Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 7]

16 Re: De Toadplaza Hongerspelen op di 21 aug 2012, 11:10

Ja! Neutral

Gewoon iemand anders.

Profiel bekijken

17 Re: De Toadplaza Hongerspelen op di 21 aug 2012, 11:11

Gast

Gast
Waarom heet het de hongerspelen als niemand honger heeft?

18 Re: De Toadplaza Hongerspelen op di 21 aug 2012, 11:13

Hans heeft altijd honger volgens mij

Profiel bekijken

19 Re: De Toadplaza Hongerspelen op di 21 aug 2012, 12:25

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
OKE STARTEN IEDEREEN AAN DIT SPEL HANS DE STRUISVOGEL IS ULYSSES

Het is nu dus nog de training en ik heb een bondgenootschap gevormd met Marina

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

20 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 22 aug 2012, 14:34

Je verhaal moet eindigen met een Cliffhanger, WM. Wink

OT: Super Mariofan 64 liep langs een wapenhandelaar in een dorpje. Daar kocht hij een pijl en boog. Vervolgens vervolgde hij zijn queeste door een donker woud. Plots hoorde hij een gerucht achter zich...

Profiel bekijken

21 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 22 aug 2012, 15:08

Olivier Vanilla

SMF64! KEN JE DIT verpara SPEL WEL!

Ok, we beginnen vanaf nu:

De Hunger Games gaan starten! UNF rent te snel van zijn plaat af en wordt opgeblazen. De eerste is dood! Nu konden de Hunger Games echt starten, GO!...

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

22 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 22 aug 2012, 16:55

Sushi

GameDonut
Goomuin had te veel honger, en toevallig stond daar Adje die hem een koekje gaf. Helaas zat er vergif in. Nog iemand dood!

Profiel bekijken

23 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 22 aug 2012, 20:27

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
JSS sprinte meteen weg nadat hij dacht te weten dat er 1 minuut vorobij was. Nadat hij zijn ogen had geopend wist hij dat hij een fout had gemaakt. Hij was nooit zo'n goede renner. En veel te veel mensen haalden hem al in. De wapens waren nog veel te ver, hij zou het nooit halen... Hij moest echt even op adem komen.. Net toen hij dat had bedacht, struikelde hij voorover het water in. In paniek probeerder hij snel op te staan en weg te rennen, maar het was te laat. Door de klap voorover zag hij Sander Koopa niet op hem afkomen. Die verschrikkelijke Sander Koops. Hij had blijkbaar een bijl gezien en hem snel meegegrist. JSS voelde de klap hard neerkomen. Te hard. Toch voelde hij het nauwelijks. Hij zag zijn bloed door het water kolkken, en voelde dat Sander Koopa maar op hem bleef inhakken, maar gek genoeg voelde hij het steeds minder. Tot zijn schok besefte hij dat hij doodging. Hier had hij nooit over nagedacht, hoe het zou zijn om dood te gaan. Toen werd alles zwart.

Profiel bekijken http://google.nl

24 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 22 aug 2012, 21:20

Olivier Vanilla

WM, Lazerstraal en Para waren bij het cornucopia aan het vechten. Para was een geweldige zwaardvechter, maar WM en Lazerstraal ook. Er zaten drie zwaarden in de bag, kwamen ze achter, dus ze volgen een tijdelijke alliantie.

De Nincrega Careers waren niet best bezig. 2 waren er al dood. Een mooi begin, maar hoe moeten de enge Sel en de gestoorde Vygan van de overwinning afgehouden worden.

25 Re: De Toadplaza Hongerspelen op wo 22 aug 2012, 22:10

Sushi

GameDonut
Even een vraag: zijn alle karakters een normaal mens of zijn het ocs?

Profiel bekijken

26 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 23 aug 2012, 07:49

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Nou ik denk mensen :")

OT: Tosti en Tuffie wisten ruim op tijd de wapens te halen. Ze wisten dat ze alleen niet ver zouden komen, maar moesten ze dan echt een bondgenootschap maken? Er was geen tijd om na te dneken, dus gingen ze er maar samen vandoor met een ardige verzameling wapens en voedsel. Kon altijd van pas komen.

27 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 23 aug 2012, 11:19

Sushi

GameDonut
Adje was opgelucht, hij had Goomuin vermoord. Toen kwam Selletje aangelopen met enorme scherpe klauwen. Helaas voor Adje merkte ze meteen het lijk van haar beste vriend Goomuin op. Ze begon eerst te huilen, maar toen zag ze Adje. JIJ HEBT DIT GEDAAN! JIJ ZAl BOETEN! Adje rende meteen weg, maar Sel kwam meteen achter Adje aan. Helaas struikelde Adje over een steen, waardoor hij op de grond kwam te liggen. Sel stond nu boven hem. Adje smeekte om genade, maar Sel stak haar scherpe klauwen midden in het hart van Adje, die het uitschreeuwde van de pijn. Dit duurde niet te lang, want Adje was dood. Dat zal je leren! Zei Sel. En zo liep weg.

Profiel bekijken

28 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 23 aug 2012, 14:51

Ulysses

Goomba
Goomba
'Weet je Chris, ik denk dat we in de nesten zitten.'
Zijn bondgenoot rolde met zijn ogen. 'Dat,' sprak hij met een mengeling van irritatie en geamuseerdheid tegen wil en dank, 'is waarschijnlijk de slechtste woordgrap die je ooit hebt gemaakt.'
Ulysses haalde zijn schouders op. 'Ik vond hem wel geestig. We zitten hier in een of andere boom te wachten tot het daar beneden wat rustiger wordt en we hebben nogal wat problemen.'
'Hij wordt niet leuker als je hem uitlegt. Bedenk liever een tactiek om hier weg te komen.'
'Wat dacht je er van de kat uit de boom te kijken?'
'Nog een zo'n kutgrap en ik flikker je zelf de boom uit en waag ik m'n geluk in mijn eentje.'
'Over kutgrappen gesproken, waarom in hemelsnaam heb je me ingeschreven als Hans de Struisvogel?'
Chris grinnikte. 'Omdat het compleet ongevaarlijk klinkt. Mensen zullen zich niet druk over je maken dus je bent relatief veilig. Voor nu. En dus is het voor mij wel handig om in je buurt te blijven.'
'Bullshit, dit was gewoon om me terug te betalen voor die ene keer dat ik je vernederde voor de neus van je Vriending.'
'Nou... Ja. Zeg, als ik er over nadenk, waarom zijn wij eigenlijk nog partners?'
'Omdat dat is hoe vriendschap in elkaar steekt. Heb je die werpmessen nog?'
Chris hield een stuk of 8 stukken metaal omhoog. 'Yep. Die komen nog wel van pas later. Hou jij die katana van je maar bij de hand, Hans.'
'Het is Ulysses, niet Hans. Dat weet je best.'
'Nee, je bent Hans. Hans de Struisvogel.'
Ulysses wilde zijn vriend van repliek dienen, maar deze verstarde en sloeg een vinger voor zijn mond. Die hint viel niet mis te vatten en voor het eerst sinds ze de boom in waren geklommen waren de twee stil. Ulysses spitste zijn oren en hoorde wat Chris had doen verstarren. Stemmen. In de buurt van hun boom.

Profiel bekijken

29 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 23 aug 2012, 16:04

Ulysses' blik was meteen gericht op een doornstruik, zo'n tien meter verwijderd van hun boom. Plots kwam er een blonde jongeman uitgekropen. Hij had een enorme gapende wonde op zijn borst en zijn gezicht stond onder de schrammen.
'He.. help me', stamelde de vreemdeling. 'Ik word aangevallen door een demonisch beest. Help me, ik smeek het jullie!'
Chris en Ulysses keken elkaar aan en sprongen zonder twijfelen uit de boom.
'Da.. daar! Achter jullie!'
Chris en Ulysses draaiden zich om. Daar, naast de boom waar ze daarnet nog in gezeten hadden, stond een reusachtig schepsel dat veel weghad van een beer. Met zijn psychotische, vuurrode ogen keek hij het drietal aan. Plots pakte hij de imposante den vast en rukte hem in een ruk uit de grond, en smeet hem weg.
Vliegensvlug greep Ulysses naar zijn werpmessen en mikte, professioneel als hij was, het wapen recht in de hartstreek van het wezen. Maar dit scheen de demon niets te deren. Ziedend van woede liep hij op het drietal af.

Profiel bekijken

30 Re: De Toadplaza Hongerspelen op do 23 aug 2012, 17:51

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
'Tuffie, waar heb je die sinaasappels in hemelsnaam vandaan?' vroeg Tosti. 'Beter zorg je ervoor dat we niet vermoord worden ofzo'.
Tuffie kwam overeind, met nog steeds een paar sinaasappels in zijn mond. 'Wat boeit dat?' vroeg Tuffie. 'Ze zijn lekker hoor. Ook een?' Plotseling hoorden ze een luid gegrom achter zich. Zelf zaten ze relatief veilig in een snel in elkaar geflanst hutje van struiken en takken. Van daaruit zag niemand hen.
Tuffie stond op. 'Volgens mij zit daar een of andere beer met wat deelnemers erbij.' Tosti kwam er nu ook bij.
'Ja, volgens mij kon je wel eens gelijk hebben. Wat zullen we ermee doen? Die blonde daar gaat namelijk sowieso dood. Maar de rest kon nog wel eens gevaarlijk zijn...'
'Schiet er maar een dood joh. Dat vind je leuk toch?' antwoorde Tuffie.
Tosti haalde even diep adem. Hij vond het nooit leuk om iemand te vermoorden, dat zat niet echt in hem. Toch was het wel een kick om gewoon iemand voor je ogen te zijn sterven. En ja, dit waren de Hongerspelen. Bovendien was hij toch wel een van de beste boogshutters hier. Tosti richtte zorgvuldig. Chris zou het worden. Ulysses was te ver weg. Hij haalde nog een keer diep adem en schoot. Een fractie van een seconde later zag hij hem door zijn vizier liggen in een plas bloed. Die was er geweest. Terwijl hij nog een beetje trilde vand e zenuwen vroeg hij: 'Wat doen we met de rest?
Tuffie antwoorde niet maar gooide aan sinaasappel naar de beer. De beer snuffelde wat aan de sinaasappel en gromde toen. Toen meende hij te zien waar het vandaan kwam en kijk hun richting op.
'WTF DOE JE MAN' riep Tosti woedend.
'Misschien vind de beer wel sinaasappels lekker. Want het is niet eerlijk om alles voor mezelf te houden, toch?'
'Geen tijd voor geintjes nu, sukkel. We moeten er vandoor!'
Tosti griste nog snel wat eten en zijn boog weg, hij rook de adem van dat beest al.
Tuffie voerde hem ondertussen nog een sinaasappel toen Tosti hem meesleurde naar een veiligere plek.

31 Re: De Toadplaza Hongerspelen op vr 24 aug 2012, 17:01

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Ok, de eerstvolgende persoon moet op een of andere manier duidelijk maken wie de blonde jongen in godsnaam is Razz

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

32 Re: De Toadplaza Hongerspelen op ma 27 aug 2012, 10:41

Prins Para Vanilla

Bump want ik vindt dit spel te leuk om te laten mislukken

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: