Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 7]

1 De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op do 25 okt 2012, 19:59

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Ok, ik denk dat ik de basic-regels van de Hongerspelen niet meer hoef uit te leggen. In deze 3e editie is er echter het een en ander veranderd. Enkele jaren nadat het Kapitool verwoest werd door een van de tributen, wordt er een nieuwe Hongerspelen georganiseerd. Dit maal is het echter niet ieder voor zich, maar strijden er 2 teams tegen elkaar voor de overwinning. En het speelt zich niet af in een warme, bosrijke omgeving: de tributen moeten zien te vertoeven tussen de Pinguïns en Zeehodnen op Antarctica! En om het allemaal nóg spannender te maken, zijn er slechts 2 zwaarden, 2 bogen & 2 pijlenkokers met ieder 10 pijlen, 1 hakbijl en 5 messen beschikbaar, 10 wapens die verdeeld moeten worden tussen 24 deelnemers!

De leider van Team Rood is Tosti, de winnaar van de eerste editie van de Hongerspelen. In zijn team zit ook Lucoshi, de runner-up en tevens nr 1 killer van de eerste editie. Ook enkele andere spraakmakende kandidaten uit het eerste seizoen krijgen een herkansing, zoals Watermeloentje, een van de kanshebbers op de titel die vroegtijdig overleed aan zijn verwondingen; Selletje, de sluwe leidster van de tributen; SM64, die zich op de achtergrond hield en zo de laatste 5 haalde; Goomuin, die vantevoren werd gezien als een kanshebber maar de eerste dag al stierf door vergiftiging; Sushi, de blonde jongen die de eerste dag al werd aangevallen door een mutilant, maar toch ver wist te komen; Vygan, het jonge broekkie onder de Beroeps; Roosjuh, het buurmeisje van Lucoshi die door hem vermoord werd; en Sander Koopa, de paranoide bijlenexpert. Zij worden vergezeld door Kevin, Tosti's tegenspeler in de musical "Forrest of the Lions", en Jolien, de Zweeds/Brits/Amerikaans/Vlaams/Nederlandse schone die ieders hoofd op hol brengt, en waarme tosti eigenlijk niet geloofd te winnen, maar die in het etam zit omdat Goomuin bleef smeken.

Team Blauw staat onder leiding van T.g., de sympathieke overwinnaar van de vorige Hongerspelen. Ook de beruchte kannibaal Tuffie, die tweedes werd, is deze editie weer van de partij. Andere tributen uit de vorige editie die terugkeren zijn Para, mogelijk de meest koelbloedige tribuut ooit; Timtamtom, de maniakale boogschutter; Bandaka, die de eerste dag in een ravijn viel; Adje, die uiteindelijk zijn eigen doodvonnis tekende door zijn verbond met Lucoshi te verbreken; Raceneus, T.g.'s districtgenoot en vriend, die verslonden werd door de bosbrand; Fisico, de belg die ver wist te raken door bondgenootschappen te vormen; Hitomi, de sympathieke Beroeps die de dood vond door een fout van T.g.; en Hiawatha, een van de gevaarlijkste tributen, die verrassend genoeg al vroeg werd uitgeschakeld door WM. Zij worden bijgestaan door Fisico2, de exvriendin van T.g., en Admin/TomaatjeBaby Luigifan dus, (vergeten aan te passen onder en inmiddels al gebruikt), een oude bekende van T.g.

De teams zijn dus:
Team Rood
Tosti
Watermeloentje
SM64
Vygan
Roosjuh
Sander koopa
Jolien
Kevin
Goomuin
Sushi
Selletje

Lucoshi
Timtantom

Team Blauw
T.g.
Adje
Para
Raceneus
Tuffie
Fisico2
Bandaka
Fisico
Hitomi
Hiawatha
Baby Luigifan
Timtamtom
Sushi
Sel

Lucoshi

Rebellen
Para
Lucoshi

Laatst aangepast door Para op wo 07 nov 2012, 18:49; in totaal 11 keer bewerkt

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

2 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op do 25 okt 2012, 20:00

Prins Para Vanilla

Oja, mogen de kansen immer in uw voordeel zijn enzo. En maximaal 1 dooie per verhaaltje. EN GEEN TERRORISTEN ACTIES TOSTI

3 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op do 25 okt 2012, 21:59

Gast

Gast
Het was zwart. Ik zat in een soort wollen zak, na wat zitten draaien en spartelen voelde ik iets prikken in mijn been. "Auw, FUCK!" Ik voelde wat bloed langs mijn been druipen. Langzaam pakte ik het scherpe ding. Ik begon meteen als een gek door de zak heen te prikken. AND YE TUFFIE SAID "LET THERE BE LIGHT" Ik zag eindelijk licht.

Ik kon me niet veel herinneren, maar ik weet nog dat ik met een bootje hier vervoerd werd. Waar zou dat ding zijn? Ik keek om me heen, witte vlaktes en ruige sneeuw overal. Ik kruipte snel in mijn zakje, ik hoorde iets kraken in mijn zak. Het was een bruine envelop. Ik las het:

Lieve, hans ofzo.

Uw ging akkoord met de voorwaarden. Dit spel is alleen voor entertaiment redenen. Vertoon dit niet in huiselijke kring en het verkopen en downloaden is ten strengste verboden! Je hoort team bAlUW samen met de gene die je ownde de vorige keer, PARAdijs, Timtamtom, Slagroomkop, racenois, Fisico, ajde pls, God2, de vrouw, Mama luigi en Mikomashi (ofzo). Begin je reis en maak me trots! Ga nou maar in de sneeuw spelen.

P.S ADJE SNAP JE MET JE MONGOLENKOP NIET DAT DIT EEN GODVEDOMME GRAPJE IS :""""""""""")

Ik nam het bericht maar niet al te serieus en ging slapen in mijn zak totdat de hevige sneeuw wat mindert. Comfortabel.

4 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op do 25 okt 2012, 22:34

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Vygan mocht starten aan de Hongerspelen. Revangeren zou hij zich op zijn eerdere, matige nederlagen. Hij keek naar het speelveld. IJzig, koud, en een groot, ijskoud bad, voor het Cornucopia (ik vergeet de naam altijd ok). Vygan stond op een metalen plaat. In een aantal secondes keek hij wat er allemaal op het veld zat. Hij stond uiteraard naast twee tegenstanders, Baby Luigi Fan en Hitomi. Hitomi zag Vygan ook en gaf signalen dat zij achter hem aan ging. Wat moest Vygan doen? Tosti had hem, op aanraden van WM, vrij waardeloos ingeschat. Hij zou een levend schild worden. Daar had Vygan uiteraard weinig zin in, hij wilde meedoen. Gewoon naar het Cornucopia gaan en kijken of hij iets toe kan voegen. Kevin, Jolien, Sushi en Sander moesten daar gaan moorden, terwijl de rest weg moest rennen om een kamp op te bouwen. Zijn snelheid wordt altijd onderschat, bij de training haalde hij er gewoon een 7/12 mee, een verrassend hoge score (ter vergelijking: Tosti had 11, T.G., Tuffie, WM, Hiawatha en BLF hadden 10 en de rest had 8 of lager).

Vygan werd te zenuwachtig, en maakte de fout van zijn leven. Toen hij de 1 hoorde bij het aftellen wilde hij rennen. Zo snel mogelijk. Dat deed hij. Een halve seconde te vroeg. Hij ging roemloos dood. Hitomi lachte, WM (twee blokken naast hem), deed een facepalm. WM stond naast Hiawatha en kon nu een dubbele aanval van zowel Hitomi als Hiawatha verwachten. 11 vs 12.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

5 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 26 okt 2012, 15:28

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Even een vraagje: als er maar een beperkt aantal wapens gebruikt mag worden, geldt dat dan ook voor andere items (zoals voedsel of medicijnen), of mag je die er wel onbeperkt bijverzinnen Razz ?

En nog een tweede vraagje: wie wordt de nieuwe leider als de leider van een team doodgaat? Ik neem aan dat dat dan de tweede op de lijst van het team wordt.
_________

Door Vygan's domme actie moet er weer opnieuw van 30 teruggeteld worden voordat het spel start. Des te meer tijd voor T.G om zijn strategie nog eens over te denken.

Het Kapitool wilde voorkomen dat de teams de strijd ter plekke bij de Hoorn uitvovhten, daarom mochten er van de 24 spelers maar zestien (acht val elk team) bij de Hoorn starten. De overige acht spelers zouden gelijkmatig in wollen zakken over de rest van de ijzige arena verspreid worden, en die zouden de keuze hebben om zelf op pad te gaan totdat ze hun teamgenoten tegenkwamen, of om te wachten totdat hun teamgenoten hen zouden vinden. Maar vooraf werd niet verteld wie er bij de Hoorn mocht starten en wie niet. Daarom kijkt T.G blokken rond, om te kijken wie er ontbreekt. Hij ziet al gauw dat Tuffie en Timtamtom er niet bij staan. Balen. Tuffie is namelijk zijn second-in-command, en Timtamtom is hun beste boogschutter. Gelukkig ziet hij, twee blokken naast hem, in ieder geval Para staan, dat is een opluchting.

Door het beperkte aantal wapens in het spel zullen de gevechten waarschijnlijk vooral gewonnen moeten worden met ouderwets knokken. Para zou in ieder geval een van de twee zwaarden moeten bemachtigen. Dan zou Team blauw, nu Vygan al dood is, een nog grotere voorsprong hebben. T.G hoopt ook dat de tributen van zijn team misschien enkele pijlen kunnen overhouden voor Timtamtom. Met hem zouden de pijlen immers het beste benut worden. T.G vraagt zich ook af wat Team rood gaat doen. Hij mag ze in ieder geval niet onderschatten, want hun leider, Tosti, is intelligent en tactisch aangelegd. Maar of hij de tributen uit zijn team ook allemaal bij elkaar kan houden, is nog maar de vraag.

Op het laatste moment kijkt T.G naast zich: Selletje en Sushi staan aan zijn weerszijden. Dan klinkt het startsignaal. Zo snel als hij kan, rent T.G op de Hoorn af. Het is jammer dat deze editie geen explosieven bevat, daar is hij immers een exprert mee. Maar met een zwaard of een bijl kan hij ook beter dan gemiddeld overweg. Hij spot de hakbijl, en rent er op af. Als hij 'm wil pakken, voelt hij een duw in zijn rug. Selletje heeft hem op de grond getackelt, en probeert een zwaard te pakken. Maar dat lukt niet: T.G haalt haar onderuit, zet zijn voet in haar rug, en met zijn hand duwt hij haar gezicht in de sneeuw. Selletje wil het uitgillen, maar dat lukt niet. T.G sluit zijn vingers om het handvat van de bijl. Mooi, die is nu van hem. Hij wil Selletje doden, maar dan wordt hij opnieuw omver geslagen. Hij kijkt op, en ziet Sander Koopa. Hij raapt de bijl, die T.G heeft laten vallen, op. 'Shit!' Met een bijl wordt die idioot een nog gevaarlijkere maniak, denk T.G. Sander Koopa haalt meteen uit, en T.G ontwijkt zijn slag maar net. De slag komt zo hard neer dat er een schuur van bijna twee meter in het ijs ontstaat. Dit is niet goed! T.G maakt dat hij bij Sander koopa wegkomt, en Selletje ontsnapt, helaas. Nu maar hopen dat zijn andere zeven teamgenoten bij de Hoorn iets meer succes hebben.

Laatst aangepast door T.G op di 14 jul 2015, 11:39; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

6 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 26 okt 2012, 15:47

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Lucoshi staat op zijn plaat, langs zich ziet hij Fisico 2 en tot zijn verbazing ook Para staan. Shit, hier had hij niet op gerekend. Net op dat moment merkt ook Para zijn kleine broer op. Hij lijkt net zo geschokt. Zijn broer en hij werden beide uitgekozen voor de "speciale" editie van de Hongerspelen dit jaar. Gelukkig waren ze hier ook wel op voorbereid, Para meer dan Lucoshi, maar toch. Para was een fantastische Zwaardvechter, een van de beste van hun school. Lucoshi was het beste met de pijlenboog, maar met andere dingen kon hij ook wel onderweg, zolang het maar niet te zwaar was.

Lucoshi kijkt om zich heen om de omgeving te doorzien. Shit, ijs, kan er ook nog wel bij. In Lucoshi's district was het altijd heel warm en hij was dus totaal niet voorbereid op kou, dit zou nog moeilijk gaan worden. Hij kijkt nog eens naar de timer die in de lucht is geprojecteerd: nog 10 seconden. Hij zette zich schrap om weg te rennen, zoals hem werd verteld door de grotere onder de groep (Lucoshi was zelf nog maar 13). Hij keek weer naar de timer: 6. Nog zes seconden. 5... 4... 3... 2... Lucoshi zet zich schrap en hoort het startschot. Hij rent weg zo snel als hij kan, maar glijd vrijwel meteen uit en voelt dat hij helemaal nat word. Dat was nog niet het ergste: Het was ijskoud! Lucoshi begint zich lichter te voelen, hoe zou dat komen? De opties schieten door Lucoshi's hoofd: Wordt het water warmer? Is het minder erg dan hij had verwacht? Of... gaat hij dood? Hij schrikt door de laatste optie en probeert het gat waardoor hij ook naar beneden ging te vinden. Hij vind het gat na een tijdje met zijn handen over het ijs heen te hebben gezocht en steekt voorzichtig zijn hoofd naar boven. Tot zijn verbazing ziet hij helemaal niemand meer. Nouja, niemand levend. Hij kijkt rond en concludeert dan dat echt iedereen weg is. hoe lang was hij onderwater? Het had toch niet langer dan 2 minuten kunnen zijn? Of wel? Zou er iets speciaal zijn met het water? Nouja, geen tijd om over na te denken. Hij stapt het water uit en rent naar de hoorn toe, om te kijken of er nog iets/iemand ligt. Het is niet zo gemakkelijk als hij had gedacht, overal liggen hobbels sneeuw waar hij over uitglijd en ook met die natte kleren is het niet zo gemakkelijk. Dat is jammer, die kleren, die drogen hier niet zomaar op. Eenmaal aangekomen bij de hoorn ziet hij een werpmesje liggen, maar niet op de plek waar hij hoort te liggen, maar hij ziet het handvat uit een hoopje sneeuw steken. Hij loopt erop af en ziet aan zijn rechterkant een groot gat in de sneeuw, wat zou daar gebeurd zijn? Het ziet eruit als een ontploffing ofzo... Geen tijd om daarover na te denken. Hij grijpt het mesje vast en probeert hem terug te pakken, wat niet schijnt te lukken. Hij probeert harder te trekken, maar het ding zit vast. Hij besluit wat sneeuw weg te schuiven om te zien waar hij in vast kan zitten. Tot zijn schrik ziet hij Jolien liggen, met het werpmes in haar achterhoofd geklemd. Lucoshi schrikt niet heel erg, hij had dit eigenlijk al wel verwacht, maar toch is het eng om te zien. Lucoshi kijkt naar de plek waar het mes is geraakt, het hele mes zit erin, tot op het handvat. Dat moet de hersens hebben doorboort, dit moet iemand sterks gedaan hebben. Lucoshi pakt het mes met beide handen vast en geeft een harde ruk. Het mes laat los. Lucoshi kijkt naar het mes, het zit helemaal onder het bloed. Mooi, een wapen, nu nog de rest vinden. Lucoshi kijkt om zich heen en ziet in de verte een beetje rook opdoemen, niet slim voor de mensen die daar zitten, maar wel handig voor mij. Lucoshi gaat erop af, en hoopt dat het niemand van de tegenstanders is, en als het wel zo is, hebben ze hopelijk geen wapens...

Profiel bekijken

7 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 26 okt 2012, 16:00

Prins Para Vanilla

T.G schreef:Even een vraagje: als er maar een beperkt aantal wapens gebruikt mag worden, geldt dat dan ook voor andere items (zoals voedsel of medicijnen), of mag je die er wel onbeperkt bijverzinnen Razz ?

En nog een tweede vraagje: wie wordt de nieuwe leider als de leider van een team doodgaat? Ik neem aan dat dat dan de tweede op de lijst van het team wordt.
Voedsel moet uiteraard gevonden worden, en aangezien er geen bomen ofzo staan zal dat moeilijk worden. Er zijn nog altijd sponsors, evengoed als in vorige edities, en die sponsors kunnen in theorie natuurlijk ook voedsel sturen.

Wie de nieuwe leider van het team wordt, mag het team zelf bepalen. je weet nu nog niet hoe de dingen gaan lopen, voor hetzelfde geld verraad Tuffie zijn groep en sluit zich aan bij de anderen, of besluit in zijn eentje verder te gaan. De winnaars van de vorige edities mochten allebei zelf een team samenstellen, hoe het met dat team zal gaan als ze dood zijn ligt in de handen van het team.

8 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 26 okt 2012, 17:07

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tosti voelde zich verward. Hij was pas een paar dagen bij zijn positieven, nadat de Spelmakers hem weer in elkaar gezet hadden. Hij was nogal kapot geraakt, en het publiek vond het leuk om hem nog een keer mee te laten doen. Maar deze keer zou anders worden; er waren teams. Dit was nieuw voor Tosti, samen strijden in plaats van alleen. Hij had niet veel tijd gehad om tactieken te bespreken tijdens de Training, de Spelmakers probeerden iedereen gescheiden te houden. Na een zeer goede score van 11 kwam het moment erg dichtbij. En nu stond hij hier al, op de metalen plaat. Over 40 seconden zou het al starten. Het was een sneeuwvlakte deze keer. Dat was een meevallertje. In Tosti's district kon het erg koud worden, en dan gebeurde het vaak dat alles ondergesneeuwd was. Daarom had hij vanaf kinds af aan al geleerd hoe hij moest overleven in de sneeuw. 10 seconden. Tosti zette zich schrap, hij wist dat er weinig wapens waren, en hij moest er een krijgen. 2 Seconden. Nu zou het beginnen....

En toen ging het startsein. Tosti rende zo hard als hij kon op de Hoorn af, zorgend dat hij niet op de zwakkere stukken ijs ging staan, zoals anderen deden en in het water vielen. Tosti zag een flits van Lucoshi die in het water viel. Hopen dat hij kan zwemmen dan maar, hier had hij geen tijd voor. Hij was een goede renner en was als tweede bij de hoorn. Jammer alleen dat het niet iemand van zijn eigen team was, maar Adje, wat hij aan zijn blauwe outfit kon zien. Adje zocht verwoed in de wapens en lette niet op Tosti. Aangezien Tosti geen wapens had, duwde hij hem gewoon weg en pakte zonder te kijken iets uit de wapenstapel. Na wat snel wrikken kreeg hij het los en sloeg ermee naar Adje. Nu zag Tosti wat hij had gepakt; een boog! Dit zou nog heel goed van pas komen, aangezien hij een vrij goede boogschutter was. Helaas zijn bogen niet scherp en het haale dus vrij weinig uit tegen Adje, die alweer opstond. Nu kwamen er ook andere kandidaten, en snel pakte Tosti een mes uit de stapel en probeerde zichzelf ermee te verdedigen. Nu was het hier vol met gevechten, hier kon hij niet lang blijven.... Hij duwde iemand met zijn mes aan de kant, wat ongetwijfeld pijn moest doen, en rende de sneeuvlakte op, op zoek naar teamgenoten. Hij had het toch mooi gered tot nu toe, met zelfs een boog en een mes. Hij wilde net een pijl schieten op de nog vechtende tributen bij de Hoorn, toen hij zich realiseerde dat hij geen pijlenkoker had. Hopen dat een teamgenoot er een heeft weten te pakken dan maar....

Profiel bekijken http://google.nl

9 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 26 okt 2012, 17:17

Olivier Vanilla

WM wordt waarschijnlijk aan twee kanten aangevallen: Hiawatha en Hitomi komen dan op WM af! WM had al gezien wie er niet waren; SMF64, Kevin, Roosjuh en Goomuin waren nergens te bekennen. Door het ijskoude water heen zwemmen leek WM niet erg veel. Jolien, Sushi en Sander zouden gaan jagen in het cornucopia, terwijl Sel sommige tegenspelers zou verhinderen. Maar goed dat Sel niet in een wollen zak is weggestuurd, dacht WM. Met Hiawatha en Hitomi naast hem zou het moeilijk krijgen. 3, 2, 1, START! Hiawatha gleed uit. Hitomi gaf snel de aanval op en rende het bos in. WM had het voor even gered, Hiawatha bleef op de grond liggen.

Voor het geval Hiawatha een verrassingsaanval wil doen probeerde WM hem maar niet te vermoorden. WM rende het bos in. Op zoek naar de wollen zakken. Als 4 spelers weg zijn, 4 spelers bij het cornucopia blijven en Vygan dood is, zijn er weinig kansen. Al gauw kwam WM Tosti tegen. Ze hadden al wat tactieken bepaald waar ze af zouden spreken. Lucoshi kwam niet opdagen. Vygan was sowieso al dood. Samen zouden ze op zoek moeten naar de zakken.

De eerste 'zak' duurde niet lang. WM en Tosti struikelden over één hele grote zak. Wie zaten er in? Roosjuh en Goomuin! Er waren maar 3 wollen zakken per team: één had een koppel in de zak, een iemand in een zak zou iets scherps krijgen om te ontsnappen, de laatste zou in zijn eentje vast moeten blijven zitten. Met zijn vieren hadden ze een kamp opgezet. Het vreemdste was dat Goomuin een communicatiemiddel had gekregen. Had de rest dat ook gekregen? Niemand had iets van de rest van het groepje. Goomuin sprak er in.

'MET WIE SPREEK IK' riep Goomuin. 'IK BEN SMF64'. Sowieso SMF64. Op het communicatieapparaat zat een rode sticker, plus een cijfer, 4. 'SANDER HIER SANDER DOET GOED SANDER DOODT'. Ja, dat was Sander. Gek. 'huh met raceneus wat is dit ding'. SHIT! Raceneus kon ook mee communiceren via dit ding! Hij zou er misbruik van kunnen maken! De 4 stond voor het aantal mensen die konden communiceren. Raceneus moest snel dood, dat was duidelijk.

SMF64 zei 'IK KAN NIET ONTSNAPPEN, IK ZIT VAST!'. SMF64 was dus gescheiden, maar had wel een communicatiemachine gekregen. 'ER IS HIER ETEN EN DRINKEN, IK OVERLEEF HET', riep SMF64. SMF64 was dus veilig, maar van ons afgescheiden.

'HOI IK ZIJN SANDER! IK BIJLEN EN WAPENS! JOLIEN DOOD! BANDAKA DOOD!'. Oke, we waren allebei maar 1 man verloren bij het Cornucopia. Goomuin hoorde ook dat Sander nu met Sushi en Selletje was. 'WE KOMEN ER AAN'. WM vertelde de locatie.

Ineens had team Blauw heel veel vertrouwen gekregen.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

10 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 26 okt 2012, 17:34

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Waarschijnlijk bedoel je team Rood, tenzij het ironisch bedoeld is. En volgens mij waren er geen bossen Razz .

Voordat het spel begint, maakt Para even oogcontact met zijn broertje, Lucoshi. Ze waren dan misschien wel familie, maar ze zaten nu eenmaal niet bij elkaar in het team. Wat hij zelf nou ook het liefste wel, hij zal hem geen genade tonen.

In een oogwenk ziet Para de eerste ontwikkelingen plaatsvinden. Hij ziet Sander tekeer gaan bij de Hoorn, die zijn Team captain bijna vermoord, en merkt Selletje op, die opnieuw een zwaard probeert te pakken. Maar dat wil hij niet zomaar laten gebeuren. Als hij zelf een van de zwaarden te pakken zou kunnen krijgen, zou zijn team er al meteen heel wat mankracht bij hebben. Onbevreesd sprint hij op Selletje af. Maar Sander Koopa gaat in zijn weg staan. 'JIJ ER NIET LANGS!' brult hij. Dit is niet goed. Hij moet er zo snel mogelijk langs. Haastig probeert hij een gaatje in Sander's dekking te zoeken, maar steeds als hij een stapje opzij wilt zetten, is Sander hem net voor. Dan heft hij plotsklaps zijn bijl op. 'JIJ DOOD!' brult hij opnieuw. Even voelt Para iets van angst. Zouden de Hongerspelen al zo vroeg voor hem eindigen?

Maar dan wordt Sander's aandacht getrokken door ieta anders. Bandaka rent namelijk vlak langs hem heen. 'Ik leid hem af!' roept hij. 'Zorg dat je een van de zwaarden te...' voordat hij zijn zin kan afmaken heeft Sander zijn hoofd al verpulverd, maar nu kan Para er tenminste langs. Even trekt er een ijzig gevoel door zijn lichaam vanwege de dood van Bandaka, maar hij verboodt zichzelf dat te voelen. Hij moet zich concentreren op het hier en nu. Hij zal zijn hoofd koel houden. Als hij de voorraad van wapens bereikt, ziet hij nog net hoe Selletje een mes in het hoofd van Jolien steekt. Jolien... een oude kennis van hem... op dat moment worden zijn gevoelens hem even de baas. Hij rent op Selletje af, loopt bijna over haar heen, en pakt tegelijkertijd met haar het handvat van een van de zwaarden vast. Ze beginnen te trekken. Para is fysiek natuurlijk sterker dan Selletje, en daarom laat ze al vrij gauw los, maar zij pakt het andere zwaard, dat direct daarnaast ligt. Para en Selletje voeren tegelijkertijd een bovenhandse slag op elkaar uit. De zwaarden kletteren tegen elkaar, en het geluid van kletterend metaal vult de lege omgeving.

Ondertussen heeft Sander een apparaatje in zijn dikke jas ontdekt, dat hij niet hememaal begrijpt. Maar hij merkt al gauw dat hij er mee kan communiceren. 'hOI IK ZIJN SANDER! IK BIJLEN EN WAPENS! JOLIEN DOOD! BANDAKA DOOD!' roept hij vol trots. Hij is van groot belang voor het team, hij weet het. Sushi hoort WM de locatie vertellen. 'Kom mee!' roept Sushi. Het is tijd om te hergroeperen met de anderen. Selletje onderbreekt haar gevecht met Para en rent samen met Sushi vooruit. Koops blijft staan. 'Wat doe je?!' roept Selletje verbaasd. 'iK HIERBLIJVEN!' roept Sander. 'iK DIT LEUK VINDEN!' 'Sander, idioot!' gaat Sel verder. 'Het plan was om nu te hergroeperen! Of had je dat niet begrepen?' Ze loopt op Sander af en wil hem meetrekken. Maar dat gebeurt er iets wat ze niet voorzien: Para verschijnt achter hem, en hakt Sander's rechterarm eraf, waar hij zijn bijl mee vasthoudt. Sel gilt het uit. Sander lijkt het niet eens te voelen. 'mIJN BIJL WEG!' roept hij. Hiawatha ziet het gebeuren, en weet wat hij moet doen. Van Team blauw is hij immers de bijlenexpert. Hij raapt Sander's bijl op, en splijt er onmiddellijk zijn schedel mee open. Zonder schreeuw of huivering valt hij om, en Sel gilt opnieuw. Voor het eerst in zijn leven kan Para een beetje sympathie voor Hiawatha opbrengen. 'We hebben geen tijd meer.' roept Sushi. 'We moeten doorlopen!' Ze verdwijnen in de verte. Para en Hiawatha gaan ze niet achterna. Ze zijn in ieder geval blij dat ze een van de gevaarlijkste spelers van Team rood hebben kunnen uitschakelen. Inmiddels is T.G er ook bij komen staan. 'Wat is dit voor een apparaatje?' vraagt Hiawatha. T.G kijkt ernaar. 'Volgens mij is dat een communicatiemiddel.' zegt hij. 'Het is van Team rood, dus het kan ons misschien wel van pas komen.' Plotseling hoort hij er een stem uitkomen. 'Huh? Wat hoor ik nou toch voor een gerommel?' T.G herkent Raceneus' stem. Opeens beseft hij dat hij er niet bij was bij de Hoorn. Nu zouden ze hem waarschijnlijk makkelijker kunnen vinden.

Laatst aangepast door T.G op do 01 nov 2012, 11:01; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

11 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 26 okt 2012, 20:53

Prins Para Vanilla

T.G schreef:En volgens mij waren er geen bossen Razz .
Dit

12 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 26 okt 2012, 21:16

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Roosjuh wilde heel graag bij haar team blijven, alleen heeft ze geen idee waar ze is. Ze was afgewdwaald toen ze andere teamgenoten wilde zoeken. Door een sneeuwstrorm was ze de verkeerde richting opgegegaan, en nu had ze totaal geen idee waar ze was. Ze zag niets, alleen maar een ijzige vlakte, zonder bomen, zonder struiken, zonder dieren. En het is koud, want ze staat middenin een groot pak sneeuw. Nog een geluk dat ze wat eten en drinken heeft meegenomen. Maar dit is bij lange na niet genoeg. Ze moet haar team vinden, daar zal ze een stuk veiliger zijn. Het probleem was dat ze weinig herkenningspunten had, en het nog steeds sneeuwde, zodat ze steeds minder kon zien. Ze pakte de zak, sloeg hem om haar schouders en ging op weg. En toen zag ze iets. Daar! Een gedaante! Ze stond er niet eens bij stil dat het ook iemand van team Blauw kon zijn. Maar toen ze bijna een steen op haar kop kreeg, kreeg ze argwaan. En inderdaad, uit de mist van sneeuw stapte geen teamgenoot, maar Hitomi.

Nou was Hitomi een heel goede Vriending van Roosjuh. Geweest. Dat was voor de Hongerspelen, maar deze Hongerspelen maken alles anders. Nu zijn ze vijanden. Toch probeert ze wat informatie uit haar los te krijgen: "Zo, dus ik wordt je eerste slachtoffer."
"Misschien. Heb je nog wat leuke spullen?" Antwoorde Hitomi. Roosjuh liep ondertussen steeds dichterbij, en antwoorde niet. Ze stonden maar op een paar meter afstand van elkaar. Hitomi begon een beetje in een verdedigende houding te gaan staan. Toen sprong Roosjuh recht op Hitomi af, om haar in verwarring te brengen. Meteen daarop schopte Roosjuh Hitomi's benen onder haar vandaan en drukte haar in de sneeuw. Hitomi spartelde tegen, maar zat vast. Roosjuh drukte haar hoofd steeds dieper in de sneeuw. Hitomi's gespartel werd al minder, toen er een kleine lawine kwam van al hun bewegingen, Roosjuh zo hard raakte dat ze van Hitmo's rug geslagen werd. Maar daardoor kwam alle sneeuw op Hitomi terecht, zodat ze begraven werd onder de sneeuw. Roosjuh probeerde haar afschuf te verbergen en stampte de bergs sneeuw aan, op de plek waar ze dacht dat Hitomi lag. Ze had haar kanonschot nog niet gehoord, maar ze haaste zich met Hitomi's rugzak zo snel mogelijk weg van deze plek.

Laatst aangepast door Tosti op vr 26 okt 2012, 21:21; in totaal 1 keer bewerkt

13 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 26 okt 2012, 21:18

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Fuck, zie net dat Roosjuh al ergens anders stond :") Even verbeteren dan maar.

14 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 27 okt 2012, 12:36

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Lucoshi zit achter een berg verscholen, voor het vuurtje dat hij even hiervoor gezien had. hie ziet Tuffie zitten, hij had met de zak waar hij mee gedropt was een kampvuur gemaakt. Lucoshi wil net zijn werpmes gooien als hij ziet dat Tuffie ook een wapen heeft: een scherp zakmes. Shit, hier had hij niet op gerekend. Als de worp niet fataal is, word het zijn eigen einde. Lucoshi kijkt om zich heen om te kijken of er misschien nog iemand is, nee, niemand. Jammer. Lucoshi wil het er toch op wagen. Hij pakt het mes in zijn rechterhand vast en gaat van hurken rustig naar staan. Hij haalt uit en gooit het mes. Tuffie schreeuwd het uit van de pijn: Het mes zit in zijn schouder geklemd. SHIT, MIS! Tuffie had van de schrik/pijn zijn mes laten vallen. Lucoshi rent er naartoe en pakt het vast. "Jij! Jij klootzak, ik ga je vermoorden rotjoch!" schreeuwt Tuffie terwijl hij op zoek is naar zijn mes. "Zoek je iets?" zegt Lucoshi. Nog voor Tuffie iets kan zeggen steekt Lucoshi met het mes in Tuffies voorhoofd. Hij schreeuwt het uit van de pijn. Lucoshi haalt nog eens uit, recht in Tuffies schouder waar ook het werpmes in zat, die ook losschiet, samen met een stuk uit Tuffies arm. Lucoshi pakt het werpmes op en doet het in zijn zak. Hij kijkt naar Tuffie, die nogsteeds met een gat in zijn voorhoofd zit te twijfelen waar hij zijn arm heen met doen om de pijn te verzachten: Zijn schouder of zijn voorhoofd. Tuffies ogen zitten dicht geslagen door het gat in zijn voorhoofd. "AAAAAH, LAAT HET STOPPEN! ALSJEBLIEFT!" schreeuwt Tuffie terwijl hij in het rond zit te grijpen in een poging Lucoshi te pakken. Lucoshi wil met het zakmes steken in Tuffies hart, als er zwaard terecht komt in zijn linker been. Lucoshi valt op de grond van de pijn. "Ach Lucoshi, leuk je te zien." hoort Lucoshi achter zich. Als hij opkijkt ziet hij Hiawata staan met een zwaard. Sel komt erachteraan rennen samen met Sushi. "Geef me mijn zwaard terug jij ku..." ze ziet Lucoshi liggen. "Ow, goed gedaan!" zegt Sel lachend. Lucoshi kijkt bang naar Sel, die het zwaard weer over neemt om de genadeslag te maken (wat vreemd is, aangezien Lucoshi in haar team zit, ze zal wel zijn overgestapt). Lucoshi duikt in elkaar en hoort Sel gillen. Als hij zijn ogen weer open doet ziet hij een zwaard door haar maag heen, achter haar staat Para, Lucoshi's grote broer. "Para!" roept Lucoshi. "What the Fuck doe jij nou?!" schreeuwt Hiawata. "Ze wilde mijn broertje vermoorden, dat laat ik niet gebeuren" zegt Para terwijl hij Lucoshi oppakt. "Dus je wil hem meenemen? De andere zullen hem vermoorden!" zegt Sushi verward. "Beter dan dat hij hier sterft van de kou of zijn verwondingen, ik laat hem hier niet achter!" zegt Para. "Maar wat als..." begint Sushi, maar Hiawata onderbreekt hem. "Para, weet je zeker dat dit het beste is?" zegt Hiawata. "Ik... zal overstappen..." zegt Lucoshi terwijl hij kijkt hoe erg de verwonding op zijn been is, niet een heel diepe snee, maar toch zeker twee centimeter diep. "Zie je, zeg het maar tegen ze via dat apparaat van je, Lucoshi hoort bij ons!" zegt Para. "Ben je gek? dan weten ze dat wij er een hebben!" zegt Hiawata. "Oke dan, maar jullie zijn het er mee eens dat hij bij ons hoort?" zegt Para. Sushi en Hiawata kijken elkaar vragend aan. Hiawata knikt, na een tijdje Sushi ook. "Oke dan, laten we gaan" zegt Sushi. "Trouwens, Lucoshi, heb jij Tuffie vermoord?" vraagt Hiawata. "Uhm... Weet ik niet... Ik heb hem in iedersgeval zwaar verwondt." zegt Lucoshi. "Ach, laat hem maar hier, hij sterft wel aan zijn verwondingen" zegt Para en ze lopen verder.

Profiel bekijken

15 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 27 okt 2012, 13:06

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
'Waar ben je, Raceneus?' vraagt T.G. 'Vertel mij jouw locatie, dan kunnen wij jou...' 'Dat lijkt mij niet verstandig.' onderbreekt Para hem. 'Als Sander dat communicatie middel bij zich droeg, dan moet Team rood er ook minstens één hebben. Dan kunnen ze hem misschien eerder vinden dan wij.' Daar heeft T.G niet aan gedacht. 'Dat is waar. We gebruiken 'm alleen als we zeker weten dat we eerder bij hem zijn dan Team rood.' Hij draait zich om. 'Ik stel voor dat we... He, Hiawatha, wat doe je?!' zonder T.G's toestemming zet hij de achtervolging in op Sel en Sushi. Die jongen is te eigenwijs om naar anderen te luisteren, denkt T.G. 'Zal ik maar achter hem aan gaan?' biedt Para aan. 'Ik heb het idee dat hij niet veel goeds van plan is.' 'Goed idee.' zegt T.G onmiddellijk. Hij weet dat Para op zijn best is wanneer hij niet afhankelijk hoeft te zijn van anderen. 'Ik vertrouw erop dat jij het aankan.' Onmiddellijk gaat Para achter Hiawatha aan.

T.G wendt zich tot andere tributen van zijn team. BLF is, net als hij, een voormalig Hongerspelen winnaar, en is een redelijk goede boogschutter. Bij het gevecht bij de hoorn hebben ze een boog en een paar pijlen weten te bemachtigen, dus die kan hij mooi gebruiken. 'Ik stel voor dat jij samen met Adje op veldtocht gaat. Hij kan namelijk ook redelijk boogschieten.' BLF en Adje vertrekken zo snel als ze kunnen verder de ijzige vlakte op. 'Dan zijn wij over.' zegt T.G tegen Fisico. 'Wij gaan naar Raceneus op zoek. Met dit apparaatje kunnen we hem allicht sneller vinden. BLF en Adje dekken ons als we in aanvaring komen met Team rood.' Iedereen vetrouwt meteen op T.G. Ze accepteren hem duidelijk als een goede leider. De leden van Team blauw vertrekken op T.G's orders ieder hun eigen kant op, met verschillende doelen. In een groep zouden ze te kwetsbaar blijven, dus dit moet wel goed uitpakken.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 7]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: