Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 6 van 11]

76 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op zo 23 sep 2012, 10:42

Gast

Gast
Forumspelletjesdag enzo.

77 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 24 sep 2012, 15:57

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Timtamtom had zich uit de klauwen van de vleesetende plant weten te bevrijden. Hij liep richting het water, vastberadener dan ooit om te winnen. Dit keer zou hij iedereen vermoorden die hij zag. Geen genade. Hij had net het water bereikt, toen hij een enorme knal hoorde die zijn trommelvliezen liet trillen. Ineens werd de wereld zwart. Rookwolken kwamen overal tevoorschijn, en er zaten tientallen gaten in de grond. Zijn oren suisden nog na toen hij het bos uit rende. Een plotselinge windvlaag verpulverde een boom en viel op de plaats waar Timtamtom net stond. Andere bomen leken zichzelf op te blazen en er kwam een groen, glanzend gif uit. Timtamtom rende verder, over spleten in de grond, langs vliegende slangen, over brandende rotsblokken. Wat had het Capitool in vredesnaam gedaan? Maar toen hij eindelijk het bos uitkwam, zag hij dat er echt iets mis wat. In het lichtblauwe licht van onnatuurlijke vlammen zag hij dat de tribunes helemaal in puin lagen, het vertrouwde gebouw van de trainingen zat vol gaten en overal lagen lijken. Van mensen uit het Capitool. Als dit niet het werk van het Capitool was, wat was het dan? Deze laatste gedachte kwam in zijn hoofd toen er een hagelsteen ter grootte van een voetbal zijn schedel openspleet en hem vermoorde.

Profiel bekijken http://google.nl

78 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 24 sep 2012, 17:36

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Wat ik me eigenlijk afvraag: is de plaats waar de hongerspelen worden gehouden in de echte wereld, of is het meer een soort digitale wereld? Aangezien daar de raarste dingen kunnen gebeuren Razz . Btw, even een flachbackje.

T.G merkt dat hij zijn benen weer kan bewegen. Hij wacht nog steeds tot de vleermuis het gebied rond de Hoorn des Overvloeds weer verlaat. Na een tijdje lijkt zijn gekrijs en gepiep zich verder bij hem vandaan te bewegen. Hij komt overeind en kijkt om. De vleermuis piept harder dan T.G hem eerder heeft horen doen, draait om, en komt recht op T.G af. Shit, hij was te vroeg, te ongeduldig! Hij duikt zo snel als hij kan weg als de vleermuis extreem laag over het eiland raast. Hij mag nu niet verliezen, niet nu hij überhaupt een kans maakt om te winnen. En hij heeft, net zoals alle andere tributen, de capaciteiten om dat te bereiken. Tuffie is fysiek sterk en heeft een hoge pijngrens. Lucoshi is een goede boogschutter. WM is een goede messenwerper en goed in het opzetten van vallen. T.G moet het hebben van zijn creativiteit en uithoudingsvermogen. En dat zal hij ook uitbuiten. Zijn wonden doen nog steeds pijn, maar dat zal hij negeren. De vleermuis draait zich om en komt opnieuw op T.G af. In een oogwenk ziet T.G de boog liggen die Lucoshi had laten vallen, en raapt die op. De ene pijl die hij helemaal in het begin uit SMF64's lichaam had gehaald haalt hij tevoorschijn, en richt. Hij was geen beste boogschutter, dus hij moet 'm zo dicht mogelijk laten naderen voordat hij schiet. Het speeksel breekt bij de vleermuis uit de mond, snakkend naar vers vlees. Spoedig genoeg zou hij dat zelf worden. Als de vleermuis nog maar zo'n 20 meter bij T.G vandaan is, valt hij ineens uit de lucht. Dood, zonder dat T.G iets doet. Hij komt dichterbij, en ziet dan dat de kop doorboord is met een pijl. Shit, er was een andere tribuut in de buurt. Wegwezen hier! T.G zwemt zo snel als hij kan bij het eiland vandaan, terug naar het woud. Als hij de oever bijna heeft bereikt, zwemt hij langs Para's lichaam. Misschien kan hij nog wat buit maken van Para's spullen. De gelegenheid maakt immers de dief. Als T.G gaat kijken, ziet hij dat Para's spullen allemaal weg zijn. Zijn sabel, zijn pijl en boog, alles! Iemand is hem dus voorgeweest. Tevens spot T.G nu ineens de wond de Para fataal werd: een pijlwond in zijn hals. Gek, T.G had toen nog helemaal geen boog bij zich. En zijn ene pijl heeft hij nu nog gewoon. Dan kan hij de moordenaar dus niet zijn geweest, en dat lucht T.G op. Hij was dus allicht toch geen oneerlijke dood gestorven. Dan hoort hij achter zich ineens een boog aanspannen. Hij draait zich om, en ziet Lucoshi, met de spullen van Para, en zijn boog op T.G's hart gericht. T.G weet nu dat hij er is geweest. Hij kan zich onmogelijk nog uit deze situatie redden. 'Heb jij Para gedood?' vraagt T.G ineens, zonder er echt over na te denken. Lucoshi glimlacht. 'Ben je niet blij dat ik je gered heb?' zegt hij. Dan bedenkt T.G zich opeens een tactiek. Misschien kan hij toch nog wegkomen. 'Vind je het niet heel erg wreed, om je eigen broer zomaar te vermoorden?' begint hij. Lucoshi's gezicht betrok. 'Vertel eens, wie leerde jou zo'n goede boogschutter te zijn? Wie was degene die jou inspireerde om aan de Hongerspelen deel te nemen?' Lucoshi liet zijn boog iets zakken. T.G wordt opgewonden. Misschien komt hij hier toch nog weg. 'Het is niet gek, aangezien Para een vastberaden en sterke tribuut was,' gaat hij verder. 'Maar ik weet zeker, dat hij nu, in de hemel, hel of whatever, ongelofelijk veel spijt van heeft van het feit dat hij van jou een waardige strijder gemaakt dacht te hebben. Ontdankbaarheid van het hoogste niveau is het! Bloedverraad! Een schande!' T.G Ziet Lucoshi zijn concetratie verliezen. Nu is zijn kans! Hij trekt zijn bijl, rent op hem af... en alles lijkt te ontploffen. De Hoorn des overvloeds stort in, en het eilandje in het midden van het meer barst ineens uit als een vulkaan. De gloeiende brokstukken vlogen alle kanten op. In het bos hoort T.G enkele explosies, en ziet hij enorme rookpluimen opstijgen. Tevens merkt hij ook dat het water van het meer begint te trekken. Het meer stroomt leeg. 'Wegwezen!' roept T.G hardop, ook tegen Lucoshi, al weet hij niet waarom. Het meer loopt langzaam leeg door een gat in de bodem. Alles wat op de bodem van het meer terecht is gekomen, komt nu weer boven, tevens het flesje duivelswater dat T.G er eerder in had gegooid. Overal om zich heen ziet hij rook opstijgen. Door de ontstane spleten in de bodem schijnt een uiterste fel licht naar buiten. Vervolgens barst de 'vulkaan' op het eiland nog een keer uit, en ziet hij klodders lava overal neerkomen. Snel rent T.G naar de rand van het woud, waar hij denkt dat hij veilig is. Hij ziet niet of Lucoshi hem volgt, daar heeft hij totaal geen aandacht voor. Hij hoort een kanonschot: Tosti is dood. Wat is er in godsnaam aan de hand?! Angstig vraagt T.G zich af of dit überhaupt nog wel de Hongerspelen zijn...

Profiel bekijken

79 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 24 sep 2012, 18:00

Gast

Gast
T.G schreef:Wat ik me eigenlijk afvraag: is de plaats waar de hongerspelen worden gehouden in de echte wereld, of is het meer een soort digitale wereld? Aangezien daar de raarste dingen kunnen gebeuren Razz.

Als jij vleesetende vleermuizen met een spanwijdte van 4 meter kan vinden meld dat dan even.

80 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 24 sep 2012, 18:03

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Resultaat van een one-night stand tussen een vleermuis en een zeearend

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

81 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 24 sep 2012, 19:02

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
De spelmakers kunnen alles....

Profiel bekijken http://google.nl

82 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 24 sep 2012, 20:34

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Tuffie schreef:
T.G schreef:Wat ik me eigenlijk afvraag: is de plaats waar de hongerspelen worden gehouden in de echte wereld, of is het meer een soort digitale wereld? Aangezien daar de raarste dingen kunnen gebeuren Razz.

Als jij vleesetende vleermuizen met een spanwijdte van 4 meter kan vinden meld dat dan even.
In de toekomst misschien? Para Sarcasme

Profiel bekijken

83 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 24 sep 2012, 21:10

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Laughing
Nou Nou, ik ben tot 2 keer toe in de hongerspelen op mijn zwakke punt geraakt: Mijn dierbaren Laughing

Profiel bekijken

84 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 26 sep 2012, 16:08

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik bump maar weer eens.

Profiel bekijken

85 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 26 sep 2012, 16:22

Prins Para Vanilla

Ik weet niets om te schrijven Razz Tosti heeft een beetje een ingewikkelde twist aan het verhaal gegeven zeg maar

86 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op do 27 sep 2012, 17:02

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Bump

Profiel bekijken

87 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op zo 30 sep 2012, 13:13

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Bump

Profiel bekijken

88 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op zo 30 sep 2012, 13:50

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik heb op zich wel iets in gedachten waarmee ik de Hongerspelen kan voortzetten, maar dat kan ik nu nog niet posten, omdat het laatste stukje verhaal ook al van mij kwam. Ik ga er vanuit dat je niet twee keer achter elkaar mag, dus dan zou iemand anders eerst nog een stukje moeten posten Razz .

Profiel bekijken

89 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op zo 30 sep 2012, 17:34

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Maakt niet uit, mag nu wel Laughing

Profiel bekijken

90 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op zo 30 sep 2012, 17:55

Gast

Gast
Ik heb echt geen idee meer wat ik hieraan moet toevoegen.

91 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 01 okt 2012, 16:50

Prins Para Vanilla

Raceneus rende door het bos. Dankzij de gift van zijn sponsors baande hij zich een weg tussen de vlammen. En toen ontplofte alles. Overal om Raceneus heen vloog de aarde door de lucht. Bomen werden ontwortelt, en de lucht leek uit elkaar te vallen. Stof vulde de hele arena, en de vlammen waren niet meer tegen te houden en baanden zich een weg door alles wat er op haar weg kwam. Maar Raceneus zag hier allemaal niets meer van: hij lag levenloos op de grond, met de gift van zijn sponsors nog in zijn hand geklemd.

92 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 02 okt 2012, 17:44

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Misschien kan Tuffie na mijn stukje nog iets toevoegen happy .

T.G rent door het woud, dat eigenlijk geen woud meer te noemen is. De grond barst op verschillende plekken open, vuur laait op uit de spleten, bomen vallen om als luciferstokjes, en de hele lucht is gehuld in een grote, dikke aswolk, waar zo nu en dan bliksemschichten uit schieten die de overgebleven boomtoppen doen versmeulen. Alles lijkt te vergaan. T.G baant zich behendig een weg door alle chaos: door omvallende bomen, door vlammen die hier en daar uit de grond oprijzen, en neerkomende projectielen, waaronder zeer grote hagelstenen. Hij weet niet waarom, maar nog steeds probeert hij bij de 'Hoorn des Overvloeds' vandaan te rennen, alsof de chaos daar het grootst was. Misschien is die angst wel terecht: T.G heeft het idee dat, naarmate hij verder weg loopt, de chaos gelijdelijk aan minder wordt. Dan hoort hij een kanonschot: Timtamtom en Raceneus zijn dood. Raceneus? Nee! Dat was zijn districtgenoot! En hij is hem niet eens tegengekomen. Plotseling heeft T.G geen behoefte meer om verder te lopen. Het verlies van Raceneus doet hem pijn. Letterlijk. Hij voelt de pijn in zijn rug. Hij voelt het bloed eruit stromen. Hij zakt in elkaar. Het wordt even zwart voor zijn ogen. Hij betast zijn rug, en voelt dan de werkelijke oorzaak van de pijn: hij is volop geraakt door een werpmes. Gelach klinkt hem in de oren. Hij draait zich op zijn zij, en ziet Lucoshi achter hem opdoemen. De smeerlap heeft hem al die tijd achtervolgt en heeft gewacht op het juiste moment. Toen hij even stopte om om Raceneus te treuren, had hij uitgehaald. Lucoshi trekt de sabel die eerst van Para was. 'Dacht je echt dat je mij tuk had?' zegt Lucoshi. 'In de Hongerspelen is doden een noodzaak. Dat goldt evengoed voor Para als voor jou. Maar helaas ook voor mij. En daarom wisten jullie het allebei niet te overleven.' Lucoshi heft zijn sabel. Dit is het. T.G's tijd als tribuut eindigt hier. Hij weet het zeker. Hij kan niet twee keer zoveel geluk hebben. Net als Lucoshi de genadeklap wil geven, beukt een onbekende gedaante hem ineens omver. Het was... Tuffie! Zijn enige wapens waren een kort mes en een speer. T.G ziet hoe Lucoshi's aandacht zich nu naar Tuffie verplaatst. Ze engageren in een hevige worsteling. Lucoshi's sabel klapt keer op keer tegen Tuffie's speer, maar zonder resultaat. Hun gevecht lijkt luidruchtiger dan het langzaam instortende woud. T.G kan zijn ogen niet geloven. Waarom zou Tuffie hem redden? Is hij T.G iets verschuldigd? Nee toch? In ieder geval vind T.G dat hij Tuffie nu wel iets verschuldigd is: hij zou hem het gevecht helpen winnen. Met zijn hand tast T.G zijn rug af, en hij kreeg het werpmes te pakken. T.G trekt eraan, en hij wordt al gauw verlamd door een hevige pijn. Dit was niet goed voor zijn lichaam, dat toch al heel veel te verduren heeft gehad. De wonden in zijn zij en schouder deden ook nog steeds pijn. Maar T.G bevindt zich nu in eens soort trance. Hij heeft zich erbij neergelegd dat zijn verwondingen te ernstig waren, en dat hij waarschijnlijk niet meer kan winnen. Hij geeft nog een ruk aan het mes, en langzaam maar pijnlijk glijdt het mes uit de klaarblijkelijk diepe wond. T.G kijkt op. Tuffie is in nood: Lucoshi heeft zijn speer in tweeën gehakt en hem in zijn linker arm geraakt. De genadeklap zou spoedig vallen. Eigenlijk is T.G helemaal niet goed met werpmessen, maar hij voelt dat deze worp ten koste van alles zijn doel moest raken: Lucoshi. Hij had zijn sabel al gereed om de op de grond liggende Tuffie te doden. T.G gooit met al zijn macht, zonder te kijken of hij goed gemikt heeft. Maar het is dé kill van de Spelen: hij raakt Lucoshi recht in zijn achterhoofd. Zonder kreet of huivering valt Lucoshi om. Hij is dood. Tegelijkertijd voelt T.G nogmaals de pijn val al zijn verwondingen tegelijk. Alles wordt weer even zwart voor zijn ogen, en hij kan zich niet meer veroeren. Als T.G weer bijkomt, staat Tuffie naast hem. Hij is duidelijk verrast door T.G's actie. 'Waarom heb je mij gered?' vroeg Tuffie. 'Dat kan ik ook aan jou vragen.' zei T.G, met veel moeite. Tuffie loopt naar Lucoshi's lichaam, pakt zijn sabel en zijn pijl en boog, en doet die in zijn eigen rugzak. 'Ik had iets persoonlijks met Lucoshi af te handelen. Meer niet.' zegt hij. 'Hij had mij eerder bijna gedood.' 'Wel, dat was eigenlijk ook mijn reden.' zegt T.G. Opnieuw trok er een pijnscheut door zijn hele lichaam. Hij heeft te veel verwondingen, en hij zit door zijn energie heen. Hij denkt het niet meer te kunnen winnen. 'Neem mijn spullen.' zegt T.G. 'Ik heb er nu toch niets meer aan. Ik zit door mijn latijn heen.' Tuffie kijkt neer op T.G, die nog steeds op de grond licht. Hij, T.G en WM zijn de enige nog levende tributen. Als hij wil winnen, moet hij wel doden. Maar een tribuut doden die zojuist zijn eigen leven heeft gered, dat zou hij niet doen. Hij wil eerst WM uit proberen te schakelen, en als T.G dan nog leeft, komt hij later wel terug voor hem. Maar nu laat hij hem in leven. 'Moge de kansen immer in je voordeel zijn.' zegt Tuffie nog één laatste keer. Zonder T.G's wapens mee te nemen gaat hij verder. T.G blijft alleen achter. Tja, Tuffie heeft makkelijk praten. Hij kan tenminste nog staan. T.G probeert op te staan, maar zodra hij zijn voeten plat op de grond zet, vergaat hij van de pijn en zakt hij opnieuw op de grond. T.G draait zich op zijn rug, en kijkt naar de geweldadige, bijna vulkanisch geworden omgeving. Hij weet nog altijd niet wat het Capitool nou in vredesnaam gedaan heeft, maar dat zal hij misschien niet meer te weten komen. Hij sluit zijn ogen. Is dit het einde voor T.G?

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum: