Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 11]

16 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 11 sep 2012, 15:29

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Voordat ook maar iemand ongeschonden de Hoorn des Overvloeds kan verlaten, is de chaos al uitgebroken. Bovenop het eiland klinkt geklingel van zwaarden, bijlen en schilden, en in het water zijn al een aantal bloedsporen zichtbaar. T.G van district 8 bereikt het eiland als een van de laatsten. Dat komt omdat iets of iemand hem in het water probeerde te verdrinken. Toen voelde hij dat er iets om zijn been wikkelde en hem naar beneden trok, maar wist zich gelukkig weer te bevrijden. Wie of wat het ook was, hij moest nu verder. Maar T.G durft niet tussen het geweld bij de Hoorn des Overvloeds door te lopen. Dan wordt hij zelf ook slachtoffer... opeens ziet hij in het licht van de felle zon een gedaante van de heuvel afspringen. Hij rolt van de heuvel af, en komt bij T.G terecht. Pas dan ziet hij dat het SMF 64 van district 12 is. Iemand had een pijl in zijn rug geschoten, en hij lijkt dood. Hij heeft wel een aantal materialen bij zich: een bijl, een lang touw, en een paar kleine bommen. Het is niet veel, maar hoe dan ook beter dan niets. T.G pakt alles van SMF 64 af, en neemt voor de zekerheid ook de pijl die in zijn rug stak mee. Je weet maar nooit, denkt hij. Plotseling ziet hij een boogschutter bovenaan de heuvel verschijnen. Door de zon kan T.G niet zien wie het is, maar hij ziet wel dat hij zijn boog aanspant, en dus maakt hij dat hij wegkomt. Hij zwemt met al zijn spullen snel terug naar het woud, en kijkt om. Niemand zwemt dezelfde kant op of komt hem achterna. Mooi zo. Nu moet hij ergens een schuilplaats zien te vinden.

Profiel bekijken

17 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 11 sep 2012, 19:12

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
an de chaos bij de Hoorn des Overvloeds ging Tosti niet meedoen. Veel te gevaarlijk. Hij had dan weliswaar geen wapens of eten, maar hij had een ander plan. En als dat lukte, dan zou hij vrij zijn. Hij had namelijk als "aandenken" aan thuis een klein vermomd technisch gereedschapje. Het zag eruit als een ketting, maar je kon hem uit elkaar halen en gebruiken als gereedschap. Om de lift te hacken. Dit plan hadden ze thuis tot in den eeuwigheid geoefend. Via corrupte mensen uit het Capitool hadden ze heel wat info over de mechanica van de liften en de andere dingen. Ook hadden ze een aantal plattegronden. Daarom hadden ze dit gebouwd. Hiermee kon je, als je een beetje technisch was, met enige moeite wel weer naar boven komen. Moeilijker was de rest van het plan. De bewakingscamera's zouden het op een gegeven moment wel zien. Maar dat was van latere zorg. Tosti was mechanisch ingesteld, en al na een paar minuten had hij een kleine doorbraak. Toen hoorde hij een grote plof. Een dode deelnemer die in het water neerkwam. Met een rugzak die naar Tosti toe dreef. Dat kon nog handig wezen, dacht Tosti en hij pakte de rugzak. Nu kwam het moeilijke stuk. Eerst moest hij op het juiste moment de lift activeren. Dan moest hij zo snel mogelijk ontsnappen en proberen niet gezien te worden. Tosti haalde diep adem en knipte een draad door. De lift zoefde omhoog.

Profiel bekijken http://google.nl

18 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 11 sep 2012, 21:47

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Nu was Super Toad Noki Fan extreem snel, hij wilde dit graag in zijn voordeel gebruiken bij de start. Hij had wat last van zijn zenuwen. Bij de vorige Hunger Games was UNF al ontploft omdat hij te snel wegrende, straks mist hij nog helemaal het signaal! Super Toad Noki Fan ging klaar staan. Hij deed nog een speciaal tekentje naar zijn moeder op TV, maar idioot genoeg miste hij hierdoor de start. Toch rende STNF de meeste mensen er uit, met zijn snelle benen. Tosti was direct weg. De lucht was oranje. Het was extreem heet. STNF had hier niet rekening mee gehouden, waardoor hij heel erg moe werd. 'DOORRENNEN VOORDAT HET TE LAAT IS', dacht hij zelf. Alleen Olivier en Hiawatha waren eerder, maar deze waren al weggerend. De careers van deze editie (Roosjuh99, thebowserjr, Timtamtom, Rinus999, Koopalingsfan en Hitomi) kwamen er al aan, maar ze werkten deze keer niet samen, ze waren gewoon aan het knokken. Enfin, STNF pakte een tas met een fles met water, 5 chocokoeken... en een Tracker Jacker nest. STNF schreeuwde het uit en rende weg. De Trackerjackers volgden hem uit woede. Alles werd vaag hierna. Dit was de meest slinkse truc van de Headgamemakers ooit! STNF was sneller, maar was toch twee keer gestoken, wat hem behoorlijk van slag maakte. Zoveel deelnemers waren gestoken. Het waren niet heel sterke trackerjackers, er zullen vast niet heel veel doden zijn gevallen. Sushi was dood, dat was duidelijk, STNF zag hem nog vaag van afstand profiteren van de warboel bij het Cornucopia. Ook Lennard was doodgestoken door de Trackerjackers. Verder was het nu wegwezen voor STNF!

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

19 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 11 sep 2012, 22:13

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
WM, heb je mijn verhaaltje wel gelezen voor je het jouwe schreef? En waar is het water rond de Hoorn/Cornucopia?

Hij zat verscholen in een boom. Zodra het startschot was gegaan, was hij zo snel mogelijk naar de Hoorn gegaan om zijn wapen te pakken, en vervolgens als een speer het omringende bos in gegaan. Hij was goed in camouflage, niemand zou hem hier ontdekken. Nu was het wachten tot er iemand aan kwam lopen. Daar! Er kwam een jongen aangelopen. Het was een grote, logge jongen, die hem op de een of andere manier aan een koe deed denken. Zonder na denken gooide hij een van zijn bijlen naar de jongen. Hij was een expert in het gooien van bijlen. Het hoofd van de jongen spatte uit elkaar op het moment dat de bijl zijn schedel doorboorde. Rinus999 stierf een uiterst pijnlijke dood, terwijl Hiawatha uit de boom kwam om zijn bijl terug te halen.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

20 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 14:59

Gast

Gast
Spoiler:
''First-person'' verhalen ftw. happy

Het huilen van de wolven brak de stilte van de nacht. De chaos bij de Hoorn des Overvloeds is eindelijk een beetje gedimd. Na een tijdje zwemmen ben ik gestrand op een soort uitgestrekt bosachtig klimaat. Ik besloot hier een tijdje rond te lopen, want dit leek me wel een veilige plek. Ik heb het koud, heb geen wapens, heb geen eten en geen plan. Hopeloos begon ik te zoeken naar eikels en slakken. Op mijn zoektocht kwam ik een lijk tegen, geschokt probeerde ik me te realiseren wat er gebeurt was. Het schedel leek doorboord te zijn en ook zijn borstkas lag open te bloeden. Toen ik wat beter keek zag ik een mooi roestig mes bij het lijk zat, op het het mes stond de tekst ''Roest zacht'' gegraveerd. Nice, dit kan nog van pas komen. Het zag er trouwens een beetje uit als een bekend figuur, maar dat doet er niet toe. Deze plek is niet meer veilig en ik moet hier zo snel mogelijk weg. Toch wist ik dat zou sterven als ik niet snel aan voedsel zou komen. Twijfelend keek ik naar het dode lichaam. Ik had geen keus, langzaam sabbelde ik aan het bloedende lichaam. Alles beter dan slakken en bladeren. Onomnomnom. Toen hoorde ik iets in de boom ritselen, geschokt keek ik om...

21 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 16:01

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Bandaka zag iemand bij een lijk zitten. Hij was hem aan het opeten! Hij moest wegkomen hier, hij wilde geen kannibalen tegenover zich. Bovendien had hij toch geen wapens, en die kannibaal waarschijnlijk wel. Hij rende zo hard als hij kon weg. Bij de hoorn Des Overvloeds was hij te langzaam geweest. Hij kon niet echt goed zwemmen. Hij had nog geluk gehad dat hij niet vermoord werd, zoals vele anderen die hij zag. Allemaal rood water. Maarja, hij had dus snel moeten rennen. En hij had niks. Bandaka dacht dat hij het niet echt ver zou schoppen. Eigenlijk had hij toch moeten proberen hem te overmeesteren. Want dan had hij nog kans. Nu was hij nogal ver van de edeelnemrs, zonder eten en wapens. Bovendien zag hij niets. Waar zou hij zijn? Voor hem was het erg zwart, zwarter dan de bomen om hem heen. Plotseling stond hij buiten het bos, bij het grote zwarte niets. Het zal wel water zijn, dacht Bandaka. Moet ik alweer zwemmen... Maar het zou wel even verfrissend zijn, en het is fijn om water bij je te hebben. Toch raar dat hij het niet hoorde plotsen. Maarja, dit is Capitoolwater, dat is helemaal raar enzo. Bandaka besloot eerst een duik te nemen. Niemand kon hem toch horen en hij stonk nogal. Hij nam een aanloop en sprong toen recht het water in. Wat geen water was. Bandaka had zich verkeken. Dit was een grote, diepe afgrond. Bandaka was reddeloos verloren.

22 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 17:26

Olivier Vanilla

Para schreef:WM, heb je mijn verhaaltje wel gelezen voor je het jouwe schreef? En waar is het water rond de Hoorn/Cornucopia?.

Ja. En dat is er, aangezien in alle verhalen wat over water stond. Niet al mijn posts hier afzeiken aub.
Ow, ik lees nu dat er iets verkeerd stond. Ik pas mijn post licht aan.

Gruwelijk was het. WM hoorde bij zijn kampje hard gelach. Hiawatha en Koops liepen blij verder, lachend om de eenvoudige dood van Rinus. 'De bijlbroertjes', dacht WM. Koops en Hiawatha hadden een verbond gesloten. Koops was een onvoorspelbare idioot. Weinig kans om te winnen, maar toch een lastig opponent. Tegen Hiawatha was er weinig binnen te halen, helaas. Hiawatha was een van de sterkste, sluwste en slimste deelnemers aan de Hunger Games. WM had Sushi al uitgeschakeld, de volgende zouden deze twee moeten worden. Dan had WM vrij spel, gezien zijn hoge score bij de training (WM haalde 10, Hiawatha haalde 11). WM besloot gewoon naar Koops toe te gaan, met de vraag 'Mag ik meedoen met dit bondsgenootschap?'. Koops vond het een kek idee, maar Hiawatha vertrouwde het voor geen cent. Toch liet Hiawatha hem toe. WM wist wat er de volgende nacht gebeurd zou worden; hij zou gekilled worden. 'Maar niet als ik ze eerder ga verraden', dacht WM.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

23 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 17:41

Prins Para Vanilla

Watermeloentje schreef:
Ja. En dat is er, aangezien in alle verhalen wat over water stond. Niet al mijn posts hier afzeiken aub.
Ow, ik lees nu dat er iets verkeerd stond. Ik pas mijn post licht aan.
Als je weet dat het water er is, hoe kan STNF dan in godsnaam naar de Hoorn rennen? Razz Enn in jouw verhaal leek het alsof Sushi door de Trackerjackers dood ging, vandaar dat ik me afvroeg of je mijn verhaal gelezen had Wink

Para had aan het begin van de Hongerspelen al besloten dat hij zich niet zou laten vermoorden. En dat betekende dat hij anderen zou moten vermoorden. Zo werkte het in de Hongerspelen. Bij de Hoorn des Overvloeds had hij geen bloed vergoten, tenslotte was het daar te gevaarlijk. Maar nu? Waarom ook niet. Op een gegeven moment moest het er toch van komen. Op het moment dat UNF aan kwam lopen, wist Para hoe hij het aan zou pakken. Zonder een spoortje angst liep hij naar UNF toe. UNF zag hem aankomen, pakte zijn mes en gooide het naar Para. De idioot. Het mes belandde ruim een meter naast Para in een boom. Para trok het mes eruit: het was een oud, roestig mes. Dit was het wapen waarmee hij UNF zou vermoorden. Met een brede glimlach keek hij UNF recht in de ogen aan. Deze werd bang, en begon zo snel hij kon te rennen. Maar Para was sneller. Het mes doorboorde UNF's borstkas, en hij viel met een klap op de grond. Zijn hoofd raakte een grote kei tijdens zijn val, waardoor zijn schedel direct verbrijzeld werd. Met soepele passen liep Para naar zijn eerste slachtoffer, en draaide hem om. Het was niet bepaald een smakelijk gezicht: het mes was tijdens de val enigszins losgekomen en had UNF's borstkas volledig opengehaald. Para trok het mes uit het lichaam, pakte het werpmes dat hij van WM "geleend" had, en schreef iets in het roestige oude mes van de dode jongen aan zijn voeten. Toen liep Para fluitend verder, zonder nog naar UNF om te kijken, en naast UNF, in de grond, stond het mes. "Roest zacht"

24 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 17:49

Olivier Vanilla

Nacht 1. Nu kwam het er op aan. Hiawatha en Koops hadden wat gepland, maar WM had allang het eten vergiftigd van die twee. Zodoende. Ergens was er een poeltje met giftig water. WM herkende het direct van zijn district. Er in zwemmen verbrijzelt je direct. Het opdrinken resulteert in verbrijzelde darmen. Een pijnlijke dood. WM wist niet dat er een ander product in het eten zat, iets wat je hele lichaam voor 24 uur verdooft. Na de eerste nacht werd WM wakker. Er zat een mes in zijn arm. Hoe kon hij dit niet voelen? In ieder geval was zijn linkerarm onbruikbaar geworden. 'Als ik dit win, wordt ie geamputeerd, helaas', dacht WM. Even keek WM naar zijn slachtoffers, die ook sliepen. Hiawatha was dood. Koops was weg. WM had hem ten dode opgeschreven, maar er was geen kanon te horen. Op een vreemde manier heeft hij het dus overleefd. 'Sponsors', dacht WM. De tweede kill was iig binnen. Ineens zag WM een kapotte jongen tegen een steen. Het was UNF. WM voelde zich ijzig van binnen. Ook zag hij iemand fluitend weglopen. Para.

25 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 18:37

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
De vangst bij de hoorn des Overvloeds was voor T.G niet optimaal. Hij heeft dan misschien wel een bijl, een lang touw, en een paar bommetjes, maar verder helemaal geen schild of voedsel. Daar moet hij nog aan zien te komen. Gelukkig is hij wel goed in improviseren. Dat kan goed van pas komen bij het vinden van een schuilplaats. Al gauw ziet hij een mooie, hoge boom, die ook nog eens op een heuvel stond. Hij knoopt zij touw vast aan een bijl, slingert ermee in het rond en gooit het als een soort lasso de lucht in, waar het uiteinde met de bijl zich om een tak wikkelt. Hij zet zijn voeten tegen de stam van de boom, en klimt er langzaam in. Plotseling hoorde hij de bladeren recht boven zich ristelen. 'Wie is daar?!' riep een woedende stem. Shit, gauw weg wezen hier. Maar het was te laat. Koops gooide zijn bijl al naar beneden. T.G kon hem nog net ontwijken, maar is daardoor gedwongen het touw los te laten, en valt op de grond. Koops kom snel via het touw dat hij gegooid had naar beneden. Hij trekt zijn bijl weer los uit de grond, terwijl T.G hulpeloos op de grond ligt. Of niet? Hij merkt namelijk het uiteinde van het touw dat hij gegooid had weer op, dat naast hem ligt. Hij trekt eraan zo hard als hij kon, waardoor het andere uiteinde met de bijl, dat nog vastzat aan de tak van Koops, weer naar beneden komt. Tot T.G's grote geluk komt de bijl recht in Koops' hoofd terecht, en is op slag dood. Hij was gered. Hij stond op, en trekt de bijl met touw weer los uit Koops' hoofd. De bijl van Koops neemt hij ook mee. Als hij die aan de andere kant van het touw kan vastknopen, zou hij er een soort schommel van kunnen maken. Een aantrekkelijk idee, denkt T.G. Hij gooit zijn bijl opnieuw de boom in, om 'm aan dezelfde tak te wikkelen. Als hij eenmaal bovenkomt, blijkt de verrassing nog groter: Koops heeft een kleine voorraad aan eten bij elkaar gesprokkeld. Het bestond slechts uit fruit, maar het moest toch voor de aankomende nacht genoeg zijn. Maar het voedsel ziet er anders uit dan het eruit zou moeten zien: het had namelijk een grimmige, blauwe glans. T.G's kennis van planten en voedsel zegt hem dat het voedsel vergiftigd is. Damn, nou had hij toch niks te eten. Voor de zekerheid plaats hij een bommetje onderin de boom, voor de ongelukkige tribuut die in dezelfde boom zou proberen te klimmen. Terwijl hij de maan over de boomtoppen heen ziet opkomen, denkt hij aan een eventuele allantie met zijn districtgenoot Raceneus.

Laatst aangepast door T.G op wo 12 sep 2012, 19:26; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

26 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 18:54

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Leuk dat jullie zo actief meedoen Wink

Iemand heeft een sponsor gekregen! Wie? Iemand die er heel slecht aan toe is en nog niet genoemd is...

Profiel bekijken

27 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 18:58

Olivier Vanilla

We kunnen kort zijn over het einde van Super Toad Noki Fan. Hij achtervolgde TG om hem in de nacht te vermoorden, maar het ging volledig fout. Hij had de bom niet gezien en explodeerde. T.G. had echter niet door hoe krachtig de bommetjes waren, dus zelf schoot hij ook een eind weg. De impact viel mee, maar per ongeluk had hij een kill gemaakt. STNF was dood.

28 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 19:22

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tosti had het tot nu toe gered. Hij was door de lift naar boven gekomen. Een bewaker had hem helaas ontdekt, dus die had hij met een mes uit de rugzak moeten omleggen. Dat lichaam zal toch wel een keer moeten opvallen, ook al had hij hem in een stoffig schoonmakershok gestopt. Hij had ook zijn kleren met de kleren van de bewaker verwisseld. Als hij dan geizen werd, had hij tenminste nog een alibi. Daarna kwam hij een stuk makkelijker door de gangen. Hoefde hij tenminste niet alle bewakers te vermoorden. Toch zat hij vol spanning, en iemand moest dat op een gegeven moment wel opvallen. Maar hij wist waar hij moest zijn en dat was niet ver meer. Dit was een gewaad deel van het plan, en als het lukte zouden De Hongerspelen er heel anders uit zien. Of misschien waren ze er dan niet meer. Hij ging de controlekamer overnemen.

29 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 19:58

Prins Para Vanilla

Hitomi lag kermend van de pijn op de grond. Het bloed gutste uit de plek waar nog niet zo lang geleden haar rechterarm zat. Hoe het precies gebeurd was, wist ze niet meer. Ze kan zich herinneren dat ze bij de Hoorn des Overvloeds stond, en er vanuit ging dat de Beroeps met elkaar zouden samen werken, zoals dat gewoon was bij de Hongerspelen. Ze herinnerde zich ook nog hoe Koops ineens het hoofd van thebowserjr afhakte, en hoe de andere Beroeps alle kanten op renden. Ze herinnerde zich dat ze zag hoe Rinus vermoord werd, en hoe Roosjuh en Timtamtom samen verdwenen, en hoe zij zelf het bos inrende, weg van Koops. Ze herinnerde zich dat hij richting Rinus ging, en dat ze zich veilig waande. En ze herinnerde zich dat ineens Adje voor haar neus stond, gemeen grijnzend en met een gigantische Sabel in zijn hand. In een vloeiende beweging sloeg hij op haar schouder in, dwars door haar arm, die nu naast haar op de grond lag. Waarschijnlijk had Adje haar al doodgewaand, aangezien hij er vervolgens weer vandoor ging. EN nu lag ze daar, met meer pijn dan ze ooit gevoeld had. Ze voelde zich licht worden in haar hoofd. Ze keek naar de lucht. Ze zag de bladeren, de vogels, een klein beetje zon, en een zilveren parachute. Wacht, wat? Daar kwam een zilveren parachute naar beneden! Met haar nog intacte arm reikte ze naar de Parachute. Er hing een middeltje aan om het bloeden te stoppen. Dat betekende dat ze voorlopig bleef leven! Ze zou niet kunnen sterven door bloedverlies! Langzaam maar zeker kwam er een kleine glimlach op haar mond.
En toen keerde Adje terug...

30 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 20:12

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
De zon is alweer aan het opkomen als T.G nog diep op zich tak ligt te slapen. Hij was eigenlijk te moe om serieus na te denken over een bondgenootschap met Raceneus. Dat komt omdat hij de afgelopen uren eigenlijk te weinig heeft gegeten. Hij heeft nog altijd geen geschikt voedsel gevonden, en weet ook dat hij eraan kan sterven. Hij droomt over een levensgrote taart, helemaal voor hem alleen. Even denkt hij dat zijn probleem is opgelost. En toen ineens: BENG! Een onverwachte explosie maakt T.G direct klaarwakker. De boom waarin hij ligt valt abrupt om, waardoor hij door de lucht wordt geslingerd en uiteindelijk een val maakt in het bladerdak van een paar nabije bomen. Zijn rugzak met al zijn spullen viel op de grond. T.G zit vast in het bladerdak, maar weet zich er langzaam uit te worstelen. Nadat hij zich weer op de grond laat zakken en zijn rugzak opraapt, gaat hij terug naar de boom om te kijken wat er gebeurd was. Er is een heel stuk hout uit de stam van de boom waarin hij lang weggeblazen, en is bovendien helemaal zwartgeblakerd. Daarnaast ziet hij ook bloedspetters en lichaamsdelen over de plaats verspreid liggen, maar die zijn zo verminkt dat hij niet meer kan zien wie het was. Iemand moet de bom hebben laten afgaan, denkt T.G. Hij wist niet dat die bommen zo krachtig zijn. Dan ziet hij iets waar hij erg van schrikt. De explosie heeft een deel van het bladerdak in brand gezet. Dat zou een heuse bosbrand worden. Hij moet maken dat hij wegkomt. Maar dan merkt hij ineens iets: uit de binnenkant van de boom die was opgeblazen lekt namelijk een beetje water. Dat is ook logisch, maar voor T.G was het ideaal. Met een beetje water kan hij het in ieder geval iets langer uithouden. hij laat het in zijn flesje lekken, en neemt dan de benen. Als er dadelijk een windje komt opzetten, zal de brand snel escaleren, maar daar kan hij niets aan doen. Wegwezen maar. De rugzak met het vergiftide eten liet hij achter, daar zou hij toch niets aan hebben.

Profiel bekijken

31 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 20:37

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Het is weer licht aan het worden. Fisico loopt achteraan de groep, zijn bondgenootschap. Vanaf het begin had hij zich bij de andere beroeps gewaagd. Super Toad Noki Fan, Yoshi Super Fan en Chris. Ze hadden hem geaccepteerd in de groep. Fisico had namelijk een erg goede score, een 11 gehaald bij de training. Hij was erg sterk en was meesterlijk met kleine bijltjes. Met zijn vieren hadden ze een behoorlijke slachting gemaakt bij de Hoorn Des Overvloeds. Vervolgens hadden ze alle wapens en het eten bij elkaar gesprokkeld en bij een zoetwatermeertje gelegd. Hadden zij in ieder geval een voorsprong. Sindsdien hadden ze weinig mensen gezien, behalve een paar gevechten die alweer klaar waren toen ze hun wapens pakten. Het enige wat ze eigenlijk nog misten, bedacht Fisico zich, was een goede boogschutter. Super Toad Noki Fan was een goede zwaardvechter, Yoshi Super Fan een goede speer- en meesenwerper en Chris was ook vrij sterk en had een goedemorgen gepakt vand e stapel. Uiteraard hadden ze allemaal ook een mes, maar toch, een boogschutter zou welkom in hun team zijn. Misschien moesten ze er eens een zoeken. En net op dat moment hoorde ze een harde klap, Yoshi Super Fan was getroffen door een pijl en op slag dood. Fisico draaide zich om, den keek recht in de ogen van Timtamtom...

32 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 12 sep 2012, 21:14

Prins Para Vanilla

STNF is al dood Tosti Razz

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum: