal betekenen dat we ze gevonden hebben. En ja, WM en Tosti komen achter de rots vandaan en rennen op Sushi af. Er word een werpmes op Sushi af gegooid en zijn pijlenkoker wordt gestolen. Shit, geen pijlen meer, maar wel een extra werpmes. Hiawata valt in elkaar. Para en Lucoshi rennen op Hiawata af, maar hij heeft niets ernstigs, alleen een snee in zijn hand. Dat hij daar al van in elkaar zakt, dat komt niet van pas later. Ze draaien zich om en zien Sushi liggen: dood, met het geworpen werpmes in zijn hart. "Ow, dat hebben we niet eens gemerkt" zegt Para. "Ach, ook maar beter, probleem maker" zegt Hiawata. Zonder iets te zeggen lopen ze (met het werpmes) verder.

Na een tijdje lopen gaan ze zitten, naast een gat in het ijs (ze hebben ver gelopen en zijn bij redelijk doorzichtig IJs aangekomen). "Ik zal even kijken of ik vissen kan vinden" zegt Hiawata. "Slim plan" zegt Lucoshi. "Ja, hier, heb je dat werpmes van WM" zegt Para terwijl hij het werpmes voorzichtig naar Hiawata gooit die hem niet opvangt, maar laat vallen: In het water. "Oh shit..." zegt Hiawata. "Domme klootzak die je bent!" zegt Para terwijl Hiawata iets uit het water pakt. "ach, je trof wel doel!" zegt Hiawata lachend, hij heeft een vis vast met het mes door het hoofd van de vis heen". "Wow Para, ik wist dat je goed was, maar dat is fantastisch!" zegt Lucoshi lachend. "Ja man, fantasti..." zegt Hiawata terwijl hij word onderbroken door een soort Orka die door het gat (en 2 meter eromheen) heen breekt en Hiawata mee de zee in sleurt. "What the!" roept Para terwijl hij en Lucoshi naar het nu 3 keer zo grote gat in het ijs rennen. "We moeten hier weg!" zegt Lucoshi tegen Para, die knikkend antwoord en ze rennen weg. Zonder voedsel. Zonder Sushi. Zonder Hiawata. Met zijn tweeën.

Profiel bekijken

20 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 28 okt 2012, 11:12

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Oh. Beter opletten volgende keer :"D

21 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 28 okt 2012, 11:17

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Verbeteren dan Laughing

Profiel bekijken

22 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 28 okt 2012, 13:36

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Openingspost aangepast. Team Blauw heeft nu 11 tributen, terwijl Team Rood er nog maar 6 heeft. Als dit zo doorgaat, worden de teams straks heringedeeld, want anders duurt het wel heel erg kort :")

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

23 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 28 okt 2012, 14:07

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Na het nogal vervelende moment met Lucoshi ging het allemaal toch wel wat beter. Ze kwamen Roosjuh tegen, die verdwaald was geraakt in de sneeuwstorm. Ze vertelde hen dat ze Hitomi had vermoord en haar spullen had, met een mes en wat eten. Ze wist niet zeker of ze dood was, maar toen de Hovercraft haar meenam wel. Ook vonden ze een uurtje later een van de laatste zakken met SMF64 erin. Ook hij had een rugzak met eten en drinken. Hij vertelde hen dat hij een halfuurtje eerder ook een Hovercraft had gehoord. Ze keken in het rond, en ja, achter een bergje zagen ze een flinke hoeveelheid bloed en een zakmes. Ze konden niet weten dat het Tuffie was, maar hoopten erg dat het iemand van team Blauw was. Zelf hadden ze niet veel teamgenoten meer, dus het was nodig dat ze nu echt goed gingen hergroeperen... Ze besloten met zijn vieren (Tosti, WM, Roosjuh en SMF64) hier hun kamp op te slaan, aangezien het redelijk beschut lag en het al donker begon te worden. Aangezien ze 2 wollen zakken hadden, en ze een klein dood struikje hadden gevonden, konden ze een klein beschut kampvuurtje maken. Dit deden ze in een uitmondinkje van de berg, zodat het vuur in de vele spleten en grotten kwam, en niet zichtbaar was. Na een dag in de kou lopen waren ze allemaal zo goed als bevroren, en was dit kamvuurtje een zeer waardevol iets. Na een paar vruchten opgegeten te hebben legden ze een waardevol stuk vlees boven het vuur. Allemaal werden ze een moe aan het worden, en ze wilden de spullen en wapens al opbergen, toen ze een geluid hoorden. Er was iemand buiten. En hij had hen ontdekt.

WM zat het dichst bij de ingang, en zonder zich te bewegen probeerde hij te zien wie het was. Hij had al even niet in het vuur gekeken, dus hij kon al snel zien dat het Timtamtom was. Met een boog. Blijkbaar had hij zijn team gevonden, want hij was niet bij de Hoorn. Dit was erg gevaarlijk, want Timtamtom was een zeer goede boogschutter. Het viel wel mee dat ze bij het vuur zaten, en Timtamtom dus niet zo goed kon zien of er mensen zaten en hoeveel. WM zag Timtamtom dichterbij lopen. Maar wacht eens, zij hadden ook een boog. Met kleine opvallende gebaren maakte WM Tosti duidelijk dat hij zijn boog moest spannen. Tosti begreep het al snel en pakte met een hand zijn boog en met de andere een pijl. Dit maakte helaas ene klein geluid, en Timtamtom draaide zijn hoofd met een ruk naar de grot. Tosti zat in de grot, en daarom kon Timtamtom Tosti niet zien. Timtamtom ging daarom dus rustig verder, zonder te rekenen op gevaar. Nu stond hij perfect. WM gebaarde snel dat Tosti moest schieten, en waar. Tosti haalde diep adem, sprong overeind en rende een paar meter, om bijna zonder te mikken een pijl op Timtamtom afschoot. Timtamtom schrok en kon Tosti nu wel zien. Hij wilde al bijna zelf een pijl afschieten toen hij door Tosti's pijl in zijn been werd geraakt. WM en SMf64 handelden snel, ze renden naar Timtamtom met hun messen opgeheven. Timtamtom schreeuwde; "Stop! Ik geef me over!"
WM luisterde niet en wilde al een stoot toebrenegen toen Tosti hem tegenhield. "Hij kan nog van pas komen. Timtamtom, ik heb nu je leven gespaard. Ik wil wel dat je nu overloopt naar ons, anders laat ik WM zijn gang gaan." Timtamtom was bang en in shock, hij was nu zelfs ana het huilen. "Ja, ja, ik loop over! Als je me maar niet vermoord" snikte Timtamtom. SMF64 ontdeed hem snel van zijn boog en pijlenkoker. "Oke, ook goed, maar dernk maar niet dat ik je vertrouw. Deze nacht blijf jij nog gewoon vastgebonden en krijg je geen wapens." zei WM. Hij vond zelf dat ze hem maar gewoon moesten vermoorden, maar Tosti was de leider. "Nou, dat is toch weer een boog en een teamgenoot meer!" zei Tosti. "Reken er maar niet op" zei WM, maar niemand hoorde het meer. Na het volkslied en de doden die geprojecteerd werden op de lucht, waren ze zo moe dat ze direct in slaap vielen, op Tosti na, die hield de wacht.

24 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 28 okt 2012, 15:32

Sushi

GameDonut
had net ondekt dat er een nieuwe was

Profiel bekijken

25 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 28 okt 2012, 15:37

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik stel voor dat Tosti Sel verangt door Sushi of Hiawatha. Zo klopt het verhaal namelijk weer. En aangezien Team Blue nu inderdaad wel erg ver voorligt, ga ik daar langzamerhand verandering in proberen te brengen.

T.G en Fisico lopen moeizaam door de diepe sneeuw. Ze bespeuren de felwitte vlakte op iets wat op een zak lijkt, maar ze zien niets opvallends. 'Zullen we het er op wagen en de walky talky gebruiken om hem op te sporen?' stelt Fisico voor. 'Lijkt me niet handig.' zegt T.G 'We hebben een voorsprong op Team rood, maar toch kunnen zij toevallig dichter in de buurt zijn van Raceneus dan wij. We moeten en zullen hem vinden met alleen onze ogen.' Terwijl ze verder zoeken klinken er drie kanonschoten relatief kort achter elkaar. Sel, Sushi en Hiawatha zijn dood. Even later zien ze twee gedaantes in de verte verschijnen. BLF en Adje? Nee, een van hen hoort bij Team rood. Hij heeft namelijk een rode jas aan. Als ze dichterbij komen, herkent T.G de gezichten van Para en Lucoshi. Lucoshi? Wat doet hij hier? Zou hij zijn overgelopen? 'Wat is er met Sel, Sushi en Hiawatha gebeurd?' vraagt T.G. Para vertelt het hele verhaal. 'Heb je het zwaard van Sel ook meegenomen?' vraagt T.G. 'Nee, die hebben Tosti en WM uiteindelijk weer te pakken gekregen.' zegt Para. 'En de bijl van Hiawatha?' 'Die heb ik wel meegenomen.' Para geeft de hakbijl aan T.G. Mooi, die is nu van hemzelf. Eigenlijk is hij wel blij met Hiawatha's dood. Hij zou toch alleen maar voor problemen gaan zorgen. 'Waar zijn BLF en Adje eigenlijk heen?' vraagt Para. 'Die heb ik op veldtocht gestuurd.' zegt T.G. 'Ze dekken ons als we worden aangevallen. Ze zouden in ieder geval in ons gezichtsveld blijven.'

'En dan nu onze nieuwe rekruut.' zegt T.G enigszins wantrouwig. 'Wat heeft jou ertoe bewogen om je bij ons aan te sluiten?' Lucoshi vertelt zijn verhaal. 'Dus, toen ik weer uit het water klom, wist ik een mes te bemachtigen. Al vrij gauw kwam ik Tuffie tegen, en ik heb hem zodanig verwondt totdat hij niet meer kon lopen, maar toen kwam...' 'Wacht eens even!' T.G verheft plotseling zijn stem. 'Kun je dat nog één keer héél duidelijk zeggen? Wat heb jij met Tuffie gedaan?!' Lucoshi beseft meteen dat hij iets verkeerds heeft gezegd. 'Ik... ik... toen zat ik nog bij Team rood, oke?!' 'Dat begrijp ik, ja,' gaat T.G verder. 'Of zit je dat stiekem nog steeds?!' T.G zwaait dreigend met zijn bijl voor zich uit, maar dan voelt hij een zwaard tegen zijn schouder. Hij kijkt naast zich, en ziet dat het Para is. 'Wat doe je?' vraagt T.G zich af. 'Dat lijkt me vrij duidelijk.' zegt Para. 'Kijk, ik heb geen problemen met jou als mijn leider. Maar afspraak is afspraak. Lucoshi hoort nu bij ons. En hij is mijn broertje, dus als jij hem iets aan durft te doen, dan zorg ik ervoor dat ik de nieuwe leider van Team blauw wordt, begrepen?' T.G begrijpt wat Para met dat laatste bedoelt, en duwt het zwaard van zich af. 'Weet je wel wat je doet?' zegt T.G. 'Ik snap dat jij Lucoshi verdedigt. Maar als ik hem mag geloven, dan heeft hij Tuffie, ons eigen teamlid, ergens voor dood achtergelaten. In dat geval kunnen we hem niet zomaar vertrouwen, en bovendien is zijn daad tegenover ons team onvergefelijk. Daar zou jij het mee eens zijn als hij niet jouw broer was.' 'Tuffie moet nog in leven zijn.' komt Lucoshi ineens tussenbeiden. 'We hebben zijn kanonschot immers nog niet gehoord, dus het kan niet anders.' 'Dat is zo.' zegt T.G. Dan stel ik voor dat jij ons nu naar de plek brengt waar jij Tuffie hebt achtergelaten. Hopelijk leeft hij nog als wij daar aankomen, en in dat geval mag jij je bij ons aansluiten. Zoniet, dan vrees ik dat jij een probleem hebt.' Para zet zijn zwaard opnieuw tegen T.G's schouder als hij dat hoort. 'En als dat probleem betekent wat ik denkt dat het betekent, dan heb jij hetzelfde probleem.' zegt hij. T.G duwt het zwaard weer van zich af, maar dit keer harder. 'Pas op met wat je zegt.' sist hij. 'Ik zeg helemaal niet dat ik hem dan ga vermoorden, dus kalm aan.' 'Maar wat betekent het dan wel?' zegt Para dooddringend.

T.G wil daar net op ingaan als Fisico tussenbeiden komt. 'Het heeft geen zin om te blijven kibbelen.' zegt hij. 'Als we het kunnen, dan moeten we gewoon doorgaan met waar we mee begonnen waren: onze andere teamgenoten vinden. Lucoshi, jij weet waar Tuffie is, nietwaar? Dan stel ik voor dat jij, zoals T.G al zei, ons daar naartoe brengt.' Iedereen kijkt Fisico nu aan. Lucoshi gebaart alsof hij het met hem eens is. 'Fisico heeft gelijk.' zegt T.G. 'We mogen ons doel niet uit het oog verliezen. Lucoshi brengt ons naar Tuffie toe, en eenmaal bij hem aangekomen zien we wel verder. Raceneus kan wel even wachten. Ik liet me gewoon even gaan toen ik van Tuffie hoorde, dus het spijt me, Para en Lucoshi.' Para knikt alsof hij T.G's excuses accepteert. 'Vooruit, laten we gaan. BLF en Adje zullen ons wel volgen.' zegt hij. 'Deze kant op!' zegt Lucoshi. En zo loopt de groep achter Lucoshi aan om Tuffie te zoeken, niet beseffend dat ze eigenlijk heel dicht in de buurt van Raceneus zijn. Wat ze niet weten, is dat Fisico 2 bij hem in de zak zit...

T.G meende zijn excuses naar Para en Lucoshi eigenlijk niet helemaal. Hij zei het vooral om de focus weer op het winnen te brengen. Maar hij wantrouwt Lucoshi nog steeds omdat hij Tuffie mishandeld schijnt te hebben, en hij voelt zich gechanteerd door Para. Hij erkent het zelf niet graag, maar er ontstaan interne spanningen in zijn team. Hij hoopt dat het niet zal ontaarden in een grotere affaire, maar hoe je het ook bekijkt, zijn belangen als team-captain liggen op ramkoers met de twee broers.

Ondertussen hebben BLF en Adje Timtamtom gevonden, en hebben ze de pijl en boog aan hem overhandigt, aangezien hij de boogschutterexpert van hun team is. Samen gaan ze verder op veldtocht, maar ze raken Timtamtom al gauw kwijt, niet wetend dat hij Tosti en WM is tegengekomen en zich noodgedwongen bij hen heeft aangesloten.

Profiel bekijken

26 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 28 okt 2012, 16:20

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tosit hield nog helemaal niet lang de wacht, toen hij iets zag. Het was eigenlijk toevallig, na een uurtje besloot hij pauze te houden, en toen zag hij het. Een blik naar boven, en daar lag het gevaar. Eigenlijk iets heel onschuldigs, maar dit kon heel gevaarlijk worden; sneeuw. Boven de grond lag namelijk een plat stuk, en daarop begon zich steeds meer en meer sneeuw te verzamelen, aangezien het nog steeds sneeuwde. Nog even en het viel naar beneden, recht voor de ingang, en dan.... waren ze opgesloten. Zo simpel was het. Na nog even goed te hebben gekeken of er echt niets aan te doen was, moest hij de nachtrust van zijn teamgenoten verstoren. Nu ze het nog konden, moesten ze alle spullen opbergen en naar buiten nemen, en maar weer verder gaan lopen. Hij loopt naar WM toe, die van zijn heen- en weergeloop wakker is gelopen en vertelt hem het verhaal; "Ik weet dat het vervelend is, maar we kunnen echt niets anders doen. Opgesloten zitten is wel het laatste wat we willen...". Halfwakker staat WM op en ruimt langzaam zijn spullen op. Erg langzaam. Tosti wierp nog een blik op de sneeuwmassa. Gelukkig, het zag er nog niet naar uit dat het binnen enkele minuten zou vallen. Toch moesten ze opschieten. Snel maakte hij ook SMF 64, Roosjuh en Timtamtom wakker. Timtamtom was, zoals WM per se wilde, vastgebonden met repen stof van de wollen zakken. Naar Tosti's mening niet echt nodig, maar misschien had WM toch gelijk. Maar zo kon hij niet lopen, hij maakte dus een knoop los. Meer niet, want hij wilde WM niet voor zijn hoofd stoten. Nu zou hij ook eventueel kunnen weglopen, maar dat zou niet gebeuren. Hij hielp hem overeind en gaf hem instructies; "We moeten snel weg hier, anders worden we bedolven onder de sneeuw die hierboven ligt en ongetwijfeld gaat vallen. Pak snel je rugzak en wacht buiten op ons." Timtamtom knikte, hij had het begrepen. Wat vast niet vaak zou gebeuren, flitste het door Tosti's hoofd. Maar nu moeten we hier weg, en snel! Hij zag dat WM en SMF 64 al bezig waren de rugzakken naar buiten te brengen. Roosjuh was nog bezig met de wollen zak die overbleef. Zelf pakte hij de 2 bogen en pijlenkokers en legde ze bij een droog plekje buiten. Dit ging best redelijk, het zag er nog helemaal niet uit alsof het ging vallen, en iedereen was al buiten, op Roosjuh na, die er nu ook aankwam. Alsof de Spelleiders wisten dat hij dat dacht, hielpen ze de sneeuw een handje. IJzeren platformen kwamen uit de berg tevoorschijn, en schoven alle sneeuw de berg af. Een enorme lawina veroorzaakte een klap in de stilte, en tientallen kilo's sneeuw gleden ploften neer. En Roosjuh was nog binnen! Ze zouden uren bezig zijn al die sneeuw weg te krijgen, en waarschijnlijk nog veel langer! Aan de andere kant, het zou weinig opleveren. Roosjuh was eigenlijk helemaal geen goede vechter, en al hun bezittingen lagen buiten de grot. "Wat doen we nu?" Dat was SMF64. Dit was een pijnlijke beslissing, en zwijgend keerde hij zich om. Toen antwoorde hij; "We gaan verder. We moeten een nieuwe schuilplaats zoeken." WM leek geschokt en keek nog een keer achterom, voordat ze de steeds donker wordende nacht inliepen. Zonder Roosjuh.

27 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 28 okt 2012, 16:35

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Lucoshi loopt voorop de groep, ziet de heuvel waar Tuffie achter lag al in zicht. Para loopt tussen hem en T.g. in, hij weet wel waarom. Lucoshi voelt zich niet helemaal veilig, maar Para en hij hadden al een plannetje afgesproken. Helaas hadden ze er niet op gerekend dat T.g niet alleen was, ze waren met meerdere. Dat konden ze niet met z'n tweeën aan. Ze moesten wachten tot er een aantal dood waren, zou niet te lang moeten duren. "Is het nog ver?" hoort Lucoshi achter zich. "Nee, zie je die heuvel? Daar moeten we zijn!" antwoord hij.

Ze komen aan bij de heuvel waar, zoals al wel verwacht was, Tuffie nog ligt. Maar hij zag er een stuk beter uit. Sterker nog, de wond in zijn voorhoofd lijkt genezen te zijn. Hij kan weer zien. Meteen als hij in zicht is draait hij zich om en ziet Lucoshi. Tuffie staat op en rent naar Lucoshi toe en tackelt hem. Eenmaal bovenop hem begint hij hem te wurgen. Para komt meteen op hem af gerent en duwt Tuffie van Lucoshi af met zijn zwaard, waardoor hij een snee in zijn zij krijgt. Tuffie krijgt in de gaten dat de andere er ook bij zijn. "Wat? Horen jullie bij hem?!" zegt hij vol ongeloof. "Eigenlijk hoort hij bij ons" zegt Fisico. "Vertrouw hem niet, hij heeft mij geprobeerd te vermoorden, maar was daar te laf voor en heeft mij hier vol pijn achtergelaten!" schreeuwt Tuffie. "Wat?! Ik werd zelf ook aangevallen!" antwoord Lucoshi. "Als ik er niet was geweest was jij vermoord door Hiawata!". Dit brengt Tuffie in verwarring, hij had wel andere stemmen gehoord. "Maakt niet uit, je leeft nog, dat is belangrijk" zegt T.g. kalmerend. "En ik heb iets handigs" zegt Tuffie terwijl hij een potje met een soort zalf uit zijn jaszak haalt. "Wat is dat?" vraagt Para. "Dit heb ik van mijn sponsors gekregen, omdat ik bijna vermoord werd" zegt Tuffie terwijl hij kwaad naar Lucoshi kijkt. "Dus dat heeft je genezen?" vraagt Lucoshi. "Ja, het gat in mijn voorhoofd wel, niet het stuk schouder dat ik kwijt ben door jou!" roept Tuffie. "Dat is mooi, zo'n zalfje. Kan nog van pas komen" zegt T.g. Op dat moment klinkt er een kanonschot. Ze kijken om zich heen en daar, achter T.g. licht Fisico: dood. Hij heeft een pijl in zijn nek met daaraan een lapje stof waarop staat geschreven: Wie niet weg is is gezien. Ik kom.

Profiel bekijken

28 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 29 okt 2012, 20:31

Prins Para Vanilla

Sushi schreef:had net ondekt dat er een nieuwe was
Je kunt gewoon nog meespelen?

29 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 29 okt 2012, 20:32

Prins Para Vanilla

Is tuffie nu trouwens dood of niet? Want in het verhaaltje van tosti wordt hij opgehaald door de hovercraft, maar vervolgens loopt hij bij oshi weer gewoon rond...?

30 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 29 okt 2012, 21:04

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Kan nog geheimzinnig blijven. Er staat nergens dat de Hovercarft voor Tuffie is Razz Daar moet iemand anders maar een draai aan geven.

31 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 29 okt 2012, 21:05

Prins Para Vanilla

Er staat wel dat hij voor Tuffie is, maar goed Razz

32 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op di 30 okt 2012, 14:07

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Dit bericht is misschien een beetje lang, maar ik probeer een beetje een plottwist aan het verhaal te geven Razz .

T.G ziet Fisico op de grond liggen. 'W... Wat gebeurt hier?!' stamelt hij. Ook Tuffie is geschokt. Ze kijken in de richting van waar ze de pijl vandaan hebben zien komen. In de duisternis van de inmiddels gevallen nacht wordt bovenaan een vrij steile heuvel een gestalte zichtbaar. 'Wie is daar?' roept T.G. 'Laat jezelf zien!' Langzaam komt de gedaante iets dichterbij. Tuffie's mond valt open. 'T... Timtamtom?!' Nu ziet T.G het ook. Het is inderdaad hun eigen teamgenoot. Hij wist niet eens dat hij al uit zijn zak bevrijd was. 'Het spijt me...' stamelt Timtamtom. 'Ik had geen keus... ze hebben me gedwongen!' 'Wie dan?!' brult T.G. 'Dat waren wij.' T.G schrikt zich dood. Hij had niet verwacht dat er nog een tweede persoon bij zou zijn. Maar het is wel zo: naast Timtamtom doemt de omtrek van een tweede persoon op. 'Het is fascinerend om te zien hoe je mensen kan manipuleren, als je beseft dat ze altijd de meeste waarde hechten aan hun eigen leven.' Die woorden kunnen maar van één iemand zijn: Tosti legt zijn hand op Timtamtom's schouder. 'Dat is even schrikken, hé?' De leider van Team rood heeft een teamlid van T.G gedwongen om zich bij hen aan te sluiten. T.G krijgt een ijzig gevoel.

T.G kijkt van het lichaam van Fisico naar Lucoshi, die zenuwachtig achter hem staat, en weer terug. Hij trekt zijn bijl. 'Jij...' sist T.G, 'Jij hebt ons in de val gelokt!' 'Ik zei toch dat hij niet te vertrouwen was.' zegt Tuffie. 'Wacht, ik wist helemaal nergens van!' zegt Lucoshi. 'Ik wist niet eens dat Timtamtom was overgelopen. Hoe kan ik hebben meegewerkt aan een val waar ik niks van weet?' 'Je liegt.' zegt T.G. Para gaat voor hem staan, en beweegt zijn hand naar het handvat van zijn zwaard. 'Ik zou me maar inhouden als ik jou was, voordat ik vind dat je te ver gaat.' Dan horen ze ineens nog een stem. 'Kijk kijk kijk, daar hebben we onze kleine verrader.' Het is WM. Hij is naast Tosti komen staan. 'Vertel eens, heb je het een beetje leuk met jouw broer?' Lucoshi kijkt bang naar hem op. 'Zo te zien wel.' Zonder op Tosti's order te wachten trekt WM zijn zwaard, en valt hij Lucoshi aan. Para ziet het gebeuren, en pareert zijn slag voordat hij doel kan treffen. ‘Wat moet je van me?!’ reageert WM geïrriteerd. ‘Waag het niet om je met mijn zaken te bemoeien!’ ‘Dit zijn ook mijn zaken.’ Zegt Para. ‘Hij is mijn broer, en ik laat niet toe dat jullie hem pijn doen!’ Ze engageren in een zwaardgevecht. T.G houdt zich in. Een verstijvende gedachte schiet door zijn hoofd. Als WM Lucoshi een verrader noemt, dan opereerde hij dus toch niet namens Team rood. Zijn verdenking klopte niet, en hij heeft hem dus onterecht bedreigd. Maar aan de andere kant kan hij het hem ook niet vergeven dat hij Tuffie zo toegetakeld heeft. Dus wat moet hij nu over hem denken? Hij weet het niet meer.

Als T.G weer alert wordt, ziet hij Tuffie op Lucoshi afstappen. ‘Sorry T.G, maar ik ga dat mannetje een lesje leren.’ Lucoshi krijgt Tuffie in de gaten, en wil zijn mes trekken. In een fractie van een seconde dringt tot T.G door wat Tuffie wil gaan doen. Hij stort zich boven op hem, en drukt hem tegen de grond. ‘Wat doe je?!’ roept Tuffie. ‘Hij hoort niet bij ons team. Als we willen winnen, dan moet hij toch dood.’ ‘Beheers jezelf nu eens, Tuffie!’ zegt T.G ‘Sorry, maar ik denk… dat we verkeerd bezig zijn.’ Terwijl hij Tuffie in toom probeert te houden, hoort hij dat Tosti bovenaan de heuvel een bevel geeft: ‘Timtamtom, schiet ‘m neer.’ Even denkt T.G dat Tosti hem bedoeld, en dat hij er is geweest. Dat jaagt de paniek door zijn lijf. Maar de pijl die Timtamtom afschiet mist Lucoshi op een haar na: hij was dus voor hem bedoeld. Lucoshi glijdt uit van de schrik. ‘Nee!’ brult Para, die nog steeds met WM in gevecht is. In zijn ontlading slaat hij met zijn zwaard zo hard tegen WM’s dekking, dat deze achterover valt, en plat met zijn rug in de sneeuw komt te liggen. Para zou hem nu kunnen doden, maar zijn aandacht is verschoven naar Timtamtom, die zijn boog opnieuw aanspant. Hij vuurt een tweede pijl af, maar in de duisternis kan hij niet goed zien waar hij mikt. ‘Ga dan iets dichterbij staan, klootzak!’ schreeuwt WM naar Timtamtom. Aarzelend, maar tegelijkertijd ook bang om verraad te plegen, komt hij dichterbij. Hij spant zijn derde pijl aan, en voelt zich nu zekerder van zichzelf, aangezien hij zijn doelwit nu beter kan zien. Para gaat zelfverzekerd in zijn pad staan. Even lijkt het erop alsof Para zichzelf opoffert, maar dan gooit Lucoshi onverwachts een mes achter hem vandaan. Het werpmes treft Timtamtom recht in zijn hoofd. Zonder huivering of kreet valt hij om. Dood.

‘Onderschat mij niet!’ zegt Lucoshi. ‘Ik ben er ook voor mijn broer!’ WM ziet Timtamtom liggen. ‘Nu maakt je het al helemaal bond!’ Hij heft vastberaden zijn zwaard en probeert nog een keer om Lucoshi aan te vallen, maar dat lukt niet: Para stampt zijn hoofd hard tegen de grond. Tosti geeft een brul. 'WM! Wees voorzichtig!' Para pakt de boog en de pijlenkoker die Timtamtom heeft laten vallen, en gooit die naar Lucoshi. ‘Ik weet dat jij jezelf hiermee het beste kan verdedigen, dus deze zijn voor jou. Ga hier zo snel mogelijk weg! Jij hebt niets te zoeken tussen deze heethoofden.’  Lucoshi knikt er rent weg. Met zijn nieuwe wapen voelt hij zich een stuk zekerder van zichzelf.

Para gaat plechtig voor de rest staan. Alle aandacht is nu op hem gericht, maar niemand valt hem aan. Tuffie zou wel willen, maar T.G verhindert hem nog steeds om aan te vallen. WM ligt in de sneeuw, en kan even niet meer staan vanwege de pijn. Tosti staat nog steeds alleen bovenaan de heuvel, en steekt geen vinger uit. Overdonderd door wat er zojuist is gebeurd, kan hij geen pijl meer afvuren. Para doet zijn mond open. ‘Luister,’ zegt hij, ‘ik rebelleer nu tegen jullie. Ik ben van Team blauw, Lucoshi is van Team rood. Maar er is niets dat onze broederlijke band kan opheffen. Ik zal hem verdedigen zolang er mensen zijn die hem willen vermoorden, en als jullie daar niet mee kunnen leven – en dan bedoel ik vooral jullie, T.G, Tuffie, WM en Tosti – dan voel ik me ook niet langer geroepen om met Team blauw of Team rood mee te doen. Vanaf nu vorm ik, samen met Lucoshi, een apart team. Wij zullen samen de overwinning bereiken.  Ik vind het jammer dat het zo moet, maar jullie hebben het er zelf toe gebracht. Bij dezen, T.G, neemt jouw sterkste teamlid officieel ontslag. Dus... met uw permissie, baas.’ Hij maakt nog een sarcastisch buiginkje naar T.G, en dan gaat hij Lucoshi achterna. Al snel verdwijnt hij in de duisternis.

T.G laat Tuffie los. ‘Waarom deed je dat?’ vroeg Tuffie. ‘We hadden een stap dichter bij de overwinning kunnen komen.’ Maar T.G luistert niet. De laatste woorden van Para hebben T.G geraakt. Hij houdt hem deels verantwoordelijk voor de situatie waarin Lucoshi zich nu bevindt, en daarom heeft hij zijn team verraden. Maar hij vraagt zich af of hij dat wel gedaan zou hebben als hij zou weten dat T.G nu zijn mening ten aanzien van Lucoshi veranderd heeft. WM probeert weer overeind te komen. Tosti schiet hem te hulp, en geeft hem een hand. ‘Het lijkt erop…’ zegt WM tegen Tosti, ‘dat we er een nieuwe vijand bij hebben.’ Momenteel wordt er even niet gevochten. iedereen is verbaasd over wat er gebeurd is.

Ondertussen wordt de vorming van een nieuw team, die door de spelmakers al gauw ‘De Rebellen’ wordt genoemd, in het Capitool met belangstelling gevolgd. President Snow kijkt met een brede grijns naar zijn scherm. ‘Moeten we er iets aan doen?’ vraagt een van de spelmakers. ‘Nee, ik vind dit wel een interessante ontwikkeling.’ Antwoord Snow. ‘Laten we eens kijken hoe onze rebellen het er samen vanaf brengen.’

Laatst aangepast door T.G op wo 13 jan 2016, 16:44; in totaal 5 keer bewerkt

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: