Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 11]

1 De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op do 06 sep 2012, 21:00

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Welkom bij de 2e Toadplaza Hongerspelen.

Hier de regels:
Para schreef:De Toadplaza Hongerspelen is basically een doorschrijfverhaal. Dat wil zeggen dat mensen om de beurt een stukje van dit verhaal schrijven. Het verhaal gaat over 24 personages die meedoen aan de Hongerspelen, oftewel: ze moeten elkaar vermoorden totdat er nog maar 1 over is. Hoe lang je verhaaltje is maakt neit uit, maar je wordt beperkt in je inhoud. In je verhaaltje mag slechts 1 grote gebeurtenis plaatsvinden, dat wil zeggen:
-De dood van 1 personage
-1 bondgenootschap wordt gevormd
-1 wapen wordt verkregen/kwijt geraakt
Daarnaast moet ieder verhaaltje eindigen met een cliffhanger, waarna de volgende persoon verdergaat waar jou verhaal ophield. Dit is dus bijvoorbeeld:
Persoon 1
...Plots hoorde Para een geluid achter zich.
Persoon 2
Hij draaide zich om en zag dat Wm kwam aanrijden op een mooie pony....
Alleen dan iets wat wél ergens op slaat.

Het feit dat ik ara ben, betekend niet dat Para in mijn verhaaltje moet voorkomen. Ik mag gewoon omschrijven hoe Tuffie vermoord wordt door SM64 zonder dat 1 van de 2 daar iets aan kan doen.

Ik, als spelleider, zal zelf geen stukken verhaal posten, maar kan wel af en toe het spel een nieuwe wending geven. Dit kan bijv. betekenen dat ik er een nieuw personage bij gooi, of juist iemand vermoord, maar ik kan bijvoorbeeld ook een bepaald doel aan een bepaald personage geven. Het is vervolgens aan jullie om dit in het verhaal te verwerken.

Nog een kleine verandering in de regels: Ik maak uit of er spullen van sponsors komen.

Deze keer zijn wij de tributen niet, maar deze keer andere tributen en we zetten hun district erbij, dit kan leuk gebruikt worden tijdens de spelen.

Jullie moeten helpen met de namen bedenken, anders doe ik het allemaal, dat is ook nit leuk ^.^De top 24 )Dobbelsteen niet mee gerekend) meeste berichtplaatsers van Toadplaza!
Olivier
Tuffie
Lucoshi
Raceneus
T.g
Timtamtom
Hitomi
Tosti
Hiawatha
Para
Fisico
Christopherz
Lennard
Sushi
Adje
UltimateNintendoFan
Super Mariofan 64
Bandaka
Yoshi super-fan
Roosjuh99
thebowserjr
Rinus999
Koopalingsfan
Super Toad Noki Fan

Jullie moeten zelf maar wat gaan vogelen met de Districten, als je wilt. Als jullie dat willen, maak ik wel een lijstje.

Laatst aangepast door Lucoshi op vr 21 sep 2012, 23:35; in totaal 6 keer bewerkt

Profiel bekijken

2 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op do 06 sep 2012, 21:01

Gast

Gast
Regenboog kip neger.

3 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op do 06 sep 2012, 21:02

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Weet je wat? Ik bedenk ze wel

Profiel bekijken

4 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op do 06 sep 2012, 21:02

Gast

Gast
Ja, dat zou ik ook zeggen na mijn reactie.

5 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op do 06 sep 2012, 21:05

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Ja ik denk het wel.

Doet de winnar van het vorige potje (ik dus) ook weer mee zoals in het boek zeg maar?

Profiel bekijken http://google.nl

6 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op do 06 sep 2012, 21:11

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Nee.

De namen staan er, jullie snappen het, dus...

Het is een Tropisch eiland, met een meer in het midden met de Hoorn des Overvloeds op een eilandje. Kun je zwemmen? Gelukshebber die je bent. Het Tropische Eiland er omheen bevat onder andere: Onbekende dieren, vleesetende planten, het is ongelovelijk heet, er hangt een hangbrug over een ravijn en er staat een klein huisje boven op een berg. Succes

VROLIJKE HONGER SPELEN

EN MOGEN DE KANSEN IMMER IN JE VOORDEEL ZIJN!!

Profiel bekijken

7 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op do 06 sep 2012, 21:29

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
De minuut is voorbij. Marty springt direct in het water en begint te zwemmen richting de hoorn des overvloeds. Hij ziet om zich heen nog meer tributen op de hoorn af zwemmen. Hij klimt het eilandje op, en loopt rechtstreeks naar het wapen dat hij vanaf zijn startpositie had gezien: een schitterende boog, en een pijlenkoker. Op dat moment wordt hij vastgepakt bij zijn schouder. Het is Peter, de tribuut van district 5. Hij heeft een sabel in zijn hand en staat op het punt deze door Marty heen te steken, als hij ineens dood neer valt. David, de mannelijke tribuut uit district 12, heeft een mes naar Peter geworpen, dat hem in zijn nek raakte en zijn luchtpijp doorboorde. Marty pakt de sabel van Peter, het werpmes van David en springt weer het water in. Hij zwemt zo snel als hij kan richting het vaste land, en kijkt niet meer achterom, waar het bloedbad door gaat...

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

8 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 10 sep 2012, 16:36

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
^
Telt niet mee, want we zijn opnieuw begonnen met:

De 24 (min Dobbelsteen) meeste berichtenplaatsers op Toadplaza zijn een arena in getrokken.

Dus opnieuw:

VROLIJKE HONGER SPELEN

EN MOGEN DE KANSEN IMMER IN JE VOORDEEL ZIJN!!

Profiel bekijken

9 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 10 sep 2012, 17:23

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Lucoshi, misschien is het leuk om van elk district een jongen en een meisje te nemen, en dat dan TP'ers te maken. Iets van:

District 1:
-Watermeloentje
-Roosjuh99

District 2:
-Tuffie
-Hitomi

District 3:
-Hiawatha
-Selletje

District 4:
-Para
-Tosti

District 5:
-Oshi
-Lazerstraal

District 6:
-Fisico
-Fisico 2

Enz. Vul het dan maar zelf in.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

10 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 10 sep 2012, 17:29

Prins Para Vanilla

We hebben daarvoor niet genoeg vrouwen. En ik vind het zo wel eerlijk: de 24 meest plaatsende leden uit de geschiedenis van TP erin. Je kunt wel heel geforceerd opzoek naar 12 vrouwelijke personages en ondertussen een shitload aan mannelijke personages eruit knikkeren, maar wat is daarvan de meerwaarde? Ik zeg: gewoon spelen nu. Als de lijst je niet bevalt, organiseer je zelf de volgende maar.

11 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 10 sep 2012, 17:31

Olivier Vanilla

oke

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

12 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op ma 10 sep 2012, 19:02

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
District 4:
-Para
-Tosti

:\

13 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 11 sep 2012, 10:22

Prins Para Vanilla

De minuut is voorbij. Para springt direct in het water en begint te zwemmen richting de hoorn des overvloeds. Hij ziet om zich heen nog meer tributen op de hoorn af zwemmen. Hij klimt het eilandje op, en loopt rechtstreeks naar het wapen dat hij vanaf zijn startpositie had gezien: een schitterende boog, en een pijlenkoker. Op dat moment wordt hij vastgepakt bij zijn schouder. Het is Sushi, de tribuut van district 5. Hij heeft een sabel in zijn hand en staat op het punt deze door Para heen te steken, als hij ineens dood neer valt. Olivier, de mannelijke tribuut uit district 1, heeft een mes naar Sushi geworpen, dat hem in zijn nek raakte en zijn luchtpijp doorboorde. Para pakt de sabel van Sushi, het werpmes van Olivier en springt weer het water in. Hij zwemt zo snel als hij kan richting het vaste land, en kijkt niet meer achterom, waar het bloedbad door gaat...

Halo

Laatst aangepast door Para op di 11 sep 2012, 22:07; in totaal 1 keer bewerkt

14 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 11 sep 2012, 15:29

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Voordat ook maar iemand ongeschonden de Hoorn des Overvloeds kan verlaten, is de chaos al uitgebroken. Bovenop het eiland klinkt geklingel van zwaarden, bijlen en schilden, en in het water zijn al een aantal bloedsporen zichtbaar. T.G van district 8 bereikt het eiland als een van de laatsten. Dat komt omdat iets of iemand hem in het water probeerde te verdrinken. Toen voelde hij dat er iets om zijn been wikkelde en hem naar beneden trok, maar wist zich gelukkig weer te bevrijden. Wie of wat het ook was, hij moest nu verder. Maar T.G durft niet tussen het geweld bij de Hoorn des Overvloeds door te lopen. Dan wordt hij zelf ook slachtoffer... opeens ziet hij in het licht van de felle zon een gedaante van de heuvel afspringen. Hij rolt van de heuvel af, en komt bij T.G terecht. Pas dan ziet hij dat het SMF 64 van district 12 is. Iemand had een pijl in zijn rug geschoten, en hij lijkt dood. Hij heeft wel een aantal materialen bij zich: een bijl, een lang touw, en een paar kleine bommen. Het is niet veel, maar hoe dan ook beter dan niets. T.G pakt alles van SMF 64 af, en neemt voor de zekerheid ook de pijl die in zijn rug stak mee. Je weet maar nooit, denkt hij. Plotseling ziet hij een boogschutter bovenaan de heuvel verschijnen. Door de zon kan T.G niet zien wie het is, maar hij ziet wel dat hij zijn boog aanspant, en dus maakt hij dat hij wegkomt. Hij zwemt met al zijn spullen snel terug naar het woud, en kijkt om. Niemand zwemt dezelfde kant op of komt hem achterna. Mooi zo. Nu moet hij ergens een schuilplaats zien te vinden.

Profiel bekijken

15 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 2 op di 11 sep 2012, 19:12

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
an de chaos bij de Hoorn des Overvloeds ging Tosti niet meedoen. Veel te gevaarlijk. Hij had dan weliswaar geen wapens of eten, maar hij had een ander plan. En als dat lukte, dan zou hij vrij zijn. Hij had namelijk als "aandenken" aan thuis een klein vermomd technisch gereedschapje. Het zag eruit als een ketting, maar je kon hem uit elkaar halen en gebruiken als gereedschap. Om de lift te hacken. Dit plan hadden ze thuis tot in den eeuwigheid geoefend. Via corrupte mensen uit het Capitool hadden ze heel wat info over de mechanica van de liften en de andere dingen. Ook hadden ze een aantal plattegronden. Daarom hadden ze dit gebouwd. Hiermee kon je, als je een beetje technisch was, met enige moeite wel weer naar boven komen. Moeilijker was de rest van het plan. De bewakingscamera's zouden het op een gegeven moment wel zien. Maar dat was van latere zorg. Tosti was mechanisch ingesteld, en al na een paar minuten had hij een kleine doorbraak. Toen hoorde hij een grote plof. Een dode deelnemer die in het water neerkwam. Met een rugzak die naar Tosti toe dreef. Dat kon nog handig wezen, dacht Tosti en hij pakte de rugzak. Nu kwam het moeilijke stuk. Eerst moest hij op het juiste moment de lift activeren. Dan moest hij zo snel mogelijk ontsnappen en proberen niet gezien te worden. Tosti haalde diep adem en knipte een draad door. De lift zoefde omhoog.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 11]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum: