Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Verjaardag van het meest gewaardeerde Lid

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Hallo iedereen,

ik wil melden dat ik, het mooiste, aardigste, leukste, schattigste en grappigste lid (buiten Para en Nickmariourbanus) vandaag jarig is. Ik word 17. Ik heb graag dat jullie me vandaag prijzen. Misschien doe ik nog wat liefs. Zoals een stripje posten ook al houdt mijn vervloekte Wi-Fi dit tegen.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

Gefeliciteerd, WM!

Bericht op za 17 dec 2011, 12:16 van Gast

Feli. happy

Watermeloentje schreef:Hallo iedereen,

ik wil melden dat ik, het mooiste, aardigste, leukste, schattigste en grappigste lid (buiten Para en Nickmariourbanus) vandaag jarig is. Ik word 17. Ik heb graag dat jullie me vandaag prijzen. Misschien doe ik nog wat liefs. Zoals een stripje posten ook al houdt mijn vervloekte Wi-Fi dit tegen.

+1

Ik ga je niet nog een keer feliciteren, 1 keer is genoeg Razz

Bericht op za 17 dec 2011, 12:23 van Gast

:")

Ik ben wel het aardigste, mooiste, leukste en schattigste lid hoor. Alleen op grappig sta ik derde.

GELUKKIGE VERJAARDAG MAN

Gefeliciteerd ! happy

gefeliciteerd!

gefeliciteerd Wink

Bericht op za 17 dec 2011, 22:00 van T.G

Nogmaals, gefeliciteerd Razz .

Gefeliciteerd! spam

Bericht op zo 18 dec 2011, 19:46 van Gast

Gisteren was hij jarig.

Gisteren was ik er niet spam

Bericht op ma 19 dec 2011, 10:27 van Gast

Ook goed. Razz