Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 5 van 7]

61 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 05 sep 2012, 20:55

De gebruiker 'Lucoshi' heeft de volgende actie uitgevoerd: Dobbelstenen Gooien

'Dobbelsteen' : 3

Profiel bekijken

62 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 05 sep 2012, 20:55

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Shit...

Profiel bekijken

63 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 05 sep 2012, 21:06

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tosti wist dat er nog een deelnemer over was. Ook waar hij was en wie het was. Hij wist dat zijn pijlen bijna op waren. Hij wist veel, maar niet hoe hij moest winnen. Dit zou zwaar worden. Hij was nog helemaal moe van het gevecht, maar hij kon hier niet langer blijven staan. Hij had geen eten. of drinken. de enige mogelijkheid om heieruit te komen was om oshi te vermoorden. En snel, anders was hij te verzwakt. De kansen waren gelijk. Hij moest gewoon alles geven wat hij had. Als het te weinig was was het over. Maar hij moest winnen. Het moest. Hij zou Oshi vermoorden.

Profiel bekijken http://google.nl

64 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 05 sep 2012, 21:06

De gebruiker 'Tosti' heeft de volgende actie uitgevoerd: Dobbelstenen Gooien

'Dobbelsteen' : 6

Profiel bekijken

65 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 05 sep 2012, 21:06

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Gefeliciteerd

Profiel bekijken

66 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 05 sep 2012, 21:07

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Tosti mag het einde schrijven! Jeuj

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

67 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 05 sep 2012, 21:07

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Oke dat doe ik dan morgen happy

68 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 05 sep 2012, 21:07

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
GG

Profiel bekijken

69 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 05 sep 2012, 21:45

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Gaan we hierna opnieuw beginnen? Dit spel lijkt me eigenlijk best leuk. Ik had dit topic wel eerder gezien, maar toen was het nog inactief, en dacht dat het zo zou blijven, dus keek ik er niet meer naar om (helaas) Razz .

Profiel bekijken

70 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 05 sep 2012, 22:47

Prins Para Vanilla

Wat mij betreft komt er zeer zeker nog een keer zoiets. Dat het inactief was klopt inderdaad, en ik heb geen idee waarom want dit lijkt me toch een boeiender spel dan Post en er gebeurd soms wat, maar goed Razz

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

71 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 06 sep 2012, 08:19

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tosti kwam in de buurt van Oshi's boom. Hij had hem al lang gezien, maar had het te druk met Nickmariourbanus. Dit zou het ultieme gevecht worden. Misschien kreeg hij nog hulp van de kijkers. Misschien, maar meestal laten ze de tributen gewoon vechten tot de dood.
Tosti had nog drie pijlen over. Hij moest er voorzichtig mee zijn. Hij wist dat Oshi ook een boog had. Hij zag hem niet momenteel. Bleef hij gewoon afwachten? Hij leek te zelfverzekerd... Tosti richtte een pijl en schoot toen. Het was een goed gemikt schot en kwam dus ook recht op Oshi af. Hij raakte hem en... bleef hangen. Hoe kon dat? Vast door een of ander harnas uit de rugzakken die hij had gejat... Shit, nu werd het een stuk lastiger. Hij kon nu niet op Oshi richtten. Hij moest dus de pijlenkoker van zijn rug schieten. Dan kon hij immers niet meer op Tosti schieten. Tosti richtte zorgvuldig en schoot. Meteen na het schot wist hij dat het mis was. Het scheelde niet veel, maar de pijlenkoker bleef hangen. Hij zag dat oshi nu ook zijn boog pakte. Hij moest snel zijn... Voor hij het besefte was de laatste pijl onderweg. Raak. Racht door de riem van de pijlenkoker. De pijlenkoker viel kletterend op de grond. Tosti grijnsde. Dit ging in ieder geval wel goed

Oshi zag Tosti aankomen. Met een boog. Dat zou weinig tegen hem uithalen. Hij had namelijk een harnas gevonden in een van de vier rugzakken. Maar dat geheim zou hij niet prijsgeven. Laat hem eerst maar zijn pijlenvoorraad op hem leegschieten. Hij voelde de eerste pijl voordat hij hem zag. Een tinteling in zijn borst, meer niet. Oshi vreesde dat zijn plannetje niet ging lukken,. Tosti was niet voor niets de enig overgebleven deelnemer. Hij zag hem nog een keer schieten. Waarop? Vroeg Oshi zich af. Deze was mis. Oshi pakt nu ook zijn eigen boog. Misschien ging dit nog makkelijker worden dan gedacht... Net toen hij een pijl wilde pakken sneed de laatste pijl van Tosti door de riem van zijn pijlenkoker. Nee! Dit kon niet waar zijn! Nu moest hij wel de boom uit om te winnen... Alhoewel, hij kon hier toch ook rustig afwachten. Tosti kon hem niet meer uit de boom schieten. Maar misschien had hij nog speren. Speer. Waarom had hij haar niet in leven gelaten? Ze kwamen uit hetzelfde district... Nee. Niet aan denken. Niet nu. Concentreer je op Tosti. Tosti had geen nachtkijker, dacht hij. Dus dan kon hij hem 's nachts aanvallen. Misshcine was het toch in zijn voordeel, de boom. Toen rook hij wat.

Tosti zag dat de pijl zijn doel raakte. Zag Oshi boos worden. Zo, nu was het tenminste gelijk. Alhoewel, Oshi zou daar natuurlijk blijven zitten. En eruit krijgen werd lastig. Als hij zou klimmen zou hij niet kunnen aanvallen. Toen kwam er een idee bij hem op. Hij snuffelde eens bij de verlaten Hoorn. Misschien lag het daar. Niemand zou er aan denken het mee te nemen. Ja, daar! Een luxe aansteker uit het Capitool! Takken lagen hier zat. Bladeren ook. Na een aardige construcite hebben gemaakt stak hij het in brand. Probeer nu maar eens in je boompje te blijven, Oshi......

Oshi rook het snel. Rook. Overal om hem heen. Wat was die Tosti toch een klootzak... Nu moest hij wel de boom uit komen. EN zijn spullen kon hij niet meenemen. Het vuur likte al aan de takken. Zonder aarzelen sprong hij uit de boom met een rugzak vol wapens. Hij lande goed. Nu zou het gevecht beginnen. Hij pakte zijn zwaard.

Tosti zag Oshi springen. Misschien bezeerde hij zich wel.... Dat zou gunstig zijn. Maar nee, hij sprong gewoon weer op. Nu moest hij wel. Hij kon het niet langer uitstellen. Hij pakte zijn zwaard en bijl, stopte zijn messen ion zijn zak en rende op Oshi af. Het gevecht zou beginnen. Met alleen het licht van het vuur zouden ze elkaar vermoorden. Tosti hief zijn bijl en sloeg.

Tosti rende op hem af. Oshi moest snel zijn wapens pakken. Zwaard, mesen en een speer. Speer. Nee, niet nu. Tosti hief zijn bijl hal. Instinctmatig hief Oshi zijn zwaard op en pareerde de slag. Hij pakte zijn speer en wierp hem op Tosti. Meteen raak. Nou ja, ongeveer. Hij schapmte zijn heup. Dat was een mazzeltje. Hij had helemaal niet gemikt. Maar meteen daarop wierp Tosti zijn messen op hem af. Hij moest moeite doen ze te ontwijken. Ze waren echt goed gegooid. De zesde trof doel. En hard ook. Midden in zijn linkerarm zat een mes. Tot op het bot had hij zijn arm opengereten. Maar met alleen rechts kon hij ook vechten. Hij wierp drie messen. Deze plotselinge aanval had Tosti niet verwacht en ook een van deze trof doel. In zijn schouder. Die zou pijn doen, dacht Oshi. Met opgeheven zwaard kwam hij op hem af.

Tosti voelde de pijn goed. Een mes had hem geraakt. Hoe kan dat? Oshi zou verzwakt moeten zijn. Maarja, dat harnas hè. Hij kwam nu alweer op hem af. Moeiteloos pareerde hij Oshi's slagen, maar ze waren harder dan ze moesten zijn. Hoe kon dit? Hij had zijn gedachten even af aten dwalen. Daardoor kon Oshi nog ene keer toestoten. Dit keer in zijn zij. Dit ging niet goed. Tosti viel op de grond. Zou dit zijn dood worden?

Oshi zag dat hij Tosti nog een keer geraakt had. Tosti viel op de grond. Hij was bijna weerloos. Oshi hief zijn zwaard voor de genadeklap toen hij Tosti hoorde praten. Hij praatte tegen hem.

Tosti had nog een plan. Als dat mislukte... Dan was hij dood. Simpel. Hij lag op zijn rug in het gras. Het rode gras. Hij opende zijn mond en de woorden kwamen er krakerig uit: "Je kunt me nu vermoorden. Ik ben weerloos. Net zoals Roosjuh toen." Die woorden troffen doel. Oshi verstijfde. "Ja, ik heb het ook gezien. Je was niet de enige. Blijkbaar vond je haar toch niet echt aardig he? Anders zou je haar niet zo koelbloedig vermoorden. Ze was weerloos. Eigenlijk best laf, vind je niet?" Ook deze woorden troffen doel. Oshi kon niks meer uitbrengen. "Het was met een speer, dat weet ik nog. Toevallig dezelfde speer als die je nu net op mij gegooid hebt? Heb je gewoon de speer uit haar lijf gerukt en verder gegaan?" Dit was zijn kans. Oshi dacht nu niet meer aan hem. Hij pakte zijn zwaard en met zijn laatste krachten boorde hij het in het enige onbeschermde deel van Oshi; zijn hals. Het zwaard kwam er aan de andere kant weer uit en Tosti wist dat de sttrijd gestreden was. Hij had gewonnen!

72 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 06 sep 2012, 13:54

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Para schreef:Wat mij betreft komt er zeer zeker nog een keer zoiets. Dat het inactief was klopt inderdaad, en ik heb geen idee waarom want dit lijkt me toch een boeiender spel dan Post en er gebeurd soms wat, maar goed Razz
Ja, daarom, dan kunnen er de volgende keer misschien meer mensen meedoen als ze dat willen.

Maar trouwens, wat moet ik me eigenlijk bij de mulitant voorstellen Laughing ?

Profiel bekijken

73 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 06 sep 2012, 15:46

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Tosti schreef:Tosti had nog een plan. Als dat mislukte... Dan was hij dood. Simpel. Hij lag op zijn rug in het gras. Het rode gras. Hij opende zijn mond en de woorden kwamen er krakerig uit: "Je kunt me nu vermoorden. Ik ben weerloos. Net zoals Roosjuh toen." Die woorden troffen doel. Oshi verstijfde. "Ja, ik heb het ook gezien. Je was niet de enige. Blijkbaar vond je haar toch niet echt aardig he? Anders zou je haar niet zo koelbloedig vermoorden. Ze was weerloos. Eigenlijk best laf, vind je niet?" Ook deze woorden troffen doel. Oshi kon niks meer uitbrengen. "Het was met een speer, dat weet ik nog. Toevallig dezelfde speer als die je nu net op mij gegooid hebt? Heb je gewoon de speer uit haar lijf gerukt en verder gegaan?" Dit was zijn kans. Oshi dacht nu niet meer aan hem. Hij pakte zijn zwaard en met zijn laatste krachten boorde hij het in het enige onbeschermde deel van Oshi; zijn hals. Het zwaard kwam er aan de andere kant weer uit en Tosti wist dat de sttrijd gestreden was. Hij had gewonnen!

Wat ben jij een klootzak zeg...

Profiel bekijken

74 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 06 sep 2012, 15:47

Gast

Gast
Tosti schreef:Tosti kwam in de buurt van Oshi's boom. Hij had hem al lang gezien, maar had het te druk met Nickmariourbanus. Dit zou het ultieme gevecht worden. Misschien kreeg hij nog hulp van de kijkers. Misschien, maar meestal laten ze de tributen gewoon vechten tot de dood.
Tosti had nog drie pijlen over. Hij moest er voorzichtig mee zijn. Hij wist dat Oshi ook een boog had. Hij zag hem niet momenteel. Bleef hij gewoon afwachten? Hij leek te zelfverzekerd... Tosti richtte een pijl en schoot toen. Het was een goed gemikt schot en kwam dus ook recht op Oshi af. Hij raakte hem en... bleef hangen. Hoe kon dat? Vast door een of ander harnas uit de rugzakken die hij had gejat... Shit, nu werd het een stuk lastiger. Hij kon nu niet op Oshi richtten. Hij moest dus de pijlenkoker van zijn rug schieten. Dan kon hij immers niet meer op Tosti schieten. Tosti richtte zorgvuldig en schoot. Meteen na het schot wist hij dat het mis was. Het scheelde niet veel, maar de pijlenkoker bleef hangen. Hij zag dat oshi nu ook zijn boog pakte. Hij moest snel zijn... Voor hij het besefte was de laatste pijl onderweg. Raak. Racht door de riem van de pijlenkoker. De pijlenkoker viel kletterend op de grond. Tosti grijnsde. Dit ging in ieder geval wel goed

Oshi zag Tosti aankomen. Met een boog. Dat zou weinig tegen hem uithalen. Hij had namelijk een harnas gevonden in een van de vier rugzakken. Maar dat geheim zou hij niet prijsgeven. Laat hem eerst maar zijn pijlenvoorraad op hem leegschieten. Hij voelde de eerste pijl voordat hij hem zag. Een tinteling in zijn borst, meer niet. Oshi vreesde dat zijn plannetje niet ging lukken,. Tosti was niet voor niets de enig overgebleven deelnemer. Hij zag hem nog een keer schieten. Waarop? Vroeg Oshi zich af. Deze was mis. Oshi pakt nu ook zijn eigen boog. Misschien ging dit nog makkelijker worden dan gedacht... Net toen hij een pijl wilde pakken sneed de laatste pijl van Tosti door de riem van zijn pijlenkoker. Nee! Dit kon niet waar zijn! Nu moest hij wel de boom uit om te winnen... Alhoewel, hij kon hier toch ook rustig afwachten. Tosti kon hem niet meer uit de boom schieten. Maar misschien had hij nog speren. Speer. Waarom had hij haar niet in leven gelaten? Ze kwamen uit hetzelfde district... Nee. Niet aan denken. Niet nu. Concentreer je op Tosti. Tosti had geen nachtkijker, dacht hij. Dus dan kon hij hem 's nachts aanvallen. Misshcine was het toch in zijn voordeel, de boom. Toen rook hij wat.

Tosti zag dat de pijl zijn doel raakte. Zag Oshi boos worden. Zo, nu was het tenminste gelijk. Alhoewel, Oshi zou daar natuurlijk blijven zitten. En eruit krijgen werd lastig. Als hij zou klimmen zou hij niet kunnen aanvallen. Toen kwam er een idee bij hem op. Hij snuffelde eens bij de verlaten Hoorn. Misschien lag het daar. Niemand zou er aan denken het mee te nemen. Ja, daar! Een luxe aansteker uit het Capitool! Takken lagen hier zat. Bladeren ook. Na een aardige construcite hebben gemaakt stak hij het in brand. Probeer nu maar eens in je boompje te blijven, Oshi......

Oshi rook het snel. Rook. Overal om hem heen. Wat was die Tosti toch een klootzak... Nu moest hij wel de boom uit komen. EN zijn spullen kon hij niet meenemen. Het vuur likte al aan de takken. Zonder aarzelen sprong hij uit de boom met een rugzak vol wapens. Hij lande goed. Nu zou het gevecht beginnen. Hij pakte zijn zwaard.

Tosti zag Oshi springen. Misschien bezeerde hij zich wel.... Dat zou gunstig zijn. Maar nee, hij sprong gewoon weer op. Nu moest hij wel. Hij kon het niet langer uitstellen. Hij pakte zijn zwaard en bijl, stopte zijn messen ion zijn zak en rende op Oshi af. Het gevecht zou beginnen. Met alleen het licht van het vuur zouden ze elkaar vermoorden. Tosti hief zijn bijl en sloeg.

Tosti rende op hem af. Oshi moest snel zijn wapens pakken. Zwaard, mesen en een speer. Speer. Nee, niet nu. Tosti hief zijn bijl hal. Instinctmatig hief Oshi zijn zwaard op en pareerde de slag. Hij pakte zijn speer en wierp hem op Tosti. Meteen raak. Nou ja, ongeveer. Hij schapmte zijn heup. Dat was een mazzeltje. Hij had helemaal niet gemikt. Maar meteen daarop wierp Tosti zijn messen op hem af. Hij moest moeite doen ze te ontwijken. Ze waren echt goed gegooid. De zesde trof doel. En hard ook. Midden in zijn linkerarm zat een mes. Tot op het bot had hij zijn arm opengereten. Maar met alleen rechts kon hij ook vechten. Hij wierp drie messen. Deze plotselinge aanval had Tosti niet verwacht en ook een van deze trof doel. In zijn schouder. Die zou pijn doen, dacht Oshi. Met opgeheven zwaard kwam hij op hem af.

Tosti voelde de pijn goed. Een mes had hem geraakt. Hoe kan dat? Oshi zou verzwakt moeten zijn. Maarja, dat harnas hè. Hij kwam nu alweer op hem af. Moeiteloos pareerde hij Oshi's slagen, maar ze waren harder dan ze moesten zijn. Hoe kon dit? Hij had zijn gedachten even af aten dwalen. Daardoor kon Oshi nog ene keer toestoten. Dit keer in zijn zij. Dit ging niet goed. Tosti viel op de grond. Zou dit zijn dood worden?

Oshi zag dat hij Tosti nog een keer geraakt had. Tosti viel op de grond. Hij was bijna weerloos. Oshi hief zijn zwaard voor de genadeklap toen hij Tosti hoorde praten. Hij praatte tegen hem.

Tosti had nog een plan. Als dat mislukte... Dan was hij dood. Simpel. Hij lag op zijn rug in het gras. Het rode gras. Hij opende zijn mond en de woorden kwamen er krakerig uit: "Je kunt me nu vermoorden. Ik ben weerloos. Net zoals Roosjuh toen." Die woorden troffen doel. Oshi verstijfde. "Ja, ik heb het ook gezien. Je was niet de enige. Blijkbaar vond je haar toch niet echt aardig he? Anders zou je haar niet zo koelbloedig vermoorden. Ze was weerloos. Eigenlijk best laf, vind je niet?" Ook deze woorden troffen doel. Oshi kon niks meer uitbrengen. "Het was met een speer, dat weet ik nog. Toevallig dezelfde speer als die je nu net op mij gegooid hebt? Heb je gewoon de speer uit haar lijf gerukt en verder gegaan?" Dit was zijn kans. Oshi dacht nu niet meer aan hem. Hij pakte zijn zwaard en met zijn laatste krachten boorde hij het in het enige onbeschermde deel van Oshi; zijn hals. Het zwaard kwam er aan de andere kant weer uit en Tosti wist dat de sttrijd gestreden was. Hij had gewonnen!

Misschien*
Constructie*
Messen*
Schampte*
Strijd*

Grammarnazi powers.

75 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 06 sep 2012, 18:55

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Nog een potje?

Ik ben wel Spelmaker...

Profiel bekijken

76 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 06 sep 2012, 19:40

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Dat zou ik wel leuk vinden, maar betekent de spelmaker zijn dat je zelf niet mee kunt doen?

Profiel bekijken

77 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 06 sep 2012, 19:44

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Uhum, ik wil zelf ook best mee doen, maar ik vind het te leuk om niet door te laten gaan, dus ben ik ook wel berijd om me op te offeren.

En jijzelf doet wel mee, maar je mag zelf niets posten, dat moeten andere over jou doen. Dit geld tenzij jullie het niet met ons willen doen maar met personages die we zelf bedenken, wat me ook best leuk lijkt trouwens.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: