Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klachten?

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 42 van 43]

616 Re: Klachten? op di 08 okt 2013, 20:24

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Dat komt omdat we naar Plopsaland gaan op de verjaardag van TP; hoe wil je dan dat we actief gaan posten!?!?!!?!

Volgend jaar is het jubileum en dan doen we jubileumweek ofzo wordt lachen Broosje2

Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

617 Re: Klachten? op di 08 okt 2013, 20:25

Sorry

Profiel bekijken

618 Re: Klachten? op di 08 okt 2013, 20:59

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Kan iedereen gebeuren happy

Profiel bekijken http://google.nl

619 Re: Klachten? op di 22 okt 2013, 14:52

Olivier Vanilla

Misschien is het nu wel handig Wii en Wii U samen te voegen, en DS en 3DS, want nu ziet het er zo leeg uit bij die consoles en btw, er komen ook geen nieuwe games meer uit voor de DS en Wii, dus het zal ook nooit meer actief worden ofzo.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

620 Re: Klachten? op di 22 okt 2013, 15:04

Sushi

GameDonut
Er komen wel games op uit, maar dat zijn vooral filmgames die niemand boeien.
Maar idd wel goed idee

Profiel bekijken

621 Re: Klachten? op di 22 okt 2013, 23:41

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Olivier schreef:Volgend jaar is het jubileum en dan doen we jubileumweek ofzo wordt lachen Broosje2
OMG LEDENFEESTWEEK!!

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

622 Re: Klachten? op wo 23 okt 2013, 16:59

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Olivier schreef:Misschien is het nu wel handig Wii en Wii U samen te voegen, en DS en 3DS, want nu ziet het er zo leeg uit bij die consoles en btw, er komen ook geen nieuwe games meer uit voor de DS en Wii, dus het zal ook nooit meer actief worden ofzo.
Ik zie het probleem niet meteen als ze uit elkaar blijven staan, maar het is inderdaad zo dat er in DS en Wii weinig tot niet gepost wordt. Ze samenvoegen moet dus wel lukken als iedereen het goed vindt, want ik plan ze achteraf niet meer uit elkaar te halen :") Neemt teveel tijd in beslag en die heb ik zelden op het ogenblik behalve 's avonds of even tussendoor. Maar gelukkig is het volgende week vakantie in Belgjesland (heuj), dus dan wordt alles wat rustiger.

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

623 Re: Klachten? op wo 23 okt 2013, 17:01

Olivier Vanilla

ik kan het zo in 5 minuten doen hoor Razz

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

624 Re: Klachten? op wo 23 okt 2013, 17:06

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Olivier schreef:ik kan het zo in 5 minuten doen hoor Razz
Ik weet dat het niet veel tijd in beslag neemt, ik kan het zelf ook perfect nu doen, maar ik wil achteraf geen gezeik meer van anderen dat ze toch weer apart moeten omdat dat praktischer is volgens hen. Was in het begin ook zo, eerst volgens platform (DS en 3DS + Wii en Wii U), dan volgens franchise, dan weer terug, en dan zoals het nu is (platforms met Pokémon en Mario apart). Al die topics verplaatsen nam veel tijd in beslag omdat ik ze moest uitzoeken tussen andere topics. Nu is het gewoon alle topics van DS naar 3DS doen en die van Wii naar Wii U, dat kan heel snel, maar het is eerder voor het geval een groot deel het terug wil en alles weer zoals het oude wordt.

ik zei leuker
Profiel bekijken

625 Re: Klachten? op wo 23 okt 2013, 17:26

Olivier Vanilla

Werkelijk niemand is ooit voor een gesplitst DS en 3DS-subforum geweest. Het zijn gewoon 4 (openbare) subfora voor slechts een handjevol spellen, aangezien Pokémon en Mario al verdeeld zijn.

626 Re: Klachten? op wo 23 okt 2013, 18:05

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Olivier schreef:Werkelijk niemand is ooit voor een gesplitst DS en 3DS-subforum geweest. Het zijn gewoon 4 (openbare) subfora voor slechts een handjevol spellen, aangezien Pokémon en Mario al verdeeld zijn.
Ik heb ook niemand horen zeggen dat ie hier tegen was.

Maar alhoewel het perfect kan en ik er zelf geen probleem mee heb dat ze samengevoegd worden, snap ik de reden niet echt. Waarom zouden we ze samenvoegen? DS en Wii zijn inderdaad behoorlijk inactief, maar levert het voordelen op als ze samengevoegd worden? Ik kan er in ieder geval niet meteen een bedenken, behalve dat de beginpagina wat korter is, en dat boeit me niet echt. Niemand, denk ik. Ze zijn ook makkelijker terug te vinden op de manier waarop het nu is vind ik. Ok, het aantal topics gaat nog niet zo gigantisch oplopen als we ze samenvoegen, hoogstens 2 pagina's. Maar neem nou een forum als [N]Gamer, die hadden in 3DS alleen al 37 pagina's. Hadden ze DS er nog bij gegooid had het behoorlijk onoverzichtelijk kunnen worden (wat het 3DS-deel alleen al was). Veel succes met een topic terugvinden dan. Ok, TP is zeker niet [N]Gamer, dat weet ik ook wel, als we in DS en 3DS samen drie pagina's zouden halen lijkt me dat al een hele grote prestatie. :'D Net omdat het TP is maakt het samenvoegen me niet zo heel erg uit, behalve dat ik DS-topics net iets makkelijker kan terugvinden in een apart subforum dan in DS en 3DS samen (en het omgekeerde geldt ook als DS actief was en de 3DS topics zouden zakken, maar gaat niet gebeuren).

ik zei leuker
Profiel bekijken

627 Re: Klachten? op wo 23 okt 2013, 19:15

Olivier Vanilla

Als op de grootste gamefora van Nederland de DS-subfora al nooit meer gebruikt worden, hoe zit het dan hier? De DS en 3DS lijken veel op elkaar, en nu staat er een leeg nutteloos subforum openbaar. Dat geeft een mooiere beginpagina, en geloof me: in vroegere tijden kwam TP amateuristischer over omdat er teveel subfora waren die niet ook niet gebruikt werden. De boel wordt als je het opent ook nooit onoverzichtelijk en ik heb al geleerd dat hoe compacter een site is, hoe mooier het er uit ziet, tot op een zekere hoogte.

Waar ik me nog meer aan stoor (en daar ben ik sowieso niet de enige in) is die rare verdeling bij topposters. Serieus, Stroosie een topposter? Een inactief lid die helemaal niks van TP weet en die door veel leden amper gekend wordt? Sorry hoor, maar nu lijkt het er op dat het vriendjespolitiek is wie er in de rode groep komt. Er moet een duidelijke grens/voorwaarde zijn om in zo'n groep te komen, als iedereen een rode kleur heeft en een nieuw lid zich aanmeldt (wat niet vaak gebeurt, ok) is het niet erg motiverend als je het enige lid bent wat een normaal lid bent. Dan vertrek je sneller. Voor erelid is er een duidelijke grens: dit zijn de leden die TP hebben opgebouwd in de begintijd. Voor leden als Poké-fanaticus (alhoewel het onzin is dat hij groepsleider is, maar ok), Sushi en Chris snap ik nog wel dat ze iets speciaals krijgen omdat ze toch minstens 2000 posts hier hebben gemaakt en vaak lang actief zijn geweest. Maar fucking Stroosie? Sorry hoor, niks tegen Stroosie, maar als ik een vriend van mij uitnodig om hier lid te worden en hem direct topposter maakt slaat het ook helemaal nergens op.

Sorry voor dit relaas, maar het zijn gewoon twee punten die duidelijk niet helemaal kloppen. Laat dit soort shit alsjeblieft niet de 'knoppen onder de header'-koppigheidsfout worden die ik maakte :")

628 Re: Klachten? op wo 23 okt 2013, 19:41

Adje schreef:Maar gelukkig is het volgende week vakantie in Belgjesland (heuj), dus dan wordt alles wat rustiger.
:\ 
Oh, dat samenvoegen van DS en 3DS enzo vind ik prima.

Profiel bekijken

629 Re: Klachten? op wo 23 okt 2013, 19:43

Olivier Vanilla

happy

630 Re: Klachten? op ma 30 dec 2013, 12:29

Sushi

GameDonut
Ik kan op de mobiele versie van TP niet meer inloggen en ook niet meer naar de klassieke versie switchen, heeft iemand dit probleem ook?

Profiel bekijken

631 Re: Klachten? op ma 30 dec 2013, 12:31

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Ik kan zelf nog gewoon op de mobiele versie, maar niet de klassieke versie. Ik zal in ieder geval eens kijken wat het probleem is.

ik zei leuker
Profiel bekijken

632 Re: Klachten? op ma 30 dec 2013, 12:37

Sushi

GameDonut
Ik denk de toolbar ofzo

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 42 van 43]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43  Volgende

Permissies van dit forum: