Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nintendo Conferentie: Roze 3DS, Fire Emblem, Monster Hunter en Mario Tennis

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Olivier Vanilla

Olivier Vanilla
25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Nintendo Conferentie: Roze 3DS, Fire Emblem, Monster Hunter en Mario Tennis SDSCDSCE005

Nintendo heeft vanochtend een conferentie gehouden en heeft de volgende dingen aangekondigd:

Een Roze 3DS (helaas geen paarse...)
Fire Emblem 3DS
Monter Hunter Tri G (Maar dat wisten jullie al)
Mario Tennis (Apart nieuwsartikel over)

Tevreden hiermee?

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Geen paars=fail.

Oftewel de hele beurs.

nee, zeker niet. mooie info over mk7. ik mis alleen veel over super mario 3d land.

Hmm, niet veel bijzonders. Mario Tennis zal waarschijnlijk wel weer erg onorigineel zijn, en Monster Hunter Tri G en Fire Emblem ken ik nauwelijks. Misschien moet ik een van die anders maar eens gaan proberen.

Er is ook weer een opvolger van Tomodachi Collection aangekondigd. Zeer goed nieuws. Het deel op de DS behoort zeker tot de beste DS-spellen imo. Heb ik me zeker een paar maanden mee vermaakt. Hopelijk komt deze wél in Europa Broosje2

ik denk er dus nog aan new super mario bors ds te halen. verder niks. dat wordtd an mijn 4de spel met mario erin voor de ds, -als ik m echt wil.

maar wat voor soort rp is collection?

Heel moeilijk uit te leggen. Je moet Mii's maken (van vrienden, familie of TV-personages) en ze samen laten wonen in een groot hotel. Het is echt hilarisch om hun leven te volgen. Vriendschappen, relaties, dat soort dingen gebeuren. Het was alleen niet uitgebreid genoeg (een baby moet niet verliefd worden op iemand van 18, dat gebeurde soms wel). Je hebt ook nog dromen, dan gebeuren er achterlijke dingen zoals personages die de Power Rangers nadoen Razz

ik hoop ook in europa, met het mii systeem van de 3ds is dit echt perfect happy

De kans is klein, maar als hij komt koop ik hem zeker weten.

het heeft wel iets weg van sims dus. dat spel vind ik 3x niks.

Een mix tussen De Sims en Warioware, laten we maar zeggen :")

ok. ik heb warioware nooit gespeeld, maar dat is en soort puzzelspel, toch?

Nee, totaal niet.

Warioware is gewoon origineel.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum