Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 10 van 11]

136 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 22 okt 2012, 22:11

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
En een babycavia

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

137 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 22 okt 2012, 22:20

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
ik ben de babycavia

Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

138 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 22 okt 2012, 22:22

Gast

Gast
waarom ging er een babycavia dood ;_;

139 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 22 okt 2012, 22:27

Olivier Vanilla

Lavender Town Syndrome

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

140 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 22 okt 2012, 22:38

Prins Para Vanilla

Tosti's boem enzo

141 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 22 okt 2012, 22:42

Gast

Gast
O ja

142 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 23 okt 2012, 15:11

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Ja en de wrede mensen die babycavia"s laten meedoen aan de Hongerspelen.

Profiel bekijken http://google.nl

143 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 23 okt 2012, 17:48

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Morgen of overmorgen krijg ik het waarschijnlijk wel af. Ik kan in ieder geval vertellen dat mijn word-document al vier pagina's lang is, en waarschijnlijk worden het er vijf. Daarnaast komt er minstens één keer het woord Para in voor, wordt er minstens één lichaamsdeel in afgehakt, en komt er op een bepaald moment min of meer ook kannibalisme voor. Worden jullie al een beetje enthousiast? Razz

Profiel bekijken

144 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 23 okt 2012, 18:37

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Zekers Broosje2

145 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 23 okt 2012, 20:32

Prins Para Vanilla

Haha, held

146 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 23 okt 2012, 23:03

Olivier Vanilla

geen lavender town

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

147 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 23 okt 2012, 23:07

Gast

Gast
<3<3<3<3<3<3<3<3:-Vo_Oo_O:-X:-D:-D:'(O:-):-V:O:-$X-(:-|:-/:-CXD:-V

148 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 24 okt 2012, 19:55

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Eindelijk heb ik het af. Zeventien alinea's lang. Ik heb veel aandacht besteedt aan detail, waarschijnlijk is het daarom zo lang. Maar anyway, enjoy it Razz .

Tuffie en T.G staan dreigend tegenover elkaar. ‘Hoeveel kills heb jij tot nu toe gemaakt?’ Vraagt Tuffie opeens. T.G denkt even na. ‘Met Lucoshi heb ik mijn vierde kill gemaakt.’ Tuffie schudt zijn hoofd. ‘Fout.’ zegt hij. ‘Ik heb Lucoshi gedood.’ T.G is even verward. ‘Dat kan niet. Ik dacht dat ik hem met mijn werpmes is zijn achterhoofd geraakt had. Zoiets overleef je niet.’ ‘Ja, dat dacht je.’ zegt Tuffie. ‘Maar het mes was niet hard genoeg gegooid om zijn hersenstam te bereiken. Door de pijn verloor hij echter wel zijn concentratie op het gevecht met mij, en dat gaf mij de gelegenheid om met mijn speer zijn hart te doorboren. Slim he?’ Ineens herinnert T.G zich dat hij bloed op Tuffie’s speer had zien zitten nadat Lucoshi omviel. Het is waar. Tuffie moet Lucoshi wel gedood hebben. Hij heeft het zelf niet goed gezien, omdat hij na zijn mesworp even bezweek van de pijn. En hij maar denken dat hij de kill van de Spelen heeft gemaakt…

Tuffie ziet dat T.G in gedachten is verzonken, en beseft dat zijn plannetje heeft gewerkt. In een oogwenk zet Tuffie twee grote stappen vooruit, en haalt uit met zijn sabel. In een reflex springt T.G achteruit, maar Tuffie’s slag schampt nog net langs zijn linkerschouder. In zijn haast glijdt T.G uit over een gladde rots, maar komt gelukkig niet pijnlijk terecht. hij voelt een milde pijn op de plek waar de sabel hem heeft geschampt. Gelukkig heeft Tuffie hem niet zo hard geraakt als Para eerder zijn rechterschouder had geraakt. T.G ligt nu op de grond, en ziet Tuffie grijnzen. ‘Inderdaad, slim bedacht.’ Zegt T.G. ‘maar dat zal geen tweede keer werken!’ Tuffie gaat opnieuw in de aanval, maar T.G gooit zichzelf razendsnel overeind. Tegelijkertijd haalt hij gevaarlijk uit met het zwaard van Chris, waardoor Tuffie haastig in de verdediging gaat. De zwaarden klappen volop tegen elkaar, en het geluid van kletterend metaal vult de hele vallei (of wat daar van over is). Het gevecht begint nu echt.

Opnieuw maakt T.G een zwaai met zijn zwaard, en Tuffie draait zijn hoofd net op tijd weg, waardoor T.G’s zwaard langs Tuffie’s kapsel scheert. T.G voert meteen daarna een beetje een overmoedige steekaanval richting Tuffie’s hard uit, die hij behendig ontwijkt. Nu T.G zijn dekking even heeft laten vallen, heeft Tuffie een kans. Met zijn sabel mikt hij volop op T.G’s hals, maar die zet, dan al niet een beetje slordig, gauw een stap opzij, en zet zijn rug weer recht. Opnieuw haalt Tuffie uit, maar T.G pareert deze slag. Hij wordt overweldigd door de kracht die Tuffie achter zijn slagen zet, en laat zich langzaam achteruitdrijven als Tuffie nog een fikse zwaai maakt met zijn sabel. Hij merkt dat de rand van het plateau achter zijn rug steeds dichterbij komt. Dit maakt T.G nerveus. Als hij niet snel iets doet, dan drijft Tuffie hem het kolkende water in!

Uiteindelijk bevindt T.G zich letterlijk aan het randje van de afgrond. Tuffie voert een steekaanval uit richting T.G’s borst, maar deze ziet hij aankomen. Hij springt opzij, zet zijn zwaard tegen die van Tuffie aan, en duwt ‘m richting de grond. Nu hij door Tuffie’s dekking heen is, moet hij snel reageren. T.G haalt uit, en schampt met zijn zwaard langs Tuffie’s mouw. Er ontstaat een lange schuur in Tuffie’s gele jas. Als T.G ziet dat er ook bloed uit Tuffie’s arm stroomt en Tuffie er duidelijk onder lijdt, voelt hij zich weer op dreef. Onmiddellijk wil hij volop inhakken op Tuffie’s hoofd, maar Tuffie duikt snel weg. Opeens lijkt Tuffie in het niets te zijn verdwenen. In een fractie van een seconde merkt T.G op dat Tuffie achter hem staat. Hij draait zich om, zwaait blindelings achter zich langs, en verrast Tuffie daar enorm mee, die zelf ook een uithaal doet. Opnieuw vult het geluid van kletterend metaal de gehele vallei. Door de harde impact van de klap verliest Tuffie zijn evenwicht, en T.G ziet zijn kans. Gretig voert hij een bovenhandse zwaai op Tuffie’s hoofd uit, maar glijdt uit over een gladde rots, verliest ook zijn evenwicht, en mist compleet. Nu is Tuffie weer aan zet: hij slaat met zijn zwaard richting T.G’s handvat, waardoor T.G in een reflex zijn zwaard loslaat. Kletterend valt zijn zwaard op de rotsen. Hij probeert er nog op af te duiken, maar voordat hij zijn zwaard kan bereiken, schopt Tuffie ‘m van het plateau af. Vol ongeloof kijkt T.G toe hoe zijn zwaard wordt meegesleurd door de woeste stroom onder hem. Maar Tuffie zou het er, met zijn tegenstander ontwapend, niet makkelijker op krijgen. Oh nee, zeker niet…

‘Ik had je nog wel gezegd dat jij je kans goed moest gebruiken.’ zegt Tuffie met een grijns op zijn gezicht. ‘Maar nu heb je ‘m verspild. Het is afgelopen.’ Hij rent op T.G af om hem de doodssteek te geven. Maar T.G weet wel beter: hij heeft namelijk nog twee wapens op zak waar hij meer aan heeft gehad dan zijn zwaard. Tuffie steekt zijn zwaard vooruit, maar T.G trekt snel zijn bijl, en verdedigt zich door Tuffie’s slag opzij te duwen. ‘Mooi niet.’ Zegt T.G. ‘De kansen zijn nog steeds in mijn voordeel.’ Onmiddellijk trekt T.G zijn andere bijl, en probeert daarmee Tuffie’s schedel open te splijten. Maar Tuffie verhindert dat door een karatetrap richting T.G’s borst uit te voeren, wat hem noodzaakt gauw achteruit te springen. Bij deze sprong maakt het touw waarmee T.G’s bijlen met elkaar verbonden een rare beweging, waardoor het per ongeluk om Tuffie’s nek komt te hangen. T.G ziet het gebeuren, en maakt er onmiddellijk gebruik van: hij gaat snel achter Tuffie staan, en begint hem te wurgen. Langzaam loopt hij achteruit, en trekt hij Tuffie tegen een uitstekende rots. T.G ziet Tuffie’s gezicht blauw worden, en dat jaagt de opwinding door hem heen. Hij heeft bijna gewonnen!

Maar dan herpakt Tuffie zich: met zijn sabel snijdt hij het touw door, en komt driftig overeind. Hij leunt over de rots die T.G gebruikte om hem te wurgen heen, en maakt een verticale zwiep met zijn sabel. T.G ziet dit niet aankomen, en reageert net iets te laat: de sabel snijdt door zijn zwarte jack heen, en maakt een oppervlakkige snee in zijn heup. Shit, dat zal later wel zijn tol eisen, denkt T.G. Tuffie klimt over de rots heen, en doet nog een aanval. Als T.G die ontwijkt, merkt hij dat hij zich opnieuw vlak bij de rand van het plateau bevindt, en zijn gemoedstoestand slaat onmiddellijk om van zelfverzekerd naar nerveus. Tuffie maakt opnieuw een verticale zwaai, maar T.G doet wat hij eerder bij Para deed: hij klemt de sabel tussen zijn bijlen, als een soort schaarbeweging. De gevolgen hiervan zijn voor allebei onverwacht: T.G slaat zijn bijlen zo hard tegen elkaar, dat het dunne snijvlak van de sabel afbreekt. Het uiteinde ervan valt van het plateau af, het woeste water in, en de sabel is nutteloos geworden. ‘Nee!’ brult Tuffie. T.G hoort angst in Tuffie’s stem, en herwint zichzelf. Angst moet hij hebben. Hij moet beseffen dat hij dit niet kan winnen, denkt T.G.

Tuffie doet een paar stappen achteruit. Onmiddellijk vliegt T.G met zijn bijlen op Tuffie af. Maar hij is iets te overmoedig, en vliegt langs hem heen. Ondertussen vergeet hij dat Tuffie ook nog een tweede wapen heeft: zijn twee halve speren. Als T.G zich omdraait, denkt hij even dat hij er geweest is: Tuffie’s speerhelft komt in volle vaart op hem af. Gelukkig voor hem mist de speer zijn hals op een paar millimeter na, en belandt slechts een halve meter achter hem in een uitstekende rots. Meteen daarna gooit Tuffie zijn andere speerhelft. Deze scheert onder T.G’s oksel door, en belandt ook in de rots achter hem. Onmiddellijk stormt Tuffie op hem af met zijn kapotte sabel. Maar zo’n frontale aanval ziet T.G makkelijk aankomen. Hij gebruikt de speerhelften die in de rots achter hem steken als een soort klimrek, trekt zich er aan omhoog, en trapt Tuffie met beide voeten tegen zijn borst. Onmiddellijk valt hij plat op zijn rug. Voordat hij kan opstaan, heeft T.G hem al bereikt, zet hij zijn voet tegen zijn borst, en drukt hij hem tegen de grond. ‘Uiteindelijk heb je toch je zin, Tuffie.’ Zegt T.G. ‘Ik heb mijn kans goed benut. Maar dat moet helaas ten koste gaan van jouw leven.’ De bange blik in Tuffie’s ogen haalt opnieuw het overwinningsgevoel in hem naar boven. Met zijn bijl gereed staat hij klaar om Tuffie te doden.

Maar dan slaat het noodlot toe: plotseling slaat er een gigantische vloedgolf het stenen plateau heen. Tuffie weet zich nog vast te houden aan een rots, maar T.G, die overeind staat, wordt omver geduwd. Hij voelt hoe zijn gezicht over de gladde rotsen schuurt, en hoe het water hem naar de afgrond trekt. In een reflex probeert hij zich ergens aan vast te pakken, maar sleurt helaas alleen WM’s rugzak mee, die tot nu toe ongebruikt werd gelaten. Zijn evenwichtsorgaan vertelt hem dat hij geen vaste grond meer onder zich heeft, en dat zijn lichaam een kantelende beweging maakt: hij valt van het plateau af. In een pure wanhoopsreactie draait hij zich in de lucht om, en gooit zijn touw met bijl omhoog. De bijl blijft haken achter een grove rots bij het randje van de afgrond, en T.G klampt zich aan het touw vast. Hij voelt een schok door zich lichaam gaan, en merkt dat hij nu veilig, maar wel ongeveer 10 meter onder het plateau, hangt. Nu begrijpt T.G waarom WM’s lichaam niet op het plateau lag: hij werd waarschijnlijk door zo’n plotselinge golf het water in gesleurd. Het is maar goed dat hij een ervaren touwklimmer/werper is, anders zou de woeste stroom hem verpulverd hebben. Hij wil weer omhoog klimmen, maar dan verschijnt Tuffie boven hem op het plateau. ‘Ben je iets kwijt?’ zegt hij sarcastisch. Triomfantelijk houdt hij T.G’s bijl vast. ‘Shit!’ roept T.G hardop. Door de vloedgolf heeft hij zijn bijl laten vallen. Nu kan Tuffie ‘m gebruiken om het touw door te snijden, en dan is hij er geweest. Tuffie juicht bijna van opwinding. ‘Ik zou jou nooit in leven hebben gelaten als ik had geweten dat jij zo’n probleem zou worden.’ zegt hij. ‘Maar gelukkig ben ik een nog groter probleem voor jou!’ Nu is het weer Tuffie’s buurt om T.G angst in te boezemen. Hij heft zijn bijl, klaar om het touw door te hakken, terwijl T.G huiverend toekijkt…

Tuffie kan niet zo goed bij de plek waar het touw over de plateaurand hangt, en daarom moet hij ook een paar keer hakken voordat het touw duidelijk dunner begint te worden. T.G ziet het met grote ogen aan. Als hij niet snel uit deze benarde positie weet te komen, dan is alle moeite voor niets geweest. Zijn hersenen beginnen als een razende alle opties te over te denken. Met zijn val heeft T.G WM’s rugzak meegesleurd, en daar zaten nog een paar werpmessen en voedsel in, maar hij weet zelf ook wel dat hij een vreselijke messenwerper is. Bij de trainingen werd hij per slot van rekening continu uitgelachen. T.G haalt zijn laatste bommetje tevoorschijn. Pas als hij de bom beter bekijkt, ziet hij dat er heel onopvallend een paar knopjes en een timer op zitten. Dat heeft hij nog niet eerder opgemerkt. T.G kijkt weer omhoog, en dan valt hem ineens iets op: Tuffie heeft een ondiepe wond bij zijn schouder. Hij weet niet hoe Tuffie eraan komt, maar dan schiet hem ineens een plan te binnen. Het is risicovol, en alles moet precies gaan zoals hij het wil om het te laten slagen, maar als hij niets probeert, derft hij sowieso het onderspit. Hij zet de timer van de bom op drie minuten. Dat moet genoeg zijn. Maar zodra de timer begint met lopen, is er geen weg meer terug, dat weet hij ook wel. Hij kijkt omhoog. Het touw begint al angstaanjagend dun te worden, maar Tuffie heeft niets in de gaten. T.G hangt dicht genoeg bij de afgrond van het plateau om er een los steentje vanaf te pakken. Hij vind er een met een scherpe rand. Perfect. Tot slot pakt hij er ook nog een werpmes bij. Hij hoeft alleen maar recht omhoog te gooien, dus als hij doel wil treffen, hoeft hij niet te kampen met zijn mikprobleem. Hij zal vooral hard moeten gooien. T.G denkt dat alles nu gereed is. Hij zet de timer van de bom aan, en legt hem in een gleuf in de rotswand. Het is nu alles of niets.

Ondertussen ziet Tuffie het touw steeds dunner worden. Hij voelt zich nu al een beetje de winnaar. Nog een krachtige slag, en het touw zal knappen, denkt hij. Voor de zoveelste keer heft hij zijn bijl hoog op. Maar hij weet niet dat dit precies is waar T.G op gehoopt heeft. Dan komt de verrassing: T.G zet zich schrap, en gooit zijn steentje zo hard als hij kan, en raakt Tuffie ergens rond het wondje in zijn schouder. Wederom slaat hij dubbel van de pijn. Hierbij steunt hij op zijn rechterarm. Meteen daarna gooit T.G zijn werpmes omhoog, en voor misschien de tweede keer in zijn leven treft hij doel met een werpmes: hij doorboort Tuffie’s rechterarm. Het bloed spuit eruit, en T.G krijgt zelfs een beetje in zijn gezicht. Nu Tuffie zijn steun kwijt is, valt hij om, en rolt hij van de plateaurand af. Maar, taai als hij is, laat hij dat niet zomaar gebeuren: hij grijpt het touw vast waar T.G ook aan hangt, en T.G zoekt snel steun bij de rotswand om te voorkomen dat Tuffie bovenop hem valt. Dit was niet de bedoeling, het was eigenlijk de bedoeling dat Tuffie zijn bijl zou laten vallen, waardoor hij naar beneden zou moeten komen om met T.G komaf te maken. Dan zou T.G misschien nog een kans maken. Maar nu heeft hij zijn bijl nog bij zich! Tuffie merkt dat hij haast naast T.G is komen te hangen, en wordt direct overvallen door de behoefte om zijn hoofd tegen de rotswand te pletten. Hij kan het niet uitstaan dat T.G hem met zo’n dom gelukje op gelijke hoogte heeft gekregen. Hij moet en zal het nu afmaken.

Met de bijl die hij van T.G heeft afgepakt maakt hij zo’n driftige zwaai, dat T.G net op tijd zijn hoofd weg kan buigen. De bijl schampt langt zijn hoofd, en slaat zo hard tegen de rotswand aan, dat hij erin vast komt te zitten. Wat Tuffie ook probeert, hij krijgt ‘m er niet meer uit. Ondertussen heeft T.G andere plannen: hij trekt zich aan de bijl op. Hij probeert via het touw en de rotswand weer omhoog te klimmen. Maar dat laat Tuffie niet gebeuren: hij slaat T.G tegen de zijkant van zijn hoofd, waardoor hij weer omlaag zakt. T.G probeert nogmaals omhoog te klimmen, maar Tuffie verhindert dat opnieuw. Als T.G wil terugslaan, pakt Tuffie hem bij zijn hals vast, en slaat hij T.G’s hoofd meerdere malen tegen de rotswand. T.G voelt het bloed langzaam langs zijn hoofd stromen, maar kan zich niet verzetten tegen Tuffie sterke greep. In paniek stompt hij Tuffie in zijn maag, en dat blijkt te werken, aangezien Tuffie door de pijn even dubbelslaat. Zo snel als hij kan hijst hij zich op aan de bijl, en wil hij verder omhoog klimmen. Tuffie pakt T.G’s been vast, in de hoop hem weer naar beneden te trekken, maar T.G geeft Tuffie een fikse trap tegen zijn kin, en dat geeft de doorslag: Tuffie zakt nog verder naar beneden, waardoor T.G ongehinderd verder omhoog kan klimmen. Hij kijkt nog even om, en ziet dat Tuffie helemaal aan het uiteinde van het touw hangt, nog maar net 5 meter boven de dodelijke waterstroom, maar hij komt toch vrij snel weer omhoog. T.G begint dus als een razende te klimmen, met zijn handen aan het touw, en met zijn voeten tegen de rotswand, als een bergbeklimmer. Het bloed stroomt langs zijn hoofd, maar hij mag nu niet opgeven. Hij is er bijna. Hij ziet de plateaurand dichterbij komen, en kan het nauwelijks geloven als hij zichzelf weer op het plateau hijst. Tuffie had het touw bijna doormidden gehakt, maar toch heeft zijn plan gewerkt. Hij is veilig. T.G draait zich om, en kijkt omlaag naar Tuffie, die nog steeds haastig omhoog probeert te klimmen. Ondanks het bloed dat uit zijn rechterarm gutst, geeft hij nog steeds alles om te winnen. Tevergeefs, denkt T.G. Er verschijnt een brede grijns op zijn gezicht. Tuffie gaat het toch niet tot de rand halen. ‘Ik zou niet verder klimmen als ik jou was!’ Zegt T.G. Onmiddellijk stopt Tuffie met klimmen. Hij hoort een zacht gepiep uit de rotswand komen. Hij probeert beter te kijken, maar het is al te laat als hij ziet waar het om gaat: op de teller van de bom die T.G heeft geplaatst staan nog maar vijf seconden. T.G beseft dit ook, en zoekt onmiddellijk dekking. ‘Ooh, shit!’ schreeuwt Tuffie uit. In een vlaag van paniek probeert hij te bedenken wat hij nog kan doen, maar hij kan geen kant meer op. Hij laat het touw los, en laat zich naar beneden vallen. Nog voordat Tuffie het water raakt, onploft de bom. De brokstukken vliegen in het rond, en een scherp brokstuk hakt Tuffie’s rechterarm eraf. Hij valt in het woeste water, en wordt hopeloos meegesleurd met de stroming. Met nog maar één arm kan hij zich er niet tegen verzetten.

De explosie laat de hele rotspilaar hevig schudden. Het plateau verliest zijn evenwicht, en zakt scheef, tegen de rand van de vallei (of wat daar van over is) aan. Door de schok verliest ook T.G zijn evenwicht, en dreigt van het plateau af te vallen. Bijna valt hij ook in de verwoestende hel van vloeibaarheid onder hem, maar wonder boven wonder blijft hij met WM’s rugzak aan een uitstekende rots hangen. Het plateau schokt nogmaals hevig als het tegen de valleiwand klapt. T.G doet zijn ogen dicht, en denkt even dat hij het alsnog niet gaat redden. Maar daarna hoort of voelt hij niks meer, en waant zich veilig. Hij klimt weer op het ernstig ontwrichte plateau, maar weet zijn evenwicht te bewaren. Nu het plateau tegen de valleiwand is gezakt, kan hij weer uit de vallei klimmen, mits de rotsen dat toelaten. Gelukkig zit de rotswand vol me gleuven en uitsteeksels, en zet zich af. Zodra hij loskomt van het rotsplateau, stort het hele geval onder hem in. Opnieuw is hij dus net op tijd geweest. Hij klimt redelijk soepel langs de afgrond omhoog, en zwaait zijn benen uiteindelijk over de klifrand heen. T.G kan het haast niet geloven. Heeft hij nu gewonnen? Hij heeft het kanonschot van Tuffie’s dood nog niet gehoord. Zou hij zo’n woeste stroom werkelijk kunnen overleven? Misschien is hij nu wel aan het verdrinken. Misschien is hij ook met zijn rugzak ergens achter blijven hangen. Allemaal onbevestigde scenario’s. Maar zolang het kanonschot niet weerklinkt, kan het allemaal waar zijn. T.G besluit het te gaan onderzoeken. Hij loopt langs de afgebrokkelde vallei mee met de stroming van het water.

Terwijl hij zijn pad met het water mee vervolgd, benut hij de etenswaren die hij in WM’s rugzak heeft gevonden. Het gevecht met Tuffie heeft hem erg uitgeput, dus hij kan wel wat extra energie gebruiken. Vruchten zijn misschien niet erg calorierijk, maar het kan ermee door. Terwijl T.G loopt en eet, valt hem iets op: de chaos die het tropische eiland plotsklaps trof toen hij en Lucoshi zich bij het meer van de Hoorn bevonden, lijkt nagenoeg te zijn opgehouden. Er ontstaan geen nieuwe schuren meer in de grond, de schuren die al eerder ontstaan zijn worden nauwelijks nog groter, er schieten geen steekvlammen meer uit omhoog, de weinige bomen die nog staan vallen niet meer om, en er storten nauwelijks nog hele stukken land in. Ook de lucht is niet langer gehuld in de zwarte, asachtige wolken van eerder, het oppervlak wordt niet langer bestookt met felle bliksemschichten, en het regent niet langer supersized hagelstenen. Misschien komt dat wel omdat de Spelen bijna ten einde zijn, denkt T.G. Maar door die chaos zijn op het laatste moment zeker drie tributen omgekomen. Hij vraagt zich nog altijd af wat de oorzaak ervan was. Hij heeft veel geluk gehad.
T.G heeft gedurende de hele Spelen sowieso veel geluk gehad. Er knaagt een onbehagelijk gevoel aan hem dat hij de Spelen onterecht heeft gewonnen. Er zijn drie momenten geweest waarop T.G de dood recht in de ogen keek. Het eerste moment was dat Para hem bij de rand van het meer dreigde te doden. Hij had bijna een heel stuk vlees uit T.G’s rechterschouder gesneden, wat hem machteloos maakte. Zonder het duivelswater en het geluk dat Lucoshi in de buurt was zou hij het niet overleeft hebben. Het bloed is al gestold door het medicijn, maar wond in zijn schouder zal waarschijnlijk een litteken worden. Het tweede moment was dat Lucoshi hem met dat werpmes in zijn rug raakte. Ook dat zal waarschijnlijk een litteken worden. Als hij iets hoger was geraakt, dan zou het mes zijn long doorboord hebben, en dan zou hij allicht gestikt zijn in zijn eigen bloed. Bovendien zou Lucoshi hem alsnog gedood hebben als Tuffie niet kwam opdagen. Het derde moment was het meest beangstigend: het moment waarop zijn eerdere redder in nood het touw waaraan hij hing dreigde door te hakken. Tijdens zijn worsteling met Tuffie werd zijn hoofd een paar keer tegen de rotswand aangeslagen. Het bloed daarvan druipt nu nog steeds langs de rechterkant van zijn hoofd. Maar hij heeft alles overleeft. En iedere keer heeft hij geluk gehad. Maakt geluk je wel een waardige winnaar? Dan herinnert T.G zich ineens het motto van de Hongerspelen: ‘Mogen de kansen immer in je voordeel zijn’. Dat stelt hem gerust. Geluk is altijd een factor die bepaalt of je wint of niet, denkt T.G. Dat geldt voor alle winnaars.

Inmiddels heeft T.G zijn loopsnelheid versneld tot een drafje. Naarmate de rivier verder stroomt, wordt het water steeds kalmer, en wordt de vallei steeds lager. Uiteindelijk houdt de vallei zelfs helemaal op, en is het water uit de vallei veranderd in een doodgewoon riviertje dat door de jungle (of wat daar van over is) stroomt. Nog steeds geen teken van Tuffie. Hoe zou hij dit in godsnaam overleeft kunnen hebben? Maar dan ziet T.G een rode tint in het inmiddels rustige water: bloed. Even verderop ziet hij iets wat nog veel luguberder is: er drijven losgerukte stukken darm in het water, en hij ziet ook restanten van longen onder het water oppervlak drijven. Zouden die van Tuffie zijn? De gedachte dat hij dan nog steeds leeft laat een rilling over T.G’s rug lopen. Als hij weer vooruit kijkt, krijgt hij het einde van de rivier in zicht: het tropische eiland eindigt hier, en de rivier mondt uit in de zee, helemaal bij de rand van de arena. T.G kan de golven al horen, en rent er naartoe. Eenmaal daar aangekomen ziet hij Tuffie: hij ligt half in de branding en half op het strand, en ligt over een lijk heen, waar hij met een verroest mes in snijdt en vervolgens de ingewanden ervan opeet. De organen die T.G eerder zag zijn dus toch niet van hem. T.G komt dichterbij, en krijgt dan de schok van zijn leven: Tuffie’s rechterarm is eraf, en hij zit helemaal onder de diepe sneeën en schaafwonden. Geen enkel plekje op zijn lichaam lijkt niet bedekt te zijn met bloed, en zijn kleren zijn er zelfs helemaal doorweekt van. Hij kan zich nauwelijks meer bewegen. En toch leeft hij nog steeds. Gierig maar houterig propt hij de ingewanden van het lijk met zijn enige hand in zijn mond. T.G kan het niet aanzien. Hij zal Tuffie uit zijn lijden verlossen. Hij heeft enkel nog maar een boog met één pijl over, maar Tuffie kan toch niks meer terugdoen. Hij pakt zijn pijl en boog, en loopt erop af.

Tuffie merkt T.G pas heel laat op. ‘Dus… je bent achter… me aan gekomen.’. Hij kan bijna niet meer praten. ‘Inderdaad.’ Zegt T.G. ‘Ik vroeg me gewoon af waarom ik geen kanonschot hoorde. Wiens lichaam is dat eigenlijk?’ ‘Dat is… WM… zijn lichaam lag hier… toen ik hier kwam. En geen commentaar op mijn eetgewoontes! Ik wil… gewoon nog één keer… lekker ontbijten.’ Dat vindt T.G eigenlijk wel een grappige uitspraak. Hij kijkt op, en ziet dat de nacht ten einde komt. Boven de zee is het al licht aan het worden. ‘Zozo…’ zegt T.G. ‘En, geniet je een beetje van jouw Watermeloensap met bloedleverworst en rauwe frikadel met een vulling van verteerde etensresten?’ Tuffie grijnst. ‘Ik had gehoopt… dat jij het ook… kon proeven.’ T.G herinnert zich dat hij nog een paar vruchten in WM’s rugzak heeft zitten. Hij gooit ‘m voor Tuffie neer. ‘Als je per se met een volle maag wil sterven, dan mag je ook nog wat van mij hebben.’ Maar Tuffie wijst het af. ‘Dank je… maar ik ben tevreden… met dit.’ T.G snapt niet waarom Tuffie überhaupt nog de wil heeft om te leven met zoveel pijn en verlammingen. Hij spant zijn boog aan, klaar om Tuffie naar het hiernamaals te sturen. ‘Zie je, Tuffie?’ zegt T.G. ‘Ik benut mijn kansen altijd goed. Laat dit een les zijn voor al jouw reïncarnaties, als die bestaan.’ ‘Eigenlijk… wil ik… nog iets extra’s.’ antwoord Tuffie. ‘Wat dan?’ vraagt T.G. Tuffie bereid zich voor op zijn laatste worden. Hij haalt diep adem. ‘Ik wil… een Joods kleed en een pik in mijn reet!’ En dan klinkt er een kanonschot. T.G schrikt even, omdat hij het niet verwachtte. Maar dan ziet hij de waarheid. Tuffie ligt slap over WM’s lijk heen. Hij heeft zijn mes laten vallen, en hij ademt of verroert zich niet meer. De zon is opgekomen, en schijnt op zijn bebloede huid. De macho van district 5 is bezweken aan zijn verwondingen.

T.G kan het niet geloven. Hij deed aanvankelijk mee aan de Hongerspelen omdat hij zijn vriend niet in de steek wilde laten. Maar uiteindelijk heeft hij er de hele tijd alleen voor gestaan, en heeft hij het zelfs verder geschopt dan Raceneus, die eigenlijk veel meer zelfvertrouwen had. Na zijn dood nam T.G zichzelf voor om te winnen in zijn plaats, en dat is hem nu gelukt. Hij hoopt dat Raceneus trots op hem zou zijn. Terwijl T.G het uitjuicht van blijdschap, schiet hij zijn ene pijl de lucht in. De pijl belandt in Tuffie’s hals, maar daar besteedt T.G geen aandacht aan. Tegen al zijn verwachtingen in heeft hij het overleeft, en heeft hij zelfs vier kills gemaakt. Hij wacht op het moment dat door de luidsprekers bij de Hoorn zijn overwinning wordt omgeroepen. Maar dan beseft T.G dat die luidsprekers er niet meer zijn, en dat maakt T.G een beetje onzeker. Zou het Kapitool nou echt zo ver gaan om zijn eigen materialen te vernietigen? Zo ja, zouden alle camera’s dan ook weg zijn? Het halve eiland is immers opgeblazen. Dan hebben de mensen bij het Kapitool natuurlijk niets vernomen van T.G’s overwinning, en dan zou hij voor eeuwig in deze tropische hel vastzitten. Even raakt hij in paniek. Maar dan ziet hij boven de zee een van de vliegtoestellen van het Kapitool vliegen, die snel op hem af komt. Opgelucht haalt T.G adem. Het toestel landt een einde bij hem vandaan op het strand, en President Snow stapt uit. T.G is verbaasd. Is de leider van het Kapitool persoonlijk naar hem toegekomen om hem te feliciteren? Maar hij heeft slechter nieuws: hij vertelt dat Tosti, een van de tributen uit district 11, helemaal aan het begin van de Spelen uit de arena heeft weten te ontsnappen via de lift, en met een terroristische aanslag het hele Kapitool heeft vernietigd. ‘De situatie is ernstig.’ Zegt hij. ‘Bijna al ons personeel en ons kapitaal is omgekomen of vernietigd. De schade is moeilijk te herstellen.’ Nu begrijpt T.G waarom op het eiland de chaos ineens uitbrak. Hij zou nooit verwacht hebben dat een van de tributen tot zoiets gewaagds in staat zou zijn. Hij lacht subtiel, maar dan ziet hij Snow’s achterdochtige blik en houdt zich snel stil. Snow gebaart T.G om in het vliegtoestel te stappen. ‘Kom maar mee.’ Zegt hij. Triomfantelijk stapt T.G naar binnen. Snow feliciteerde hem niet eens met zijn overwinning. Hij zou ook niet anders verwachten van die vuile sadist. Maar dat kan hem niets meer schelen. De hoofdzaak voor hem is dat hij weer naar huis mag.

Laatst aangepast door T.G op wo 24 okt 2012, 21:54; in totaal 4 keer bewerkt

Profiel bekijken

149 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 24 okt 2012, 20:24

Sushi

GameDonut
wow dat is lang.

Profiel bekijken

150 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 24 okt 2012, 20:34

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Wow, idd zeer lang. Heb nu even niet de tijd, maar ga er morgen zeker eens voor zitten happy

151 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op wo 24 okt 2012, 21:14

Gast

Gast
TL;DR. Nee; geintje. Het bevatte joden, kannibalisme, interne organen, missende ledenmaten en 1keer het woord Para.

Ik ben tevreden.

152 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op do 25 okt 2012, 09:04

Prins Para Vanilla

Broosje2 Broosje2

Toch eventjes 1 klein puntje. Niet om te zeiken, het viel me gewoon op. Aan het begin van de Hongerspelen is T.g. 2 keer bijna vermoord door Timtamtom. Hoort dat niet ook bij de bijna-doodservaringen?
Verder een geweldig verhaal, en Tuffie's laatste woorden zijn leuk Razz

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum: